- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Fatal Vision (1984) (TV)
* based-on-true-story
* courtroom
* flashback-sequence
* murder
* exhumation
* based-on-book
* ice-pick
* u.s.-army
* in-laws
.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Ik zoek de titel van een film die ik ooit gezien heb:
Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.
Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.
De plotline was: "We build characters".
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
ik zoek deze titels:
- (een makkelijke) whoopy goldberg als non (deel 1 & 2)
- Een moordenaar die opgepakt wordt, en weer vrijkomt. Dan is hij weer helemaal aardig. Dan word hij opgehangen en voelt die kick, en begint weer en neemt de dochter van een agent (die moordenaar wilde juist dood en had rood haar en een soort tatoage op z'n gezicht.
- Een jongen die aan de drugs komt door een meisje die hij leert kennen op een feest. Zij gaat dood en hij moet als laatste naar een afkickcentrum.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
opgehangen worden en dan weer opnieuw beginnen? 
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
REMI
Een moordenaar die opgepakt wordt, en weer vrijkomt. Dan is hij weer helemaal aardig. Dan word hij opgehangen en voelt die kick, en begint weer en neemt de dochter van een agent (die moordenaar wilde juist dood en had rood haar en een soort tatoage op z'n gezicht.
Dat is de briljante film Dee Snider's STRANGELAND
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
opgehangen worden en dan weer opnieuw beginnen? 
Hij overleeft et omdat de tak breekt
en dan voelt hij die kick weer, maar ik heb de titel al 
bedankt
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Ik zoek de titel van een film die ik ooit gezien heb:
Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.
Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.
De plotline was: "We build characters".
Kabukiman
-
- 414 berichten
- 75 stemmen
Sorry, Tsjidde. Heel vaag komt het me ergens bekend voor - maar ik krijg het niet helder voor ogen. Het enige dat ik me KAN bedenken is "The Game" waarin iemand een Real Life "game" kado krijgt waarin alles echt lijkt, maar het allemaal bij Het Spel blijkt te behoren.
Ik kan me alleen geen rolstoel herinneren (maar het is dan ook al erg lang gleden dat ik m heb gezien).
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Yo!
Wie kent de filmfragmenten uit het nummer ONE van metallica? Of beter: uit welke films komen die?
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Yo!
Wie kent de filmfragmenten uit het nummer ONE van metallica? Of beter: uit welke films komen die?
BoOgie_p.I.m.P
-
- 11 berichten
- 6 stemmen
heey jongens ,ik zoek een film titel ,maar ik kan er niet opkomen .De film gaat een dakloze gozer die door een man in zijn huis opgevangen en de dakloze man begint dan een affair met zijn vrouw.als je de titel niet weet ,kun je misschien de acteurs noemen en via hen vind ik de film dan
zoefzoef
-
- 7 berichten
- 9 stemmen
Weten jullie toevallig ook hoe die film heet waarbij de zogenaamde `Special Force` mensen uit een vliegtuig moeten redden die stilstaat op het vliegveld, en gekaapt is. Dit gaat met een hele speciale missie enzo.
Dit bevrijding is in het donker, waarbij ze zo min mogelijk mogen opvallen door schaduwen ed.
Het is volgens mij ook `True Story`......
BoOgie_p.I.m.P
-
- 11 berichten
- 6 stemmen
het is niet down and out in beverly hills, want dat is een komedie ,die ander film is meer drama en de actrice die de vrouw speelt is van zuid amerikaanse afkomst.In de film heeft ze een zoon die niet meer bij hen woont en later terug keert met een vriendin en een kind.De vrouw en haar man hebben een viszaak.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wist niet dat dezze topic bestond, maar hij komt goed van pas. Ik zoek nog een aantal films:
1. Een film waar Tim Robbins een filmproducent speelt die op een gegeven moment een scriptschrijver min of meer vermoord.
2. Een film waarin Bruce Willis een agent speelt wiens exvriendinnen allemaal een voor een vermoord worden.
3. Een film waarin Sylvester Stallone en Antonio Banderas twee concurrerende huurmoordenaars spelen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
De film met Tim Robbins is volgens mij The Player.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
dit verhaaltje las ik op een ander forum, ben zelf ook wel benieuwd hoe die film ook weer heette, iemand?
J.Bell
-
- 294 berichten
- 827 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film, ik meende dat de titel "Piranha" was. en dan gaat het in dit geval niet over de vis, maar over een stel skinheads. met een aantal situaties wat behoorlijk uit de klauwen loopt. Ik kan hem niet vinden op de site, misschien onder een andere titel?
Alvast bedankt.
Groetjes
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik schaam me diep, ik kom alleen niet op de titel 
Hij is waarschijnlijk heel simpel.
Leslie Nielsen als vampier... 
Alvast bedakt 
Greetz
Remi
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Waarschijnlijk Dracula: Dead and Loving It ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.