- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Ajax_1900
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
deze is de zelfde van net maar met meer tekst.
ik zoek een film
het gaat over een dokter die net uit de gevangenis komt en op weg is naar florida, hij staat te liften en iemand stopt voor hem, die man brengt hem naar een dorp,in dat dorp is een kroeg daar gaat hij zitten terwijl het met bakken uit de hemel komt, in de kroeg praat hij met de barman of hij daar kan werken. de volgende morgen komt er een meisje bij hem aan de bar en hij raakt in gesprek met haar, ze raken bevriend. later bij een drugs deal word een jongen neergeschoten omdat hij voor de 3de keer niet wou betalen en de man(de dokter)gaat samen met het meisje en de jongen naar het huis waar de jongen woont, want daar moet hij geopereert worden maar ze hebben de spullen niet, dus ze breken in in een dokters praktijk, het alarm gaat binnen af en een agent waarschuwd voor versterking, maar die komt er niet omdat 1 van de broers van de jongen een baksteen op het hoofd van de agent slaat. de operatie slaagt, maar dan komt de politie langs, dus ze verstoppen het lichaam in de kast en de dokter(jack) en de vriendin van de jongen gaan ook de kast in, maar omdat det twee gaan zoenen vallen er dingen op de grond. de politie gaat in de kamer zoeken maar vind niks. als de politie weg is brengen ze het lichaam weer terug naar de woonkamer, zijn toestand gaat achter uit dus ze besluiten hem te doden, als jack in de woon kamer komt is de jongen weg en hij grijpt de dokter bij de keel, daarna gaan ze vechten en tijdens het gevecht gaat de tafel waar hij oplag kapot, als de jongen achter uit loopt struikeld de jongen en hij valt achter over door de tafelpoten, op dat moment komt de broer thuis en hij ziet dat zijn broer dood is. hij word boos en hij gaat achter de dokter aan. de dokter en de vriendin van de jongen vluchten in de auto van de broer, helaas zit het stuur slot nog op het stuur dus ze kunnen niet sturen,uitendelijk gaat het stuur slot er af en schurren zij weg, de broer kijkt niet uit waar hij rijdt en rijdt tegen een benzine tank aan.
op het einde word de vriendin van de jongen opgepakt.
skyhook
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
@narva77 dat is hem!! Bedankt !!!
Iemand nog een idee voor mijn andere film ?
"We zoeken een titel van een horror film (gezien begin jaren 80 ) en het verhaal ging ongeveer als volgt:
Eeen afgelegen dorpje in ( waarschijnlijk ) Engeland , een groep wetenschappers is op zoek of doet proeven naar het verbeteren van de vruchtbaarheid van de grond met een soort trillingen ;
Natuurlijk niet goed voor de doden op het nabij gelegen kerkhof, met gevolg dat deze zombie's terug tot leven komen en aan het moorden slaan ."
Ikzelf heb hem nooit gezien ( bang van zombie's )) maar m' schoonbroer zegt dat het zoiets was..
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3158 stemmen
@skyhook, het verhaal doet me sterk denken aan The Return of the Living Dead (1985), maar denk niet dat het hem is. Speelt zich niet in Engeland af en er worden volgens mij ook geen proeven met trillingen gedaan.
JvG-90
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Hoe heet deze film (busramp, jaren 90):
Ik weet niet of ik hier goed zit. Zo niet, verplaats mijn bericht dan aub.
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse rampen film (denk uit de jaren 90) die ik een jaar of 8 geleden een keer op tv gezien heb. De film draait grotendeels om een busramp waarbij een lijnbus vol met mensen door een weg zakt, daarbij een waterleiding raakt en volloopt met water. Sommige passagiers kunnen ontsnappen, maar anderen zitten vast en verdrinken. Passagiers die zijn ontsnapt proberen vervolgens de passagiers die vast zitten te bevrijden door terug de bus in te zwemmen.
Kan me verder niet veel meer van de film herinneren, maar weet nog dat ik hem in ieder geval destijds erg spannend vond en zou hem graag nog eens willen zien. Ik snap dat dit misschien niet gaat vanwege gebrek aan info, maar wilde toch voor de zekerheid even een poging wagen..
narva77 (crew films)
-
- 12787 berichten
- 6579 stemmen
No problem. 
Van die andere film heb ik helaas geen idee welke dat zou kunnen zijn...
