• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.041 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.687 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

gandalf

• 366 berichten
  • 387 stemmen

Ik heb eens een film gezien in de Sneak nog geen jaar geleden maar had iets te veel gedronken dus ik weet de titel niet meer. Het ging over een jongen die elke dag met de trein naar school ging en dan een leuk meisje ziet en omdat hij dr telefoonnummer vergeet te vragen plakt hij door heel de stad briefjes om 'het meisje uit de trein' te ontmoeten. Weet iemand de titel?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

gandalf: On the Line ?

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Hoe weet je dat MD, ook gezien?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nee, gewoon een kwestie van goed je zoekmachines gebruiken.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

Rodenrijck schreef:

Waarschijnlijk doel je op Hated, een documentaire over punker en over-the-top-entertainer GG Allin. Maturbatie-, poep- en pies-scenes op het podium 'omlijste' zijn dertienineendozijnpunkrock en meestal ontaarde zijn zeer korte optredens vroegtijdig in massale vechtpartijen. De documentairemaker en zijn crew droegen tijdens het filmen doorgaans speciale beschermende en felkleurige pakken zodat dronken GG niet per ongeluk hen aan zou vallen. In juni 93 was hij bij een optreden vergeten z'n prozac te nemen en ontvluchtte hij al weer een vechtpartij in een club om met zijn hoofd net zo lang tegen een paal te rammen tot ie er bij neerviel.

Oeps, sorry voor de spoiler.

dat moet ie zijn thx

Spider

• 324 berichten
  • 1063 stemmen

Bad boy Bubby heeft toch ook zo'n scene als rockster.Kan me er vaaag iets van herinneren.

Frieky

• 51 berichten
  • 335 stemmen

Weet iemand hoe dat filmpje heet waarin de wet van behoud van energie oa. wordt weergegeven?

Waarin je een ketting van reacties ziet, een band rolt tegen een stokje, stokje tegen bal etc.

Het is een film van een half uur geloof ik.

Alvast bedankt

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Die Lauf der Dinge o.i.d. dacht ik.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Dat is 'm titan, 100% zeker, ik heb hem weten te downloaden.

Echt toevallig dat je er nu over begint, ik ben er jaren naar op zoek geweest!

Der Lauf der Dinge (1987)

T.O.

• 2414 berichten
  • 2792 stemmen

Geweldig filmpje is dit inderdaad Is regelmatig op Ned 3 geweest als er eens een programma uitviel ofzo.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

He, die ken ik ook nog ja! (moet dit topic niet bij het al bestaande topic over gezochte filmtitels?)

Frieky

• 51 berichten
  • 335 stemmen

Ok bedankt! Inderdaad vaak op nederland 3 gezien. Briljant filmpje.

Sorry trouwens als ie in het verkeerde hok staat deze topic

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

eergister weer eens "one flew..." gezien en door een vage hersenkronkel schoot een film me te binnen. ik weet er nu even niet meer zoveel over behalve dan dat:

het een soort bill murray-achtige film is. hij (iemand anders dus) een groep geestelijk zieken meneemt naar een honkbal wedstrijd. dat ze rondrijden in een busje. that's it.

normaal vind ik zo'n film wel met google, maar baseball, van, movie en mentally ill leveren IETS te veel resultaten op

weet iemand welke 80s film ik bedoel? komt 1 keer per jaar op SBS6 ofzo...

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Yosemite, volgens mij bedoel je The Dream Team, met Michael Keaton...

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

jep dat is hem! muchas gracias...

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

zag pas op MM een film over drie travestieten... was een soort van western musical wie weet de titel?

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

heb hem al, sorry: Priscilla, Queen of the Desert

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Ongeveer 12 jaar geleden zag ik op de Duitse tv een film dat zich afspeelt in één of ander verlaten en guur bos (met daarin geloof ik ook wat beekjes en/of vijvertjes ofzo). Er zijn 3 hoofdpersonen: een zwak en zielige gozer, een wat sterkere brutale gozer, die de zielige gozer steeds afzeikt, en nog een vrouw geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Het kan zijn dat de film set is in de middeleeuwen. Ik weet vrijwel zeker dat het om een duitse film gaat, maar je weet maar nooit met dat gedub hè...

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Misschien 'Falsche Bewegung'?

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Nee, ik denk het niet. Het speelt zich volledig of bijna volledig in een bos af, en er zijn (in ieder geval voor het grootste gedeelte van de film) maar 3 personages.

mister blonde

• 12694 berichten
  • 5825 stemmen

der blair Hexe Projekt??

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik zoek dr ook nog één:

Engelse film (in de Cold Feet-sfeer) over een man en een vrouw die een parenclub willen bezoeken om hun relatie nieuw leven in te blazen. (en nu geen grap over een blowjob maken!)

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

EmDee schreef:

Ik zoek dr ook nog één:

Touch and Go. Ken ook nog een NL-film maar daar is me de titel even van ontschoten...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

Ken ook nog een NL-film maar daar is me de titel even van ontschoten...

Haha , als ie uit de dag-huur is ga ik hem kijken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Stephan schreef:

(quote)

Touch and Go.

Thanx, nu nog ff een plaatje proberen te scoren.

kapp??

Griffith

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het betreft een film die naar schatting rond 1983 op tv is uitgezonden. Als ik het me goed herinner, was de film opgesplitst in twee of drie delen.

De film ging over een duik expeditie naar een gezonken passagiersschip. Toen één van de duikers het schip binnentrad, kreeg hij een kogel door zijn duikershelm heen gescoten. Het bleek dat er zich aan boord nog overlevenden van het ongeluk bevonden. Zij hadden een eigen leefwereld gecreëerd en zaten niet te wachten op indringers.

Ik zou deze film graag nog eens zien, maar ik weet de titel niet meer. Wie kan mij hieraan helpen ?

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

GOLIATH AWAITS ?

starbright boy (moderator films)

• 22403 berichten
  • 5070 stemmen

Jaa, ook gezien. Volgens mij was het trouwens een miniserie. Jezus da's lang geleden....

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Helaas Emdee, ik heb niks kunnen vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.