- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Hoi! Mijn man zei laatst iets over een film en heb geen idee wat de titel daarvan is. Het gaat over een hypermodern huis wat voorzien is van de nieuwste snufjes, maar de computer draait door en gaat de bewoners terroriseren. Ze zitten als het ware opgesloten in het huis . Volgens mij hoor je ook steeds de stem van die computer... De film (thriller) moet ongeveer begin jaren 90 zijn uitgebracht denk ik? Heeft iemand enig idee welke film dat is?
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
DAT IS HEM!! Jeetje dan is de film jonger dan ik dacht... Super. Dragon! Dank je wel! 
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Misschien is demon seed ook wel wat voor jou.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
DAT IS HEM!! Jeetje dan is de film jonger dan ik dacht... Super. Dragon! Dank je wel!
Graag gedaan! 
mienameut
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Titel van film gezocht:
Hoi, herkend iemand toevallig het onderstaande en weet de titiel van de film?
Het gaat om een stelletje wat op de snelweg in de auto rijdt. Voor hun rijdt een vrachtwagen en daarvan gaat ineens een stukje de achterkant open en zien ze een meisje opgesloten in een kooi zitten. Ze kunnen niet geloven wat ze zien, en besluiten toch de vrachtwagen uiteindelijk te achtervolgen na het nog een keer te hebben gezien. Op het laatst heeft de jongen uiteindelijk de plek gevonden waar het meisje is gebracht en blijken er meer mensen te zijn opgesloten.
Alvast heel erg bedankt!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2795 stemmen
@mienameut: dat is Hush (2008)
A.L.I.E.N
-
- 776 berichten
- 1059 stemmen
Hoi, ik zoek de titel van een (mogelijk spaanse/zuid amerikaanse) film over een bushalte in de woestijn. Een vriend van mij heeft deze gezien, maar wist de titel niet meer maar wel het verhaal. En nu ben ik ook nieuwsgierig geworden. 
Het verhaal ging ongeveer(!) zo: Een groepje mensen wordt per bus afgezet aan een bushalte, ergens in de woestijn, of een verlaten plek. Hier moeten ze wachten tot de volgende bus, maar deze komt maar niet. Uiteindelijk besluiten de mensen om het bushokje om te toveren tot een soort huis, en met de tijd mee veranderd de omgeving van het bushokje in een soort klein dorpje. De mensen krijgen ook onderling relaties enz.. (even onder spoilers gezet) echter na een lange tijd, wanneer de mensen al lang een eigen leven hebben opgebouwd aan het 'bushokje' komt er uiteindelijk toch de bus, die hen zou moeten ophalen. Volgens die vriend van mij zou het mogelijk ook om een Spaanse film gaan, Spaans gesproken enz... maar pin me er niet op vast. Weet iemand de titel? Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de film geraakt.
Groetjes.
allmodcons
-
- 383 berichten
- 9434 stemmen
Hoi, ik zoek de titel van een (mogelijk spaanse/zuid amerikaanse) film over een bushalte in de woestijn. Een vriend van mij heeft deze gezien, maar wist de titel niet meer maar wel het verhaal. En nu ben ik ook nieuwsgierig geworden.

Het verhaal ging ongeveer(!) zo: Een groepje mensen wordt per bus afgezet aan een bushalte, ergens in de woestijn, of een verlaten plek. Hier moeten ze wachten tot de volgende bus, maar deze komt maar niet. Uiteindelijk besluiten de mensen om het bushokje om te toveren tot een soort huis, en met de tijd mee veranderd de omgeving van het bushokje in een soort klein dorpje. De mensen krijgen ook onderling relaties enz.. (even onder spoilers gezet) echter na een lange tijd, wanneer de mensen al lang een eigen leven hebben opgebouwd aan het 'bushokje' komt er uiteindelijk toch de bus, die hen zou moeten ophalen. Volgens die vriend van mij zou het mogelijk ook om een Spaanse film gaan, Spaans gesproken enz... maar pin me er niet op vast. Weet iemand de titel? Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in de film geraakt.
Groetjes.