Ajax_1900
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
deze is de zelfde van net maar met meer tekst.
ik zoek een film
het gaat over een dokter die net uit de gevangenis komt en op weg is naar florida, hij staat te liften en iemand stopt voor hem, die man brengt hem naar een dorp,in dat dorp is een kroeg daar gaat hij zitten terwijl het met bakken uit de hemel komt, in de kroeg praat hij met de barman of hij daar kan werken. de volgende morgen komt er een meisje bij hem aan de bar en hij raakt in gesprek met haar, ze raken bevriend. later bij een drugs deal word een jongen neergeschoten omdat hij voor de 3de keer niet wou betalen en de man(de dokter)gaat samen met het meisje en de jongen naar het huis waar de jongen woont, want daar moet hij geopereert worden maar ze hebben de spullen niet, dus ze breken in in een dokters praktijk, het alarm gaat binnen af en een agent waarschuwd voor versterking, maar die komt er niet omdat 1 van de broers van de jongen een baksteen op het hoofd van de agent slaat. de operatie slaagt, maar dan komt de politie langs, dus ze verstoppen het lichaam in de kast en de dokter(jack) en de vriendin van de jongen gaan ook de kast in, maar omdat det twee gaan zoenen vallen er dingen op de grond. de politie gaat in de kamer zoeken maar vind niks. als de politie weg is brengen ze het lichaam weer terug naar de woonkamer, zijn toestand gaat achter uit dus ze besluiten hem te doden, als jack in de woon kamer komt is de jongen weg en hij grijpt de dokter bij de keel, daarna gaan ze vechten en tijdens het gevecht gaat de tafel waar hij oplag kapot, als de jongen achter uit loopt struikeld de jongen en hij valt achter over door de tafelpoten, op dat moment komt de broer thuis en hij ziet dat zijn broer dood is. hij word boos en hij gaat achter de dokter aan. de dokter en de vriendin van de jongen vluchten in de auto van de broer, helaas zit het stuur slot nog op het stuur dus ze kunnen niet sturen,uitendelijk gaat het stuur slot er af en schurren zij weg, de broer kijkt niet uit waar hij rijdt en rijdt tegen een benzine tank aan.
op het einde word de vriendin van de jongen opgepakt.
eindelijk na 3 jaar zoeken heb ik hem gevonden het was Purgatory Flats.
Boenga
-
- 2677 berichten
- 1569 stemmen
Wel is er een scène in Oliver The Eighth waar Stan in bed ligt naast Ollie met een jacht geweer en per ongeluk in Ollies voet schiet.
Een andere scène is uit Bonnie Scotland hierin moeten de jongens zich, onder druk van een vijandelijke Sheik,
met een revolver door het hoofd schieten, wat natuurlijk door toedoen van Stan mislukt.
(Een late) bedankt voor de reactie, Brix. Ik ga in elk geval BS nog eens herbekijken. Het is ondertussen een poos geleden, maar ik zag 'm al een keer of 10, en kan me niet voorstellen dat dat de scene is die ik bedoel. Merci voor het privébericht, ik hou het nog even bij en laat je iets weten !
morris_rednalooz
-
- 125 berichten
- 832 stemmen
Ik zoek een film met Will Smith, die zich afspeelt in New York. De film wisselt af met scènes waarin hij in de camera vertelt en normale scènes, waarin hij een net pak draagt en bij een deftige familie op bezoek gaat die eigenlijk niks moet hebben van kleurlingen. Maar de moeder begint hem steeds aardiger te vinden door z'n aardige/deftige gedrag en de dochter begint verliefd te worden op hem (misschien was dit niet de dochter, maar een andere verhaallijn, dat weet ik niet meer). Uiteindelijk pleegt de oorspronkelijke vriend van dit meisje zelfmoord, en wordt Will Smith vermist. Hij bleek volgens mij ook een crimineel te zijn ofzo, maar er wordt maar heel weinig over hem duidelijk. Ik kan me ook nog vaag iets herinneren over een roze overhemd dat steeds van eigenaar veranderde ofzo, omdat de vader van de familie die aan Smith leende, terwijl die volgens mij eigenlijk van zijn zoon was...
Als jullie me kunnen helpen bedankt!
Volgens mij stikt deze beschrijving ook van de fouten, maar ik hoop dat er nog wat uit te halen valt!
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Ik zoek ook een film. Jongen (of meisje) raakt verdwaald in Brooklyn en komt een meisje (of jongen) tegen die hem gedurende een middag door de stad leidt. Het is een hele beeldende sfeervolle film, uit de trailer herinner ik met New Yorkse metro's en veel shots gemaakt tijdens 'witching hour'... Dank
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
doet me denken aan
Namens iemand zoek ik het volgende
Hets is geen Battle Royale
Death race
Ik zoek er al een tijdje naar, maar kan niets vinden.
Hij lijkt erg op de film The Condemned maar is het niet.
