- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8316 stemmen
Ik weet dat de acteur op de still van Dragon Warwick Davis is.
Die zit wel in de Leprechaun films, maar ik weet niet of die still uit een van die films komt.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2799 stemmen
Ik kan geen touw vastknopen aan het verhaal maar die still is inderdaad uit Skinned Deep (2004)
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Welke heb je liggen? Skinned Alive?
Ja, die dvd heb ik hier liggen. Maar het is dus Skinned Deep. Opgelost. Op naar de volgende fantasy-schrijfsels van mutse_90
.
TheDude1973
-
- 5 berichten
- 53 stemmen
Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.
staat me bij dat die trucker Didier heet, het woord verruckt stond volgens mij ook op de poster in de titel, maar weet het niet zeker.
Niemand?
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Je kan als het goed is via imdb.com ook karakters opzoeken, wellicht biedt de naam Didier voor jou een uitweg?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Volgens mij is de volgende film net op dvd verschenen. Ik zag er een fragment van en ben de titel vergeten:
Een man gaat een bepaald meer of rivier over zwemmen. Zijn vrienden supporteren hem en gaan met een bootje achter hem aan. Dan komen ze er achter dat dit het laatste ding is wat de man wilt doen in zijn leven, en is van plan om er een eind aan te maken zodra hij zijn oversteek voltooid heeft. Centraal staat dan de vraag; 'wat zou jij doen?'
De film moet vrij recent zijn.
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
IK zoek de volgende film:
Een film gaat over een dam. Hij is ook paar keer op tv geweest. Dan wordt het dorp gevacueerd omdat een z'n dam waar elektriciteit wordt op gewekt te overstromen. . En dan komen er ook nog gewapende mannen binnen in kerncentrale, en worden gegijzeld. Ze mogen er niks aan doen om een ramp uit te sluiten. .
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Een film gaat over een dam. Hij is ook paar keer op tv geweest. Dan wordt het dorp gevacueerd omdat een z'n dam waar elektriciteit wordt op gewekt te overstromen. . En dan komen er ook nog gewapende mannen binnen in kerncentrale, en worden gegijzeld. Ze mogen er niks aan doen om een ramp uit te sluiten.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Volgens mij is de volgende film net op dvd verschenen. Ik zag er een fragment van en ben de titel vergeten:
Een man gaat een bepaald meer of rivier over zwemmen. Zijn vrienden supporteren hem en gaan met een bootje achter hem aan. Dan komen ze er achter dat dit het laatste ding is wat de man wilt doen in zijn leven, en is van plan om er een eind aan te maken zodra hij zijn oversteek voltooid heeft. Centraal staat dan de vraag; 'wat zou jij doen?'
De film moet vrij recent zijn.
?
Jailey
-
- 14 berichten
- 6 stemmen
Het ziet er wel zo uit;) Dank je wel!!!]
vrager
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > zoek een film die zich in de pre-historie afspeelt:
Weet de titel niet
in de jaren tachtig op t.v. geweest, w.s. in de jaren tachtig gemaakt.
het is NIET Quest for fire
redelijk correct, dus geen dinosaurissen in de film
film begint met een bliksem inslag en zo ontstaat vuur
(verwijderd)
-
- 118 berichten
- 0 stemmen
Ik zou graag wat de naam willen weten van deze film:
1e film:
Het gaat over een film waarin mensen voor (wetenschappelijk onderzoek?) tijd moeten gaan reizen door middel van een tijdmachine. Ze gaan dan naar een ver verleden en ze moeten op een pad blijven.
Als er een ding verandert, dan gaat de hele toekomst naar de ****. Dat is ook gebeurd, iemand zette per ongeluk een stap buiten het "pad" en een blaadje kwam anders te liggen. (ja, een blaadje
)
Het gevolg is dat er chaos heerst in het heden.
merci 
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Deze?? Weliswaar een vlinder maar het verhaal komt overeen 
(verwijderd)
-
- 118 berichten
- 0 stemmen
Deze?? Weliswaar een vlinder maar het verhaal komt overeen
Yep merci dat was hem.
Blaadje of vlinder, ik zat in de buurt toch! 
sportfan27
-
- 390 berichten
- 295 stemmen
Deze zal wel moeilijk zijn maar ik waag toch een poging, het is volgens mij geen film maar een lange Docu, ik heb hem een aantal jaar geleden op Discovery gezien (ik gok in 2004 ongeveer), het ging over de historie en ontwikkeling van NASA.
De docu duurde iets van 90 a 120 minuten volgens mij, wat mij vooral is bijgebleven waren de vele beelden van de raketten, ruimtevaartuigen etc. die gelanceerd werden waar het fout mee ging en dus vervolgens neer stortte of ontploften, echt het test werk dus voor de Apollo missies enz.
Ik heb inmiddels al een aantal Nasa docus in mijn bezit maar deze kan ik nergens vinden, de volgende zijn het iig niet:
- When we left the Earth
- The Space Age NASA's Story
- In the shadow of the Moon
Ben benieuwd of iemand mij in de goede richting kan wijzen.
vrager
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Wizards (1977) misschien?
als je mijn vraag beantwoord dan is het antwoord nee. In de pre-historie waren zover we kunnen weten geen elfen, feeën etc
vrager
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > zoek een film die zich in de pre-historie afspeelt:
Weet de titel niet
in de jaren tachtig op t.v. geweest, w.s. in de jaren tachtig gemaakt.
het is NIET Quest for fire
redelijk correct, dus geen dinosaurissen in de film
film begint met een bliksem inslag en zo ontstaat vuur
iemand nog een gok wagen of die het weet?
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Clan of the Cave Bear (1986) ?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Kreeg net een bericht van een vriendin:
'' Hoe heet die hilarische film ook alweer?? die film met die hond met doorgeknipte stembanden ( Ja dat kleine detail van de film herinner ik me... Niet de acteurs, plot, nee dat klein detailtje van die hond) ''
Weet niet meteen welke film ze bedoelde, iemand?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Grown Ups denk ik, je noemde het detail nog in je bespreking. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ha! Natuurlijk! Ik zat al aan Marmaduke te denken ofzo, of een film waarbij een hond centraal staat. Thanks.
Edit: Wel een tikkeltje freaky dat je dat zo snel wist, heb het meer dan een half jaar geleden geschreven en herinnerde 't me zelf niet eens meer. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Gewoon googlen: ''movie dog with vocal cords cut'' en toen kwam ik hier uit. 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Film over een Joods gezin, ze zijn volgens mij orthodox en ze krijgen een oppas. Er zijn drie kinderen, roodharig jongetje plast de hele tijd in zijn broek en doet alsof hij een baby is omdat zijn moeder net een nieuw kindje heeft gekregen. Verder herinner ik nog een scène waarin ze eenden gaan voeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.