- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Boenga
-
- 2677 berichten
- 1569 stemmen
Bedankt voor de poging, Fillumgek; maar je hebt blijkbaar het bericht van Bubblez gemist...?
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Gelukkig kwam ik net dit topic tegen. Hoef ik tenminste niet een nieuwe aan te maken voor slechts één vraag
. Any way, wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een film die ik een paar jaar geleden zag op Hallmark. Van sommige films wist ik de titels nog zoals The Amazing Mr. X, Phantom from Space, Shop Around the Corner en Indestructible Man. De film waarvan ik de titel helemaal niet meer weet gaat over een koppel waarvan de vrouw regelmatig naar zo'n bijeenkomst gaat van een sekte. Ze heeft dacht ik ook een pop bij zich net als alle leden van die sekte. Voor de rest weet ik alleen dat het een z/w film is, vermoedelijk van de jaren '50. Hopelijk kan iemand mij verder helpen
.
semenjoni
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Wie kan mij helpen?:
Uit welke film komt dit fragment:
Man: Weet je het zeker.
Vrouw François, knip knip knip
Man: voilà
Man: Fuck, aan deze kant ziet 't er nog best aardig uit eigenlijk.
Vrouw: Wassen & watergolven, kan het er ook nog bij?
Man: We zullen eens even kijken, mevrouwtje,
Vrouw Zo lelijk, vrouw huilt
Man: Daar is mama
Vrouw: Ha liefje, niet gaan schrikken, niet schrikken
Man: Kijk eens, 't lijkt wel een stekelvarkentje.
Wie o wie weet het ???
Moeten het antwoord zo snel mogelijk weten, omdat we met een quiz meespelen..
Bij voorbaat dank !
Groeten
Saab.
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo movie meter ik ben sabrina en ik hat laats eeen hele leuke film gezien maar weet niet meer hoe die heet! maar weet wel hoe die gaat het is wel een wat ouderen film niet heel oud maaar ook niet van nu!
het is een normale familie en comedy film het gaat over een meisje die een ongeluk heeft gehad en daarbij iets aan over heeft gehouden ze is haar korte termijn geheugen kwijt dus als het morgen is weeet ze niks meer van gisteren!!! er is ook een jongen/man die is naar en cafe gaat waar dus dat meisje zit hij is gelijk verliefd maar als ze dan een geweldige date hebben en hij afspreekt om morgen in het zelfte cafe te zitten met an meisje is dat meisje alles alweer vergeten en zo gaat het maar door en door!!! ik weet niet meer hoe die heet weten jullie dat????
gr. Sabrina
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hallo movie meter ik ben sabrina en ik hat laats eeen hele leuke film gezien maar weet niet meer hoe die heet! maar weet wel hoe die gaat het is wel een wat ouderen film niet heel oud maaar ook niet van nu!
het is een normale familie en comedy film het gaat over een meisje die een ongeluk heeft gehad en daarbij iets aan over heeft gehouden ze is haar korte termijn geheugen kwijt dus als het morgen is weeet ze niks meer van gisteren!!! er is ook een jongen/man die is naar en cafe gaat waar dus dat meisje zit hij is gelijk verliefd maar als ze dan een geweldige date hebben en hij afspreekt om morgen in het zelfte cafe te zitten met an meisje is dat meisje alles alweer vergeten en zo gaat het maar door en door!!! ik weet niet meer hoe die heet weten jullie dat????
gr. Sabrina
50 First Dates (2004)
keukenzout
-
- 441 berichten
- 483 stemmen
Ik zoek een hele oude film (1970?) over een jongen die in Italie (of zo heb ik het onthouden) een heel rijk meisje ontmoet en verliefd wordt. Uiteindelijk raakt ze verslaafd aan drugs en verstopt hij haar lichaam in een piano...
Alles al gegoogled
Stuur me een berichtje als je het weet!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek een hele oude film (1970?) over een jongen die in Italie (of zo heb ik het onthouden) een heel rijk meisje ontmoet en verliefd wordt. Uiteindelijk raakt ze verslaafd aan drugs en verstopt hij haar lichaam in een piano...
Alles al gegoogled
Stuur me een berichtje als je het weet!
Deze misschien?
Amarsi Male (1969)
Alternatieve titels: A Wrong Way to Love, Brucia Amore Brucia
keukenzout
-
- 441 berichten
- 483 stemmen
Nee
Toch bedankt!
Overigens speelt de film niet af in Italie, ze ontmoeten elkaar daar enkel...
Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
Titel van film gezocht met Anthony Quinn. Het verhaal speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog in de regio Roemenië - Hongarije.
Quinn komt er als landbouwer terecht in de verschrikkingen van de oorlog en moet zijn gezin in de steek laten.
Bedankt voor een tip. 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
Ach, ik denk dat je wel gelijk hebt, maar vergeef het mij op de laatste dag van het jaar ... 
