• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.307 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.568 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik denk serieus dat dat eerder een aflevering van I should't be alive van Discovery Channel was jordanjong. En anders lijkt de film er vreselijk op.

GuyOverboard

• 73 berichten
  • 495 stemmen

Het klinkt me inderdaad bekend in de oren als een aflevering van I Shouldn't be Alive die ik ook op Discovery heb gezien .

Anders zou ik het echt niet weten.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Hallo Moviemeters,

Ik ben op zoek naar een film waar ik het volgende over heb gehoord;

Een jong, slim meisje vol ambities die wat wil bereiken in het leven, wordt aan alle kanten tegengewerkt door haar omgeving. Omdat ze niet naar school kan en ook niet werkt, ruilt ze een voorwerp voor iets van iemand anders waar ze meer waarde aan hecht. Ze is erg goed in het ruilen, maar waartoe dit uiteindelijk leidt weet ik niet. Het is een Chinese film.

In Film > Genres en landen > Thrillers:

Ik ben op zoek naar een aantal films waarvan ik de titels niet meer weet. Het zijn films volgens mij uit de jaren 80, een kleine omschrijving volgt

Film;1) Een man komt door een ongeval om het leven en wordt begraven, echter dit blijkt niet zo te zijn (hij is in leven) en neemt een andere indentiteit aan (zijn gezicht wordt volgens door een masker gedragen) hij komt er volgens mij achter dat zijn vrouw een relatie tijdens de huwelijkse periode had. Meer kan ik niet boven water halen.

Film;2) Een man wordt ter dood veroordeelt middels de elctrische stoel, de stroomtoevoer wordt zodanig opgeschroefd dat zijn kop op barsten staat. Meer weet in niet meer van deze film.

Film:3) Een man begluurd een mooie dame in een appartement en is getuige van een moord, hij woont tijdelijk bij een vriend die vervolgens met de moord te maken heeft.

Wie weet de titels ?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3406 stemmen

2) Niet uit de jaren '80, maar gokje...The Green Mile?

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik denk serieus dat dat eerder een aflevering van I should't be alive van Discovery Channel was jordanjong. En anders lijkt de film er vreselijk op.

Dan zal dat het inderdaad wel zijn. Iniedergeval bedankt voor je help, jij ook GuyOverboard.

FillumGek schreef:

2) Niet uit de jaren '80, maar gokje...The Green Mile?

ge=

Nee, niet de green mile, die ken ik. deze film is echt wel wat ouder van productie.

Het gaat hier om een blanke grote man (crimineel) met een groot litteken op zijn gezicht. Hij wordt zoals ik al zij ter dood gebracht middels de stoel. Hij krijgt een kap over zijn hoofd en de stroom treft geen doel en de spanning wordt opgeschroefd, volgens mij overleeft hij het maar weet niet zeker.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

2: Je bedoelt denk ik Sin City en dan de rol gespeeld door Mickey Rourke ?

moviemafketel schreef:

2: Je bedoelt denk ik Sin City en dan de rol gespeeld door Mickey Rourke ?

Het wordt een mooie kwis op deze manier, nee ook niet Mickey. Mijn acteur had en heeft een ruige en niet vriendelijke kop, heeft meestal dit soort onaangename rollen

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

1. darkman??

2. shocker dan?

3. de palma's tja hoe heet ie nou?.......... body double.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mickey heeft in Sin City zijn hele kop vol met pleisters en wordt onder stroom gezet. Zo'n vriendelijke kop heeft hij niet. Maar we gaan verder zoeken

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

@St®ike502/101AB

Doet me toch ook wel denken aan Super Fuzz. Alleen zit er wel een komische noot aan.

Hier de scene waarvan ik denk dat het hem is. SPOILERS!

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

mikey schreef:

3. de palma's tja hoe heet ie nou?.......... body double.

Lijkt me idd ook. Of anders "Rear Window" of een remake daarvan?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

jordandejong schreef:
Ik zoek een film waarvan ik echt nog maar heel weinig kan herrineren. Ik weet één scene. Een groepje mensen zit in zo'n rubber reddingsvlot en een van hen hallucineert en zegt tegen de andere dat hij een pakje sigaretten gaat kopen. Hij duikt het water in en volgensmij verdronk hij.

moviemafketel schreef:

Ik denk idd ook een aflevering van I Shouldn't Be Alive. Aflevering "Shipwrecked Family"!

