- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
stemvantwente
-
- 50 berichten
- 80 stemmen
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een gevangenis film, hier in gebeurt het volgende een militier van wat hogere rang raakt in deze gevangenis en probeert de gevangenis stukje voor stukje overtenemen, wat ik mij ook nog kan herinneren dat er een helicopter en een vlag ondersteboven word geheven. wie herkent dit en weet de film titel voor mij.
bvd, groet,
Roy
stemvantwente
-
- 50 berichten
- 80 stemmen
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik zoek een film die tot voor kort nog eenvoudig op te halen was bij de media markt. Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat het een horror(/thriller)film was over paddestoelen. Ik meende zelfs dat de titel paddestoelgerelateerd was, maar ik kan er zelf niks over vinden.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
hehe, te simpel, al zou ik zweren dat ik ook op die term gezocht had. Bedankt in ieder geval!
ADKKR
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek nog een filmserie. Het was een Engelse serie die speelde eind 19e eeuw. Wsch gemaakt eind jaren 70 begin 80. Een van de hoofpersonen was een jongeman genaamd Pip.
Een scene die ik me goed herinner was dat er een oudere vrouw in een huis was dat brandde, volgens mij kwam ze daarbij om.
Bedankt voor tips!
Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
@Humphrey
Dat is denk ik Shane (1953)
Dat lijkt me de titel die ik zocht. Dank je wel! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik zoek nog een filmserie. Een van de hoofpersonen was een jongeman genaamd Pip.
Woezel&Pip? 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Een van de hoofpersonen was een jongeman genaamd Pip.
sophie0211
-
- 6 berichten
- 9 stemmen
Ik heb jaaaren geleden een film enkele keren gezien (we hadden hem op videoband opgenomen). Het was een animatiefilm en ik zie sommige delen nog wel voor mij, maar ik kan het niet goed uitleggen. In een deel kwamen drie mannetjes met baarden onder een waterval en toen werden zij baby's. Dat is eigenlijk het enige deel dat ik me goed kan herinneren. Iemand enig idee welke film dat is?
Fotoontje
-
- 9 berichten
- 9 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film:
We proberen nu al een aantal maanden de titel van een film te achterhalen. Ik wordt er knetter van... Inhoud gaat als volgt (is al meer dan 10 a 20 jaar terug, misscien nog wel langer);
een jong kind is doof en kan niet praten. De ouders vinden dat dusdanig zielig dat ze gewoon tijdens het avondeten met haar handen uit het bord van haar vader of moeder mag eten. Totdat er een oppas komt, en die probeert haar uit alle macht tafelmanieren bij te brengen, wat uiteraard op het laatst natuurlijk ook lukt. Ze kan zelfs een klank/woord uitspreken!
Deze film heeft mij toendertijd sterk geboeid en wil hem nog graag eens zien.
Help me, vóórdat ik pillem moet gaan slikken...
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2416 stemmen
Voor deze vragen bestaat er al een topic namelijk: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel
Ik denk trouwens dat je een versie van The Miracle Worker bedoelt.
ADKKR
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo meneer Bungel. Heb gekeken. De serie stond er niet tussen maar e.e.a. heeft me wel op het juiste spoor gebracht. Dit is de serie Great Expectations uit 1981 (Dickens verfilming). De bewuste episode stat op youtube: YOUTUBE
Bedankt Hebt u mischien een tip voor mijn eerdere post van 9 september??
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Mooi dat u 'm heeft gevonden (u mag wel je zeggen, wat mij betreft). Over de post van 9 september heb ik helaas geen idee.
Dk2008
-
- 11212 berichten
- 812 stemmen
Bedankt Hebt u mischien een tip voor mijn eerdere post van 9 september??
