- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
m_velden
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hi, ik zoek een film die zich in een kamer afspeelt, hij gaat over een professor ? die aan de aanwezigen verteld dat hij al sinds het begin der tijden op aarde is.
Zelf heb ik deze film gehad en weggedaan omdat ik dacht dat het niks was, een vriend zei me pas dat hij hem heel goed vond. Jammer genoeg weet ook hij de titel niet meer....
Iemand ?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En weet die vriend nog iets meer te vertellen dan dit?
m_velden
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
En weet die vriend nog iets meer te vertellen dan dit?
Volgens mijn vriend is de strekking van het verhaal dat je zou kunnen denken dat het Jezus is die niet gestorven is.
Ik dacht ook dat hij een afscheidsfeestje geeft maar dat weet ik niet zeker.....
Sorry, niet echt veel details 
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij bedoelt die vriend deze:
m_velden
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Dat is em ! Bedankt ! En het grappige is : mijn vriend zei nog : the man who fell to earth...waarop ik dus gelijk zei : nee die is met David Bowie.
Nogmaals bedankt !
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Kan niet missen, ja om te kijken, zonde van je tijd.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Een kennis van me is op zoek naar de titel van een (vermoedelijk) tv-film. Ik heb geen idee. Iemand van jullie?
"Wat ik me herinner is behoorlijk vaag aangezien ik enkel de grote lijnen van de film kan beschrijven, het is een TV-film zoals er duizenden zijn, van eind jaren tachtig of begin jaren negentig, het frappantste aan de film is het open einde, het gevecht tussen de klonen (de goeie en de slechte) met dezelfde kleren aan die rollebollend over het dak vechten, een confrontatie met de vrouw die echt niet meer weet (de kijker ook niet) wie de goeie en wie de slechte is, waarna een van beiden sterft... je denkt dan dat de goeie wel gewonnen zal hebben maar in de allerlaatste scene van de film (op een receptie waar man en vrouw samen naartoe gaan) blijkt de man de tic van de slechte te hebben, hij speelt namelijk met een muntstuk tussen z'n vingers..."
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Een kennis van me is op zoek naar de titel van een (vermoedelijk) tv-film. Ik heb geen idee. Iemand van jullie?[/i]
Ik denk dat je Natural Selection uit 1994 zoekt. Gevonden via google met zoektermen "coin between his fingers"+movie.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Komt goed in de buurt, dat zou dus wel eens kunnen. Ik zal het doorgeven. Alvast bedankt!
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik denk dat je Natural Selection uit 1994 zoekt. Gevonden via google met zoektermen "coin between his fingers"+movie.
Dit is 'm. Bedankt voor je zoekwerk!
mister blonde
-
- 12718 berichten
- 5876 stemmen
En nu niet zelf met de eer gaan strijken he? 
bramgorter83
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
ik heb vroeger een keer een film gezien die we op video band hadden.
ik kan alleen nu niet op de naam komen en zou de film graag weer een zien,
hier een beschrijving.
de film gaat over motoren in de 2e wereld oorlog.
het begint met een man die op een mooie motor ik denk een harley davidson of indian rijd en op een gegeven moment tussen een parade van het leger in komt te rijden/stunten,
hij word hier voor op gepakt. en beland in de militaire cel. hij mag kiezen of zijn tijd uitzitten of het leger helpen met een missie in volgens mij frankrijk.
ze moeten hier met meerdere mooie motoren heen en vanaf hier weet ik het niet meer helemaal. op een gegeven moment moeten ze de motoren verfen in legerkleuren. zonde natuurlijk.
ik hoop dat iemand de naam van de film weet want wil hem dolgraag nog eens zien.
alvast bedankt.
groeten Bram
bramgorter83
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > wie helpt mij met de titel van een film:
hallo allemaal,
hier een beschrijving.
het begint met een man die op een mooie motor ik denk een harley davidson of indian rijd en op een gegeven moment tussen een parade van het leger in komt te rijden/stunten,
hij word hier voor op gepakt. en beland in de militaire cel. hij mag kiezen of zijn tijd uitzitten of het leger helpen met een missie in volgens mij frankrijk.
ze moeten hier met meerdere mooie motoren heen en vanaf hier weet ik het niet meer helemaal. op een gegeven moment moeten ze de motoren verfen in legerkleuren. zonde natuurlijk.
ik hoop dat iemand de naam van de film weet want wil hem dolgraag nog eens zien.
alvast bedankt.
groeten Bram
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Joopieveendam
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden heb gezien.. echt veel weet ik er niet meer vanaf
het ging over een horror film. het speelde zich in een zanderige gebied af met route 60/66? 1 van de 2. als je er stopte of van de weg af ging kwamen er zombies of geesten op de weg die op straat/wegmakers leken en vermoorde diegene die stopte bijv met een drilboor.
het is een wat onduidelijke informatie van mijn kant, hopelijk is dit voldoende voor diegene die weet om welke film ik het heb/
B.v.d
Testa-Rossa
-
- 422 berichten
- 133 stemmen
Hallo,
Ik ben opzoek naar een film met op de poster op de achtergrond een grote stad en daarvoor een soort oerwoud. Links zie je in het oerwod een Leeuwengezicht (ook gevormd door de bomen), en rechts iemand met ik geloof een speer.
Is een post-apocalyptische film over een groepje overlevenden.
Iemand een idee wat de titel is?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zie ook geen leeuw. Zit na te denken. maar kom er niet op.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4144 stemmen
In Film > Algemeen > wie helpt mij met de titel van een film:
hallo allemaal,
hier een beschrijving.
alvast bedankt.
groeten Bram
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Route 666 (2001) ?
Ja dat kwam ook meteen in mij op! 
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
Ik heb als kind een keer een duitse? film op tv gezien, over een bus die in een soort afgrond rijdt en dan blijft steken. Toen kwam er volgens mij iets van water en alle mensen moesten eruit..heel vaag, t is al zeker 14 jaar terug dat ik hem gezien heb en hij komt dan ook uit 1993 of iets rond die tijd.
Dus duitse film met in de titel waarschijnlijk iets van: bus....
anyone?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Ik heb als kind een keer een duitse? film op tv gezien, over een bus die in een soort afgrond rijdt en dan blijft steken. Toen kwam er volgens mij iets van water en alle mensen moesten eruit..heel vaag, t is al zeker 14 jaar terug dat ik hem gezien heb en hij komt dan ook uit 1993 of iets rond die tijd.
Dus duitse film met in de titel waarschijnlijk iets van: bus....
anyone?
l-d
-
- 276 berichten
- 641 stemmen
aaah jah dat is hem!! ik ben echt bang dat het een mega slechte film is, als ik die nu weer kijk..maar ik ben benieuwd! thnx!
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ik zoek een film over een vrouw die naar de woestijn reist en daar in een dorp leeft met enkele houten huisjes. Onder dat dorp ligt er een hotel. Ik herinner mij ook nog dat er een kind in voorkwam die heel de tijd rondliep met een sluipschuttersgeweer en struisvogels waarvan er één doodgaat op het einde, iemand een idee?
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
aaah jah dat is hem!! ik ben echt bang dat het een mega slechte film is, als ik die nu weer kijk..maar ik ben benieuwd! thnx!
Ik vond hem toendertijd wel aardig hoor. Redelijke TV-film en waargebeurd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.