• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.184 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Plot Keywords for

Fatal Vision (1984) (TV)

* based-on-true-story

* courtroom

* flashback-sequence

* murder

* exhumation

* based-on-book

* ice-pick

* u.s.-army

* in-laws

.

Cloud9

• 49 berichten
  • 23 stemmen

Damn guys, jullie zijn echt goed! Thanks!

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

geen dank, het is ons hobbietje

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4040 stemmen

Ik zoek de titel van een film die ik ooit gezien heb:

Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.

Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.

De plotline was: "We build characters".

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek deze titels:

- (een makkelijke) whoopy goldberg als non (deel 1 & 2)

- Een moordenaar die opgepakt wordt, en weer vrijkomt. Dan is hij weer helemaal aardig. Dan word hij opgehangen en voelt die kick, en begint weer en neemt de dochter van een agent (die moordenaar wilde juist dood en had rood haar en een soort tatoage op z'n gezicht.

- Een jongen die aan de drugs komt door een meisje die hij leert kennen op een feest. Zij gaat dood en hij moet als laatste naar een afkickcentrum.

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

De eerste is Sister Act.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

opgehangen worden en dan weer opnieuw beginnen?

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

REMI

Een moordenaar die opgepakt wordt, en weer vrijkomt. Dan is hij weer helemaal aardig. Dan word hij opgehangen en voelt die kick, en begint weer en neemt de dochter van een agent (die moordenaar wilde juist dood en had rood haar en een soort tatoage op z'n gezicht.

Dat is de briljante film Dee Snider's STRANGELAND

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

opgehangen worden en dan weer opnieuw beginnen?

Hij overleeft et omdat de tak breekt en dan voelt hij die kick weer, maar ik heb de titel al

bedankt

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4040 stemmen

tsjidde schreef:

Ik zoek de titel van een film die ik ooit gezien heb:

Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.

Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.

De plotline was: "We build characters".

Niemand die een idee heeft?

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

Sorry, Tsjidde. Heel vaag komt het me ergens bekend voor - maar ik krijg het niet helder voor ogen. Het enige dat ik me KAN bedenken is "The Game" waarin iemand een Real Life "game" kado krijgt waarin alles echt lijkt, maar het allemaal bij Het Spel blijkt te behoren.

Ik kan me alleen geen rolstoel herinneren (maar het is dan ook al erg lang gleden dat ik m heb gezien).

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Yo!

Wie kent de filmfragmenten uit het nummer ONE van metallica? Of beter: uit welke films komen die?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

mikey schreef:

Yo!

Wie kent de filmfragmenten uit het nummer ONE van metallica? Of beter: uit welke films komen die?

Johnny got his Gun

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

okee bedankt

BoOgie_p.I.m.P

• 11 berichten
  • 6 stemmen

heey jongens ,ik zoek een film titel ,maar ik kan er niet opkomen .De film gaat een dakloze gozer die door een man in zijn huis opgevangen en de dakloze man begint dan een affair met zijn vrouw.als je de titel niet weet ,kun je misschien de acteurs noemen en via hen vind ik de film dan

zoefzoef

• 7 berichten
  • 9 stemmen

Weten jullie toevallig ook hoe die film heet waarbij de zogenaamde `Special Force` mensen uit een vliegtuig moeten redden die stilstaat op het vliegveld, en gekaapt is. Dit gaat met een hele speciale missie enzo.

Dit bevrijding is in het donker, waarbij ze zo min mogelijk mogen opvallen door schaduwen ed.

Het is volgens mij ook `True Story`......

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

The Delta Force?

zoefzoef

• 7 berichten
  • 9 stemmen

Got it!

BEDANKT!

BoOgie_p.I.m.P

• 11 berichten
  • 6 stemmen

het is niet down and out in beverly hills, want dat is een komedie ,die ander film is meer drama en de actrice die de vrouw speelt is van zuid amerikaanse afkomst.In de film heeft ze een zoon die niet meer bij hen woont en later terug keert met een vriendin en een kind.De vrouw en haar man hebben een viszaak.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik wist niet dat dezze topic bestond, maar hij komt goed van pas. Ik zoek nog een aantal films:

1. Een film waar Tim Robbins een filmproducent speelt die op een gegeven moment een scriptschrijver min of meer vermoord.

2. Een film waarin Bruce Willis een agent speelt wiens exvriendinnen allemaal een voor een vermoord worden.

3. Een film waarin Sylvester Stallone en Antonio Banderas twee concurrerende huurmoordenaars spelen.

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

De film met Tim Robbins is volgens mij The Player.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ze kloppen beide. Bedankt!

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Vorig jaar op Ned.3 gezien. De titel bestaat uit 2 Franse namen van een liefdeskoppel. Het verhaal speelt zich af op de kermis waar een exploitant een zeer mysterieuze vrouw ontmoet die door haar mystiek zijn aandacht wint. De vrouw blijkt alles op het einde voorgelogen te hebben, maar dat maakt de fransman niet uit. De vrouw zegt dat ze wordt lastig gevallen door haar ex-man en de goedgezinde kermisexpliotant neemt haar onder haar hoede, waardoor een vurige maar zeer mysterieuze liefde ontstaat.

dit verhaaltje las ik op een ander forum, ben zelf ook wel benieuwd hoe die film ook weer heette, iemand?

J.Bell

• 294 berichten
  • 827 stemmen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een film, ik meende dat de titel "Piranha" was. en dan gaat het in dit geval niet over de vis, maar over een stel skinheads. met een aantal situaties wat behoorlijk uit de klauwen loopt. Ik kan hem niet vinden op de site, misschien onder een andere titel?

Alvast bedankt.

Groetjes

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ik schaam me diep, ik kom alleen niet op de titel

Hij is waarschijnlijk heel simpel.

Leslie Nielsen als vampier...

Alvast bedakt

Greetz

Remi

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Waarschijnlijk Dracula: Dead and Loving It ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.