Probeer anders eens bij IMDb (geen idee hoe je daar naar titels kunt vragen). Bij TCM com is het gemakkelijker, indien je wat Engels kunt, kun je na het aanmaken van een account, zo je vraag stellen. Support Forums : Information, Please! - forums.tcm.com
jordy helmons
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik zoek heel rap een film titel ik weet er vrij weinig van want het is al een tijd geleden
ik weet dat de genre een horror is en meerdere delen heeft
deze film gaat over soort van buitenaardse wezen
het lijken meer ontzettend grote wormen die de grond inschieten en omhoog komen
en een paar mensen gaat ze afmaken
iemand help ik wil deze zo graag nog een zien
overgins is dit al een oudere film
jarno1975 (moderator series)
-
- 10996 berichten
- 2803 stemmen
jordy helmons
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ja juist dat was tem hartstikke bedankt
guidoafca
-
- 7 berichten
- 10 stemmen
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een film die zich afspeelde in Amerika en het genre is Western.
Ik kan me niet heel veel meer van de film herrineren maar ik denk dat als je hem kent je hier aan genoeg hebt:
Het gaat over een familie op een boerderij (ik dacht 3 zonen en een dochter) dan komt er een man die zegt dat al het land niet meer van hun is omdat ze er een treinrails gaan maken en ze dus uitgekocht worden. Dit pikken ze echter niet en dan gaan die zonen (cowboys) hier een stokje voor steken om hun boerderij en land te beschermen.
Verder was er veel actie te paard.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
BTW Het is dacht ik geen dochter maar een buurmeisje die met alle broers een beetje aankloot
en het is geen echte oude film, kwaliteit was echt goed
bvd Guido
trebremmit
-
- 3019 berichten
- 1497 stemmen
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een film die zich afspeelde in Amerika en het genre is Western.
Ik kan me niet heel veel meer van de film herrineren maar ik denk dat als je hem kent je hier aan genoeg hebt:
Het gaat over een familie op een boerderij (ik dacht 3 zonen en een dochter) dan komt er een man die zegt dat al het land niet meer van hun is omdat ze er een treinrails gaan maken en ze dus uitgekocht worden. Dit pikken ze echter niet en dan gaan die zonen (cowboys) hier een stokje voor steken om hun boerderij en land te beschermen.
Verder was er veel actie te paard.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
BTW Het is dacht ik geen dochter maar een buurmeisje die met alle broers een beetje aankloot
en het is geen echte oude film, kwaliteit was echt goed
bvd Guido
Was dat mischien een film over Jesse James?
Deze bijvoorbeeld American Outlaws (2001)
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
Hoi Iedereen,
Ben op zoek naar ene film over een man en een vrouw in een western achtige setting,die beide op weg zijn naar een groot poker/kaart toernooi.
Natuurlijk kruisen hun wegen zich steeds,en uiteindelijk worden ze verliefd enzo.
en dan volgens mij een typisch amerikaans happy end.
Wie o wie kan me helpen?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1031 stemmen
Maverick http://www.moviemeter.nl/fi...
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Hoi Iedereen,
Ben op zoek naar ene film over een man en een vrouw in een western achtige setting,die beide op weg zijn naar een groot poker/kaart toernooi.
Natuurlijk kruisen hun wegen zich steeds,en uiteindelijk worden ze verliefd enzo.
en dan volgens mij een typisch amerikaans happy end.
Wie o wie kan me helpen?
Bedoel je Maverick (1994)
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
Maverick zal het wel zijn denk ik , en anders is dit nog een alternatief Gambler Returns: The Luck of the Draw, The (1991)
nielsrsn
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
dag allemaal ik heb jaren gelden een film gezien maar weet niet hoe de titel heet
hij gaat als volgt groepje jagers betalen een zwerver (donkere man met rasta haar) om mee te doen met jagen maar 1maal op de plek blijkt het dat ze op hem gaan jagen en hij krijgt 5 minuten voorsprong als de jagers na 5 minuten hem achterna gaan in het bos worden ze zelf vermoord en opgejaagd veel meer kan ik er niet over vertellen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.