In ieder geval, bedankt en prettige feesten!
stinissen (crew films & series)
-
- 23875 berichten
- 77703 stemmen
Deze dus La Vingt-Cinquième Heure (1967)
van duijn
-
- 935 berichten
- 845 stemmen
Ik heb ooit is een film gezien waar ik de titel niet meer van weet. Volgens mij ging het over een rijke man die op een hondje paste terwijl het baasje van die hond door een paar randebielen in elkaar geramd werd. Voor de rest weet ik er niks meer van. Iemand een idee?
van duijn
-
- 935 berichten
- 845 stemmen
Dat is hem! Bedankt en een gelukkig nieuwjaar
beate
-
- 30 berichten
- 21 stemmen
Titel van film gezocht waarin het einde der tijden het onderwerp was. Een mannelijke (macho) hoofdrolspeler besluit om voor de laatste keer te daten. Vage sfeer van doomscenario wordt goed weergegeven want wat doet een mens in zijn/haar laatste uren? Eenmaal zover wordt dat aangekondigd door een typisch figuur (op een fiets?) die door de verlaten straten roept dat het einde nabij is en gebruikt een bel om de aandacht te trekken. Wat er verder van de date terecht komt weet ik niet meer. Tien jaar geleden gezien.
Alvast bedankt!
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
@beate
Misschien is het deze film? Last Night (1998)
Mrs.knowitall
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
hi,
ik ben op zoek naar een film, die het verhaal vertelt over een vader die zijn kinderen kwijtraakt, nadat hij zijn vrouw is verloren. zijn vrouw was ziek, hij had een gezin bestaande uit 4 zoons dacht ik, waarvan er 1tje een bril draagt en er 1 richard heet. Ik geloof dat ergens in het verhaal een buurvrouw een instantie inschakelt, en dat daardoor de zoons uit huis worden gehaald. 2 komen er in een tehuis terecht, een ander in een psychiatrische inrichting, en er was ook sprake van mishandeling. De man ontmoet een vrouw, en krijgt zijn leven weer op regel. Hierdoor kan hij weer zorg dragen voor zijn zoons en toont hij dit aan. Hij gaat zijn zoons dan uiteindelijk overal weer uithalen, met veel moeite. Uiteindelijk leven hij, zijn nieuwe vriendin en de kinderen weer samen onder 1 dak.
Als iemand mij kan vertellen welke film dit is, zou dat heel fijn zijn. Ben al tijden op zoek.
Alvast bedankt !
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
hoi allemaal
ik hoop dat julllie mij kunnen helpen
ik zoek een film, heel snel uitgelegt een kat en muis spel.
Een vrouw gaat ergens wonen en ze heeft het gevoel dat ze wordt bekeken.
Dat wordt ze ook, door camara's en die man komt snachts in haar kamer enzo, en verdoofd haar met een middel.En uiteindelijk komt ze erachter en haar vriend wordt vermoord door die begluurder.
groetjes.
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
nee sorry baggerman
het is een vrij recente film 2011 volgens mij.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Pffff, was echt een hele slechte en vooral ook extreem voorspelbare film 
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
M'n post raakte nogal ondergesneeuwd door een ander die ook een film aan 't zoeken was en gelijk reacties kreeg
Hier nog even mijn vraag:
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een film die ik een paar jaar geleden zag op Hallmark. Van sommige films wist ik de titels nog zoals The Amazing Mr. X, Phantom from Space, Shop Around the Corner en Indestructible Man. De film waarvan ik de titel helemaal niet meer weet gaat over een koppel waarvan de vrouw regelmatig naar zo'n bijeenkomst gaat van een sekte. Ze heeft dacht ik ook een pop bij zich net als alle leden van die sekte. Voor de rest weet ik alleen dat het een z/w film is, vermoedelijk van de jaren '50. Hopelijk kan iemand mij verder helpen 
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
@megaman:
Zou dit de gezochte film kunnen zijn? The Devil's Hand (1962)
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
(Via PM vernomen van beate)
Dit is inderdaad de bewuste film.
Ik laat het hier even weten zodat niemand nog verdere moeite met zoeken hoeft te doen.
megaman
-
- 1484 berichten
- 229 stemmen
Ja dat is 'm
Hardstikke bedankt. En ik maar denken dat ie van de 50's was
Thank you very much 
SizzlaKalonji
-
- 3 berichten
- 3 stemmen
hallo allemaal
ik zoek een erotische film, ik denk van ongeveer jaren 90.
Het is heel lang geleden dat ik deze film heb gezien. Het gaat over een man, en zijn vrouw ligt in het ziekenhuis, Er komt een vrouw bij die man logeren, ik weet niet wat ze van elkaar zijn, misschien is zij wel een nichtje van zijn vrouw of gewoon een vrouw die hij kent. Deze film bevat heel veel sex.
Ik kan me nog 1 scene herrinneren en die gaat als volgt: Man zit met vrouw met wie vreemdgaat aan tafel een een vriend van die man of baas ofzo is er ook, vrouw kan niet wachten en ze gaan naar de keuken en hebben sex, de vriend of baas of wat hij ook is van de man zit nog aan tafel en kan alles horen.
En ow ja er was ook een scene dat zijn vrouw weer thuis komt van het ziekenhuis en dan ziet ze lingerie van die andere vrouw op haar bed.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Een vriendin van mij is al een tijdje op zoek naar een aantal oudere horrorfilms die ze vroeger heeft gezien (zo'n jaar of 10 geleden) maar van één film weet ze niet zeker of ze twee titels doorheen slaagt maar ik zal hier maar is proberen, al is haar omschrijving wel erg summier..
Het gaat over een man in de gevangenis die in een televisietoestel getrokken wordt en zo kan reizen tussen verschillende televisies.
Persoonlijk dacht ik aan de bekende scène uit Poltergeist maar iemand een idee of dit effectief een film is of dat ze Poltergeist met nog een andere titel verwart?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.