Misschien deze Cubaanse film:
Lista de Espera (2000)
YouTube - CINE CUBANO LISTA DE ESPERA
A.L.I.E.N
-
- 776 berichten
- 1059 stemmen
Dat zou 'em wel eens kunnen zijn. Binnekort eens vragen. Ziet er een leuke uit, hartelijk dank. Groetjes 
krabat
-
- 360 berichten
- 360 stemmen
In Film > Overige films > Zoek titel van film, verschillende samenhangende verhaallijnen:
Hallo,
Ik dacht dat het om Crash of Babel ging, maar het blijkt toch een andere film te zijn die ik zoek.
Het is een film met verschillende (samenhangende) verhaallijnen. Eén verhaallijn gaat over een pedofiel die nog bij zijn moeder woont. Op het einde van de film zit de pedofiel op een schommel in een speeltuin en ontmoet hij een jong meisje volgens mij.
Weet iemand welke ik bedoel?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Bedoel je misschien Little Children (2006) ?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is dat niet het einde van Armageddon met Steve Buscemi als pedofiel? Lang geleden dat ik die film nog heb gezien maar er staat me nog zo iets voor met He's got the whole world in his hands. Wel geen verschillende verhaallijnen natuurlijk.
krabat
-
- 360 berichten
- 360 stemmen
Yes dat is 'm: Little Children! Thanks Norma!
@Mikey. Palindromes toegevoegd aan "nog zien", bedankt voor de tip!
krabat
-
- 360 berichten
- 360 stemmen
Is dat niet het einde van Armageddon met Steve Buscemi als pedofiel? Lang geleden dat ik die film nog heb gezien maar er staat me nog zo iets voor met He's got the whole world in his hands. Wel geen verschillende verhaallijnen natuurlijk.
Je bedoelt Conair
Inderdaad een scene die lijkt op mijn omschrijving.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Verdraaid, jullie hebben nog gelijk ook 
Erik Heeren
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
In Film > Filmgames > Naam van film gezocht:
Ik zoek de naam van een film.
In deze film verhuist een echtpaar/gezin naar een beveiligd resort vanwege het werk van de man.
Gedurdende de film vinden er vreemde praktijken plaats in deze wijk en blijkt het bedrijf af te luisteren etc...
Dank voor respons
Erik Heeren
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
In deze film verhuist een echtpaar/gezin naar een beveiligd resort vanwege het werk van de man.
Gedurdende de film vinden er vreemde praktijken plaats in deze wijk en blijkt het bedrijf af te luisteren etc...
Dank voor respons
markussie
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Heren en Dames,
Ik ben opzoek naar een film (verassend hé;)? )
De film gaat erover dat er 3 mannen op vakantie gaan, zien ze een tafel met 3 wat minder mooie dames en 1 tafel met een prachtige dame. in plaats van dat ze besluiten voor ieder een (die tafel met 3 dames) gaan ze voor de beeldschone dame.. en uiteindelijk lopen ze allemaal een blauwtje.
Beetje omslachtig maar kan iemand mij helpen?
allmodcons
-
- 383 berichten
- 9434 stemmen
Dank voor respons
Misschien deze?
Erik Heeren
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Hi allmodcons,
Nee, is niet de film die ik bedoel.. helaas..
de wijk in de film die ik bedoel is beveiligd en voornamelijk bewoond door werknemers van zelfde bedrijf van wat ik me herinner...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erik dat is The Colony
Bedankt dat je juist naar deze film vroeg, want heb hem 2 keer gezien in het verleden en nooit gestemd!
Erik Heeren
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Hi Moviemafketel!
Yep, dat is um!!
Thanks, nu nog even tussen mijn DVD´s grutten of ik hem vinden kan en anders even downloadje maken!
Goeie film en lang geleden dat ik hem zag, weer zin in om te kijken!
grtz, Erik
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Pindakaazje maken is een betere term
Manke-Nelis
-
- 5 berichten
- 114 stemmen
Dank u, dank u
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
Hoihoi.
Ik zoek een film, het is een resente film.
Het is een komedie film, waarbij iemand zijn identetieteit wordt gestolen, ( een vrouw geloof ik).
Het is een film van nu. Iemand enig idee?
Groetjes kimberley
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.