- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
alexandra16
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een animatie film.
mijn nichtje heeft het steeds over een film die ze wil zien.
het heeft iets te maken met een prinses, er gaat dan een prins naar haar op zoek maar er moet dan wat gebeuren dat hij zijn geheugen verliest volgens mij.
en dan gaat die prinses hem helpen. het kan ook best een gewoon meisje zijn heb echt geen idee!!!
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Ik ben opzoek naar een film waar een aap in het echt word vermoord en mishandelt. Ik dacht dat het in de Manderlay van Lars von Trier kwam, maar na gezien te hebben vandaag was dit niet waar. Ben dan toch wel benieuwd welke film dit was, en of er überhaupt wel een film is met deze gebeurtenis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien dat die hier bij staat Jesse?
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Ja, het probleem is dus dat ik de film niet heb gezien. Ik hoorde alleen ervan en dat er heel veel protest tegen was, maar dat de aap al ziek was en toen hebben ze hem voor de camera mishandelt en vermoord. Ik vond het een ziek idee, maar wel benieuwd in wat voor film dit was...
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Ik zoek een film over een vrouw die naar de woestijn reist en daar in een dorp leeft met enkele houten huisjes. Onder dat dorp ligt er een hotel. Ik herinner mij ook nog dat er een kind in voorkwam die heel de tijd rondliep met een sluipschuttersgeweer en struisvogels waarvan er één doodgaat op het einde, iemand een idee?
Volgens mij is dit een film van een Nederlandse regisseuse, maar ik kom niet op de titel....?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek een film over een vrouw die naar de woestijn reist en daar in een dorp leeft met enkele houten huisjes. Onder dat dorp ligt er een hotel. Ik herinner mij ook nog dat er een kind in voorkwam die heel de tijd rondliep met een sluipschuttersgeweer en struisvogels waarvan er één doodgaat op het einde, iemand een idee?
Bird Can't Fly, The (2007)
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
ik had het ook net gevonden. Ik was altijd aan het zoeken in het engels, keyword Ostrich op imdb. Maar door Baggerman in het nederlands opgezocht, eindelijk gevonden
merci moviemafketel
adreamcametrue
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een drama film, hierin is een vrouw ongeneeselijk ziek en zij ontmoet een man, op een of andere manier komt die man bij haar wonen of hij is heel vaak bij haar. In haar straat woont ook een klein jongetje zonder vader en hij gaat dan dingen doen met dat jongetje. Ook steelt die vrouw een een gegeven moment twee hondjes. Op het einde zijn ze natuurlijk verliefd alleen zij wil niet dat hij bij haar blijft omdat zij ziek is en dan staan ze op een brug, ofzoiets, en dan doet ze een zak over zijn hoofd of een doek en dan gaat ze weg..
weet iemand welke film dit is???
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
beste mensen ik ben wanhopig op zoek naar een film maar weet de titel niet. Maar er komt een blonde dame in voor in een gouden bikini met een stoere tattoo op haar lichaam van een cobra, vanaf haar rug naar haar buik... wie kan me helpen??
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Sta me kapot te denken, maar kan er even niet op komen.
Ik ben op zoek naar een film. Het gaat over een onderzoekster en haar (zwarte) hulpje. Die moeten naar een hechte dorpje reizen om iets te onderzoeken. Ze werden door een bewoner opgevangen die een groot alleenstaand huis had. Uiteraard had de hoofdrolspeelster een dekenscène met die man.
Alles is ingewikkelder dan eerst, aangezien op het eind alle bewoners leden zijn van een sekte, die probeerden iets te flikken door een klein meisje van rond de 8 - 12 te doden. Dat was niet gelukt en er ging een klein jongetje per ongeluk dood die achter dat kleine meisje rende. Hij belandde in een moeras. (dat kwam bij het eind tot licht)
Vanaf toen gingen er rare dingen gebeuren (koeien gingen dood, de moeras werd bloedrood en alle eten ging rotten.) Een goed voorbeeld was toen ze in dat grote huis gingen bbqen en alle eten onder de vliegen en insecten was.
Ik weet ook nog dat de hulpje door de vriendelijke meneer die hun onderdak aanbod werd gedood door een stuk steen.
Ik kan nog het één en ander vertellen, maar dit is volgens mij genoeg info. voor diegene die het al hebben gezien.
adreamcametrue
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Sweet November
dankje!
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
beste mensen ik ben wanhopig op zoek naar een film maar weet de titel niet. Maar er komt een blonde dame in voor in een gouden bikini met een stoere tattoo op haar lichaam van een cobra, vanaf haar rug naar haar buik... wie kan me helpen??
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Kiss of the Dragon misschien ?
Het is meer een komedie maar ook met beetje liedes "drama".. hij is ook op tv geweest
het speelt zich af bij een grote villa
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet gewoon een deel van American Pie of zo?
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Niet gewoon een deel van American Pie of zo?
Nope
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb gezocht op gouden badpak, comedy, villa, tatoeage cobra, maar kom zelfs niet in de buurt. Jammer dat je niet wat meer weet. Hoe oud is de film ongeveer? Hoe oud zijn de hoofdrolspelers?
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Geen Scorpion King achtige film pf iets van James Bond??
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
hoi
ik ben op zoek naar een film over een schilderijenrover met zeer uitgekookte technieken.hij maakt de schilderijen na en steelt de echte,hangt er de nepper voor in de laats.
Natuurlijk komt een knappe journaliste achter m aan.
de film eindigt volgens mij in een vliegtuig.
@jasko...daas gewoon pamela anderson in bay watch na een avond flink stappen,en wat lodderig kijken.
@filmfan...waar is die bikini dan?
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Thomas Crown Affair, The (1999)
ietjse anders maar kan niet missen.
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
dank je voor je supersnelle antwoord.
eerst dacht ik nog dat t ripley`s game was,en heb die gedownload.Hoe ik aan die titel kwam,weet ik niet eens,maar t blijkt dat die film ook over een schilderijenrover gaat.
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
Ik heb gezocht op gouden badpak, comedy, villa, tatoeage cobra, maar kom zelfs niet in de buurt. Jammer dat je niet wat meer weet. Hoe oud is de film ongeveer? Hoe oud zijn de hoofdrolspelers?
Ik denk tussen 2000 en 2005 en hij was nog niet zo lang geleden op tv... spelers zijn tussen de 25 en 30
jasko
-
- 8 berichten
- 0 stemmen
debs?
Nee ook niet, ben bang dat ik het even moet opgeven totdat hij weer eens voorbij komt
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik echt nog maar heel weinig kan herrineren. Ik weet één scene. Een groepje mensen zit in zo'n rubber reddingsvlot en een van hen hallucineert en zegt tegen de andere dat hij een pakje sigaretten gaat kopen. Hij duikt het water in en volgensmij verdronk hij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.