- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Het doet mij denken aan Los Ojos de Julia (2010) Film Pegasus.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Ik heb het doorgegeven aan mijn vriendin die er achter zocht, hopelijk is het inderdaad deze film. Thx!
puyolbukkn
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film waarbij een meisje de gitaren van haar overleden vader erft en haar vader noemde haar altijd daddy's little girl. Deze film eindigt ook met een liedje over "daddy's little girl"
Alvast bedankt
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik ben op zoek naar een film waarbij een meisje de gitaren van haar overleden vader erft en haar vader noemde haar altijd daddy's little girl. Deze film eindigt ook met een liedje over "daddy's little girl"
Alvast bedankt
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Ik voor een seriezelfmoordenaarsbedrijf, maar dat was commercieel niet zo'n succes...
@Jarno: in principe klopt PepperPokers omschrijving trouwens wel, want een huurmoordenaar is per definitie na zijn tweede moord ook een seriemoordenaar!
@PepperPoker Killer Elite?
leuk scrabblewoord 
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Bedankt 
TheDiningDead
-
- 170 berichten
- 111 stemmen
Hoi,
Ik ben opzoek naar een film over een seriemoordenaar. Hij werkt voor een groot seriemoordenaarbedrijf, en wil met pensioen. Dit is nog nooit eerder voorgekomen; de meesten waren tegen die tijd al vermoord. Het wordt toegestaan, maar het bedrijf wil hem vervolgens ombrengen. Zijn zoon, ook werkzaam voor dat bedrijf, steeks daar een stokje voor.
Hopelijk is dit genoeg info!
Plotwise klopt het niet bepaald, maar ik moet toch denken aan Target (1985).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Hoi,
Ik ben opzoek naar een film over een seriemoordenaar. Hij werkt voor een groot seriemoordenaarbedrijf, en wil met pensioen. Dit is nog nooit eerder voorgekomen; de meesten waren tegen die tijd al vermoord. Het wordt toegestaan, maar het bedrijf wil hem vervolgens ombrengen. Zijn zoon, ook werkzaam voor dat bedrijf, steeks daar een stokje voor.
Hopelijk is dit genoeg info!
Ik heb die film onlangs nog gezien: Kiss Kiss (Bang Bang)
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een film waar ik alleen maar een heel klein beetje de cover van weet, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Het is een found footage horror film, als het goed maar weet ik niet heel zeker kwam de film uit 2009 en op de cover zie je een meisje in het donker in een kamer staan met een zaklamp in haar hand en als het goed is zag je achter haar een oud bed staan.
Het is erg weinig informatie maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ben echt al een hele tijd opzoek naar de titel van deze film.
zizymax12
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Titel van film:
Voor mijn vader ben ik op zoek naar een (stomme?) film uit de twintiger of dertiger jaren. Hij weet de titel niet meer. Wat hij nog wel weet is dat er in die film grote wijnvaten van een berg afrollen waarvoor mensen moeten vluchten. Waarschijnlijk is het een Laurel&Hardy achtige film die zich in Duitsland of Zwitserland afspeelt. Mijn vader zou die film graag nog eens willen zien.
Wie heeft er een idee?
Moviestar1979
-
- 1671 berichten
- 975 stemmen
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een film waar ik alleen maar een heel klein beetje de cover van weet, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Het is een found footage horror film, als het goed maar weet ik niet heel zeker kwam de film uit 2009 en op de cover zie je een meisje in het donker in een kamer staan met een zaklamp in haar hand en als het goed is zag je achter haar een oud bed staan.
Het is erg weinig informatie maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ben echt al een hele tijd opzoek naar de titel van deze film.
Als groot fan van Found Footage-films hoop ik je te kunnen helpen.
Misschien Paranormal Activity (2007) ?
Weet je nog iets meer van het verhaal?
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Als groot fan van Found Footage-films hoop ik je te kunnen helpen.
Misschien Paranormal Activity (2007) ?
Weet je nog iets meer van het verhaal?
Nee, dat is hem helaas niet., maar heb hem wel gezien.
Het is volgens mij helemaal niet een erg bekende film.
Ik weet echt helemaal niks van het verhaal, alleen maar een heel klein beetje de cover, een meisje/vrouw erg geschokt kijkt in een donkere kamer met een zaklamp in haar hand en volgens mij rechts achter haar een oud versleten bed staat.