Het is ook op een eiland waar overal camera’s zijn.
Alleen een paar rijke gasten kiezen ieder 1 persoon die op dat eiland wordt gedropt, en hebben daar een weddenschap over wie er blijft leven.
De bedoeling is dat er 1tje overblijft en mag dan weer van het eiland af.
De rijke gasten hebben zelf ook mannetjes op het eiland gezet die s’nachts die mensen moeten opjagen/afmaken.
Uiteindelijk blijven de 2 hoofdrol spelers een man en een vrouw over.
Ajax_1900
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film het gaat over twee mensen die in de gevangenis zitten en op het eind gaan ze vechten en dan geven ze elkaar een injectie en dan zijn ze zo genaamd dood, dan worden ze begraven en ook later weer op gegraven door dikke donkere man. hij was dinsdag nog op de tv.
Changeling
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Beste actiefilm ooit maar weet de titel niet meer...:
Zon 3 a 4 jaar geleden had ik met vrienden een film gehuurd maar ben de titel kwijt en het was echt een supergoede film. Snap het zelf ook niet maja.
Het gaat over een echtpaar. Ze worden gegijzeld en moeten geld uit de bank halen. En andere opdrachten doen. Ook zit de man in een scene op een hoge flat. Op het einde blijkt dat zijn vrouw ook in het plot zit samen met de man die hun gijzeld. Ze heeft dus alles meegespeeld. Volgens mij is de film uit 2007/2008.
Wie kan me helpen aub? Groetjes
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Beste actiefilm ooit maar weet de titel niet meer...:
Zon 3 a 4 jaar geleden had ik met vrienden een film gehuurd maar ben de titel kwijt en het was echt een supergoede film. Snap het zelf ook niet maja.
Het gaat over een echtpaar. Ze worden gegijzeld en moeten geld uit de bank halen. En andere opdrachten doen. Ook zit de man in een scene op een hoge flat. Op het einde blijkt dat zijn vrouw ook in het plot zit samen met de man die hun gijzeld. Ze heeft dus alles meegespeeld. Volgens mij is de film uit 2007/2008.
Wie kan me helpen aub? Groetjes
Volgens mij is dat Butterfly on a Wheel (2007) - IMDb
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Hallo,
Ik zoek een comedy film. Het gaat over 2 jongens die samen op vakantie gaan, de 2 jongens zijn alleen een beetje anders, zo'n nerd achtig. Hun doel is om daar meisjes te scoren maar dat gaat niet zo gemakelijk wegens hun uiterlijk, de ene jongen had rood haar de andere weet ik niet meer. In de film komen ook sexistische dingen in voor.
Hopelijk kunnen jullie me helpen wat voor film ik bedoel.
Alvast bedankt!
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Nee is hem niet
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Sex Drive?
Nee ook niet.
In de film komen ook 2 meisjes in voor die ook nerds zijn en gaan achter de 2 jongens aan, maar de 2 jongens willen hun niet, hun willen liever mooiere meisjes, maar uiteindelijk zijn de 2 meisjes op het eind beeldschoon en willen de 2 jongens toch wat met hun beginnen.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3158 stemmen
Het is Kevin & Perry Go Large (2000).
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Ja dat is hem. Heel erg bedankt:D
Baswazz
-
- 30 berichten
- 40 stemmen
Ik ben opzoek naar een film over de 2e wereld oorlog. Het speelde zich af in Japan/China. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er iemand een hoop mensen heeft gered door een hele grote vlag met Haken Kruis over deze mensen te leggen. Zodat deze met een luchtaanval niet geraakt zou worden. De trailer heb ik tussen 2008-2010 gezien op Apple Trailers.
hitmanner
-
- 11 berichten
- 5 stemmen
In Film > Genres en landen > hoe heet deze film?:
geen idee bij welke categorie ik dit moet plaatsen.
maar ik ben al een tijdje op zoek naar een film waarvan ik de titel niet weet.
ik weet ook maar weinig van t verhaal
ik weet dat t een komedie is waar 2 mannen in spelen, die op pad gaan met een auto,
en onderweg gebeurd er van alles met die auto, maar is hij eigenlijk totall loss. volgens mij vliegt hij een keer in brand... enz... hij blijft in ieder geval tot t eind rijden.
weet iemand welke film ik bedoel???
sorry voor de wat slechte info maar ik weet niet meer.
alvast bedankt!
Flieber
-
- 116 berichten
- 830 stemmen
Misschien Planes, trains and automobiles
hitmanner
-
- 11 berichten
- 5 stemmen
dit is inderdaad de film die ik zoek. onwijs bedankt! hier was ik al zo lang naar op zoek!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.