• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.032 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.266 gebruikers
  • 9.389.724 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

jeroen enzo

• 6 berichten
  • 158 stemmen

@ Goodfella

Thnxs ! vaag ik dacht echt dat het een deense film was ofzo

ik um gelijk bestellen !

HEEL ERRRUUUGGG bedankt voor de filmtitel. Ik was hier al een hele tijd naar op zoek. Het grappige is dat jullie meteen wisten welke ik bedoelde..... dat is pas filmkennis

dushimaris

• 2 berichten
  • 0 stemmen

ik heb een paar jaar geleden een film gezien en ben nog steeds op zoek naar de titel. PLease help mij!

Het gaat over een jonger stel dat een oud huis koopt. Na de verkoop komen er rare afdrukken op het behang. Na verloop van tijd zijn er handen en voeten te zien. Het blijkt dat er een geest achter het benanh zit. Later in de film komt de geest ook half uit het behang.(onder andere boven het bed, terwijl ze erin liggen)

Herken je deze film help mij dan alsjeblieft

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zoeken een film over bijen die een militaire basis aanvallen en iedereen doden, later gaan ze naar de stad. Ook wordt er iemand bij het picknicken dood gestoken.

Een andere film die ik zoek is:

Een film die gaat over een ontgroening van groep studenten, een groep meiden moet van alles doen om er bij te horen, één van die meiden valt dan dood als ze een spandoek op het dak moet ophangen.

Alvast bedankt!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Over de bijen, is het deze misschien: The Swarm (1978).

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Of deze Killer Bees!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bedankt Jassonn en Speedy23!

Ik weet wel zeker dat het The swarm is.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Nigga-film, gisteren op BBC1, 0:35...?

Die malloten van BBC zonden dit gedrocht dus uit, i.p.v. die aktiefilm met Pierce Brosnan...

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Dank je wel bios !

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Nigga-film

Oppassen met dit soort uitspraken. Kan beledigend overkomen..

Stel je voor dat een neger het zou lezen..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die weet dan vast wel dat het begrip "nigga" in die context staat voor een zwart hiphop-achtig persoon, en niet hetzelfde betekent als nigger.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Die weet dan vast wel dat het begrip "nigga" in die context staat voor een zwart hiphop-achtig persoon, en niet hetzelfde betekent als nigger.

Het kan anders overkomen bij een neger als een blanke jongen als onze Rogier een bepaalde film een 'nigga-film' noemt. Onderling noemen negers elkaar 'nigga' maar dat betekend niet dat iedereen een neger 'nigga' kan noemen. Dat begrijp je toch wel..

mister blonde

• 12707 berichten
  • 5842 stemmen

nee, erg vreemd. (en dat meen ik serieus).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind het een verschil om "nigga" te zeggen tegen een neger, of om iets een "nigga-film" te noemen. Als je een film ziet waarin iedereen elkaar "nigga" noemt, kan ik begrijpen dat je het een "nigga-film" noemt.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Als je een film ziet waarin iedereen elkaar "nigga" noemt, kan ik begrijpen dat je het een "nigga-film" noemt.

En je bent er zeker van dat een neger dit niet beledigend vind? Alsof een film waarin iedereen elkaar 'nigga' noemt alleen bestemd is voor negers.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Jordy schreef:

Ik vind het een verschil om "nigga" te zeggen tegen een neger, of om iets een "nigga-film" te noemen. Als je een film ziet waarin iedereen elkaar "nigga" noemt, kan ik begrijpen dat je het een "nigga-film" noemt.

Precies. In de film zat een scene waarin er in 20 seconden minstens 5 keer 'nigga' werd gezegd. Even iets anders, er waren haast geen blanken in de film zien, dus met dat is het gewoon een nigga-film.

Diesel schreef:

Het kan anders overkomen bij een neger als een blanke jongen als onze Rogier een bepaalde film een 'nigga-film' noemt. Onderling noemen negers elkaar 'nigga' maar dat betekend niet dat iedereen een neger 'nigga' kan noemen. Dat begrijp je toch wel..

Ik noem een neger ook nooit 'nigga' (recht in z'n gezicht dan). Dat laat ik aan negers over. (ik hoorde het op de middelbare weleens tussen negers onderling.)

Maar ik vind wel dat ik mag zeggen dat In Too Deep een nigga-film is. Zit wel een verschil tussen een persoon en een film.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Diesel schreef:

Alsof een film waarin iedereen elkaar 'nigga' noemt alleen bestemd is voor negers.

Dat zeg ik dan ook niet. Politiefilms zijn ook niet alleen geschikt voor agenten...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gedaan met zwart en wit! Vanaf nu zijn we allemaal blauw. Weliswaar bleek- en donkerblauw... :evil

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Bleekblauw Licht-blauw zul je bedoelen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Vlaams Jassonn, Vlaams!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Ach, natuurlijk

Tarantino

• 52 berichten
  • 1010 stemmen

'kinder'-film tijdje terug geleden gezien over een ik meen presidentszoon/dochter die heel de tijd aan het chatten is en zo iemand leert kennen. Ze spreken af in een winkelcentrum, maar de andere persoon heeft zich (natuurlijk) tijdens de chatsessies als iemand anders voorgedaan en wil nu (dacht ik?) de presidentszoon/dochter ontvoeren...

iemand?

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Er bestaan een paar van dit soort films: Chasing Liberty, First Daughter of My Date with the President's Daughter.

Kies maar raak!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Aan de beschrijving te zien ben ik er haast zeker van dat het First Kid (1996) is. Het zou zoas Bios hierboven al zei, ook First Daughter kunnen zijn.

Tarantino

• 52 berichten
  • 1010 stemmen

ah ja First Kid idd... merci

Lofilo

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Lofilo schreef:

Hallo,

Ik heb rond 1946 een Amerikaanse (of Engelse) film gezien die in Nederland draaide, waarvan de titel vertaald was tot "De Toneelbrigade". De film ging over jonge Amerikaanse (of Engelse) mannen die werden opgeroepen om in dienst te gaan voor de bevrijding van Europa. Helaas weet ik geen namen van regisseur of acteurs. Verdere details over gebeurtenissen in de film zijn me ook niet bijgebleven.

Alvast bedankt, Lofilo

Ik heb even een muziekbestand online gezet, met deze muziek begint de film. Hopelijk brengt dit iemand op een idee? Ik ben er namelijk nog steeds niet uit hoe de film die ik zoek heet..

beluister het fragment op http://www.voetbalisoorlog.nl/...

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Ik zag ooit een ranzige horrorfilm waarin een vrouw haar gezwel uitkotst die z'n eigen leven ging leiden, anyone een idee wat de titel was???

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Braindead???

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Nee, niet braindead, volgens mij stond er op de voorkant iets van Craven (regie), en nee, niet Wes Craven, maar ..... Craven's : (filmtitel), op de achterkant plaatjes van gore praktijken als een bebloed skelet en een tafel met hompen vlees en een kettingzaag, die vrouw wordt door dat gezwel gedwongen om mensen af te slachten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.