- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
gandalf
-
- 366 berichten
- 387 stemmen
Ik heb eens een film gezien in de Sneak nog geen jaar geleden maar had iets te veel gedronken dus ik weet de titel niet meer. Het ging over een jongen die elke dag met de trein naar school ging en dan een leuk meisje ziet en omdat hij dr telefoonnummer vergeet te vragen plakt hij door heel de stad briefjes om 'het meisje uit de trein' te ontmoeten. Weet iemand de titel?
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Hoe weet je dat MD, ook gezien? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nee, gewoon een kwestie van goed je zoekmachines gebruiken. 
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2518 stemmen
Waarschijnlijk doel je op Hated, een documentaire over punker en over-the-top-entertainer GG Allin. Maturbatie-, poep- en pies-scenes op het podium 'omlijste' zijn dertienineendozijnpunkrock en meestal ontaarde zijn zeer korte optredens vroegtijdig in massale vechtpartijen. De documentairemaker en zijn crew droegen tijdens het filmen doorgaans speciale beschermende en felkleurige pakken zodat dronken GG niet per ongeluk hen aan zou vallen. In juni 93 was hij bij een optreden vergeten z'n prozac te nemen en ontvluchtte hij al weer een vechtpartij in een club om met zijn hoofd net zo lang tegen een paal te rammen tot ie er bij neerviel.
Oeps, sorry voor de spoiler.
dat moet ie zijn thx
Spider
-
- 324 berichten
- 1063 stemmen
Bad boy Bubby heeft toch ook zo'n scene als rockster.Kan me er vaaag iets van herinneren.
Frieky
-
- 51 berichten
- 335 stemmen
Weet iemand hoe dat filmpje heet waarin de wet van behoud van energie oa. wordt weergegeven?
Waarin je een ketting van reacties ziet, een band rolt tegen een stokje, stokje tegen bal etc.
Het is een film van een half uur geloof ik.
Alvast bedankt
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Dat is 'm titan, 100% zeker, ik heb hem weten te downloaden.
Echt toevallig dat je er nu over begint, ik ben er jaren naar op zoek geweest!
Der Lauf der Dinge (1987)
T.O.
-
- 2414 berichten
- 2792 stemmen
Geweldig filmpje is dit inderdaad
Is regelmatig op Ned 3 geweest als er eens een programma uitviel ofzo.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
He, die ken ik ook nog ja! (moet dit topic niet bij het al bestaande topic over gezochte filmtitels?)
Frieky
-
- 51 berichten
- 335 stemmen
Ok bedankt! Inderdaad vaak op nederland 3 gezien. Briljant filmpje.
Sorry trouwens als ie in het verkeerde hok staat deze topic
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
eergister weer eens "one flew..." gezien en door een vage hersenkronkel schoot een film me te binnen. ik weet er nu even niet meer zoveel over behalve dan dat:
het een soort bill murray-achtige film is. hij (iemand anders dus) een groep geestelijk zieken meneemt naar een honkbal wedstrijd. dat ze rondrijden in een busje. that's it.
normaal vind ik zo'n film wel met google, maar baseball, van, movie en mentally ill leveren IETS te veel resultaten op 
weet iemand welke 80s film ik bedoel? komt 1 keer per jaar op SBS6 ofzo...
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Yosemite, volgens mij bedoel je The Dream Team, met Michael Keaton...
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
zag pas op MM een film over drie travestieten... was een soort van western musical
wie weet de titel?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
heb hem al, sorry: Priscilla, Queen of the Desert
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Ongeveer 12 jaar geleden zag ik op de Duitse tv een film dat zich afspeelt in één of ander verlaten en guur bos (met daarin geloof ik ook wat beekjes en/of vijvertjes ofzo). Er zijn 3 hoofdpersonen: een zwak en zielige gozer, een wat sterkere brutale gozer, die de zielige gozer steeds afzeikt, en nog een vrouw geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Het kan zijn dat de film set is in de middeleeuwen. Ik weet vrijwel zeker dat het om een duitse film gaat, maar je weet maar nooit met dat gedub hè...
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Nee, ik denk het niet. Het speelt zich volledig of bijna volledig in een bos af, en er zijn (in ieder geval voor het grootste gedeelte van de film) maar 3 personages.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik zoek dr ook nog één:
Engelse film (in de Cold Feet-sfeer) over een man en een vrouw die een parenclub willen bezoeken om hun relatie nieuw leven in te blazen. (en nu geen grap over een blowjob maken!)
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Touch and Go. Ken ook nog een NL-film maar daar is me de titel even van ontschoten... 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ken ook nog een NL-film maar daar is me de titel even van ontschoten... 
Haha
, als ie uit de dag-huur is ga ik hem kijken.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Touch and Go.

kapp??
Griffith
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het betreft een film die naar schatting rond 1983 op tv is uitgezonden. Als ik het me goed herinner, was de film opgesplitst in twee of drie delen.
De film ging over een duik expeditie naar een gezonken passagiersschip. Toen één van de duikers het schip binnentrad, kreeg hij een kogel door zijn duikershelm heen gescoten. Het bleek dat er zich aan boord nog overlevenden van het ongeluk bevonden. Zij hadden een eigen leefwereld gecreëerd en zaten niet te wachten op indringers.
Ik zou deze film graag nog eens zien, maar ik weet de titel niet meer. Wie kan mij hieraan helpen ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Jaa, ook gezien. Volgens mij was het trouwens een miniserie. Jezus da's lang geleden....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Helaas Emdee, ik heb niks kunnen vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.