Hoop echt dat jij of iemand anders de titel ervan weet.
Maar bedankt igg.
Moviestar1979
-
- 1671 berichten
- 975 stemmen
Nee, dat is hem helaas niet., maar heb hem wel gezien.
Het is volgens mij helemaal niet een erg bekende film.
Ik weet echt helemaal niks van het verhaal, alleen maar een heel klein beetje de cover, een meisje/vrouw erg geschokt kijkt in een donkere kamer met een zaklamp in haar hand en volgens mij rechts achter haar een oud versleten bed staat.
Hoop echt dat jij of iemand anders de titel ervan weet.
Maar bedankt igg.
Ik weet in elk geval nu dat het om een onbekendere Found Footage gaat.
Hier ben ik al mee geholpen.
Ik zal eens voor je kijken in m'n collectie.
Je hoort nog van me 
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Nee ook niet.
Het had volgens mij sowieso niet het woord paranormal in te titel.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ik weet in elk geval nu dat het om een onbekendere Found Footage gaat.
Hier ben ik al mee geholpen.
Ik zal eens voor je kijken in m'n collectie.
Je hoort nog van me
Als je misschien nog andere leuke found footage horror films heb hoor ik het graag van je. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
HIer een hele lijst met found footage films:
Found footage (genre) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Misschien deze: Grave Encounters (2011)
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Ik dacht aan Evil Things
Op een grotere poster lijkt het in ieder geval dat er bed zou staan.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ik dacht aan Evil Things
Op een grotere poster lijkt het in ieder geval dat er bed zou staan.
Nope, is het ook niet:p
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
HIer een hele lijst met found footage films:
Found footage (genre) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Misschien deze: Grave Encounters (2011)
Grave Encounters heb ik wel gezien, maar is niet de film die ik zoek.
Ik ga is ff in de lijst kijken, bedankt.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van 2 films, Franstalig die handelen over pedofilie. Ik denk dat het Franse films zijn (geen Belgische). Ik herinner me niet zo erg veel meer. Periode is de jaren 90, wellicht TV-films.
In 1 van de films gaat het over 2 zussen die worden misbruikt door hun vader. Ze vertellen dit aan hun buurman. De vader wordt gearresteerd en zwaar op de rooster gelegd door de politie.
De andere film is ook misbruik van een vader op zijn tienerdochter. Als het meisje op een dag merkt dat haar vader ook haar jongere broertje betast komt ze in opstand, loopt zelfs weg samen met haar broertje, moet opboksen tegen het ongeloof van haar moeder.
Als ik al kan weten waar ik zou kunnen zoeken, zou me al heel veel helpen.
PepperPoker
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Plotwise klopt het niet bepaald, maar ik moet toch denken aan Target (1985).
@PepperPoker Killer Elite?
Helaas!
Ik heb die film onlangs nog gezien: Kiss Kiss (Bang Bang)
Ja dat is 'm! Het gedeelte van Bubba was ik echt volledig vergeten! Bedankt!
Moviestar1979
-
- 1671 berichten
- 975 stemmen
Grave Encounters heb ik wel gezien, maar is niet de film die ik zoek.
Ik ga is ff in de lijst kijken, bedankt.
Als hij hier niet tussen staat, dan waarschuw me even.
Ik kan je dan wel even verder op weg helpen.
Living Dead Girl
-
- 8 berichten
- 3 stemmen
In Film > Overige films > Hoe heet die film ook al weer:
Ik ben op zoek naar een film die ik een hele poos geleden in de bioscoop heb gezien (ik denk rond 2004 tot 2006). Ik heb geen flauw idee meer wat er allemaal in gebeurd, volgens mij was het een soort spy-film. Er zat in ieder geval een acteur in die qua uiterlijk wel wat (of een boel) weg heeft van Ed Speleers (Eragon). Ik ben vooral op zoek naar die acteur, dus als je - net als ik - niet weet over welke film ik het heb, dan zijn suggesties voor de acteur ook prima 
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Als hij hier niet tussen staat, dan waarschuw me even.
Ik kan je dan wel even verder op weg helpen.
Heb gekeken maar staat er niet tussen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.