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

St®ike502/101AB schreef:

Film;1) Een man komt door een ongeval om het leven en wordt begraven, echter dit blijkt niet zo te zijn (hij is in leven) en neemt een andere indentiteit aan (zijn gezicht wordt volgens door een masker gedragen) hij komt er volgens mij achter dat zijn vrouw een relatie tijdens de huwelijkse periode had. Meer kan ik niet boven water halen.

Gokje: Face/Off?

narva77 schreef:

(quote)

Gokje: Face/Off?

Nee dit is niet de film die ik zoek, wie volgt !!

jordandejong schreef:

@St®ike502/101AB

Doet me toch ook wel denken aan Super Fuzz. Alleen zit er wel een komische noot aan.

Hier de scene waarvan ik denk dat het hem is. SPOILERS!

(embed)

Veel te lieve kop(Terrence), grappig, maar tis niet de film die ik zoek

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Ja hallo, wie volgt?

Ik heb 3 titels opgedreund.

mikey schreef:

Ja hallo, wie volgt?

Ik heb 3 titels opgedreund.

Oh, maar ik ben je zeer erkentelijk hoor !! maar ik bedoelde eigenlijk, wie heeft er eventueel alternatieven

[quote]St®ike502/101AB schreef:

(quote)

Oh, maar ik ben je zeer erkentelijk hoor !! maar ik bedoelde eigenlijk, wie heeft er eventueel alternatieven voor film 1 en 2.

Film 3 is inderdaad Body Double, bedankt !!

Ik waardeer je meedenken en wellicht is The Horror Show de film, ben er niet echt overtuigd van. Zal het downloaden en kijken of het is die ik zoek.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

pic is horror show, ook wel bekend als house 3

(afbeelding) Geen idee of dit hem is, maar schurken op de stoel is vaak of deze of shocker..

En renny harlin deed ook even mee met

Prison (1988)

Deze foto moet hem haast wel zijn.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

jasko schreef:

beste mensen ik ben wanhopig op zoek naar een film maar weet de titel niet. Maar er komt een blonde dame in voor in een gouden bikini met een stoere tattoo op haar lichaam van een cobra, vanaf haar rug naar haar buik... wie kan me helpen??

Niet Hot Babes? Hier de DVD-voorkant.

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

tja, ik was een jaar of 6 dus een film van 40 jaar geleden.

steekwoorden, vliegtuyig ongeluk in woestijn, alleen jongetje overleeft het.

film eindigd met een arend of adelaar die de ketting van het jongentje draagt. Ik denk dat daar mee werd aangegeven dat het jongetje overleden was.

niet veel info dus, ik ben heel benieuwd

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ping_uin schreef:

tja, ik was een jaar of 6 dus een film van 40 jaar geleden.

steekwoorden, vliegtuyig ongeluk in woestijn, alleen jongetje overleeft het.

film eindigd met een arend of adelaar die de ketting van het jongentje draagt. Ik denk dat daar mee werd aangegeven dat het jongetje overleden was.

niet veel info dus, ik ben heel benieuwd

Dirkie (1969)

Alternatieve titel: Lost in the Desert ?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

Denk dat het die is, want kwam ook op hetzelfde uit... alleen 4 minuten later.

mikey schreef:

pic is horror show, ook wel bekend als house 3

(afbeelding) Geen idee of dit hem is, maar schurken op de stoel is vaak of deze of shocker..

En renny harlin deed ook even mee met

Prison (1988)

Deze foto moet hem haast wel zijn.

Geweldig !! Dit is de film, mooi. Je hebt er 2 voor me te pakken, alleen de eerste nog.

Bedankt tot zo ver

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

you welcome

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Bartt88 schreef:

Een jong, slim meisje vol ambities die wat wil bereiken in het leven, wordt aan alle kanten tegengewerkt door haar omgeving. Omdat ze niet naar school kan en ook niet werkt, ruilt ze een voorwerp voor iets van iemand anders waar ze meer waarde aan hecht. Ze is erg goed in het ruilen, maar waartoe dit uiteindelijk leidt weet ik niet. Het is een Chinese film.

Volgens mij ken ik deze film ook, alleen kom ik niet op de titel en ben ik erop vergeten te stemmen, dus kan ik de titel ook niet vinden. Volgens mij is de film een aantal malen uitgezonden op Ned.3.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.