• 16.322 nieuwsartikelen
  • 179.894 films
  • 12.383 series
  • 34.310 seizoenen
  • 651.250 acteurs
  • 199.628 gebruikers
  • 9.414.850 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

danise

• 57 berichten
  • 6 stemmen

thekid schreef:

Hey

Ik zoek de titel van de film die bij volgende scene hoort.

En man (mafiabaas) is verliefd op een vrouw en na een tijd komt hij erachter dat zij hem wilt aangeven ofzo of weg wil bij hem en luisterd haar af met een microotje achter een schilderij denk ik. dan laat hij haar wegvoeren door mannen van hem en eventjes later zie je dat ze vermoord word in de wagen oop een stille plek. Ik denk zelfs met een ijzerdraad. Maar ik kan niet op de titiel komen van de film ik weet ook nog dat er een kettinkje met een kruis enkele keren in voor komt.

mss dat jullie hem kennen

Lijkt een beetje op From Paris with love......

Kiiimme

• 7 berichten
  • 1 stemmen

In Filmdragers > Titels > Ik Zoek een Film:

de film die ik zoek :

Uitleg :

Het ga over een man en vrouw. Die vrouw verliest een kind door verkeersongeval.En die vrouw hoor snachts babygeluiden, haar man zegt dat hij niets gehoord geeft. Ze slaapt En ze hoor telkens nachts de

babygeluiden.

Op een dag doet die vrouw de was en loop ze de trap op. En val ze

En ze zie een draad liggen ,langs haar trap

Die Draad leidt Naar een kotje

En daar Zie ze een recorder die de babygeluiden afspeelde

Kan er mij iemand helpen met deze film te vinden ??

Vele groetjes kimberley en laurens

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zoek een film die een beetje in de trant van menace to society was.

2 vrienden(negers) waarvan 1 kaal is(die is ook knettergek en schiet vanaf een dak op een politiewagen. De andere wil nog wel wat van zijn leven maken, maar komt onterecht in de gevangenis en hij lapt zijn kale vriend er dus niet bij. Uiteindelijk zien ze elkaar weer en vraagt de kale of hij mee gaat ergens heen. Hij zegt nee man, ik ben net vrij gaan jullie maar.

En dan hoort hij later dat zijn kale gangstervriend en nog wat lui met hun auto over de kop zijn geslagen en dood zijn. Hij gaat hierna weer braaf naar school en het eindigt dan ook dat hij in een schoolbankje zit.

Vond het een gave film. Geloof zelfs dat ze een politiewagen jatten voor een avondje en dan een auto met blanken aanhouden voor de lol.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik zoek een film die een beetje in de trant van menace to society was.

2 vrienden(negers) waarvan 1 kaal is(die is ook knettergek en schiet vanaf een dak op een politiewagen. De andere wil nog wel wat van zijn leven maken, maar komt onterecht in de gevangenis en hij lapt zijn kale vriend er dus niet bij. Uiteindelijk zien ze elkaar weer en vraagt de kale of hij mee gaat ergens heen. Hij zegt nee man, ik ben net vrij gaan jullie maar.

En dan hoort hij later dat zijn kale gangstervriend en nog wat lui met hun auto over de kop zijn geslagen en dood zijn. Hij gaat hierna weer braaf naar school en het eindigt dan ook dat hij in een schoolbankje zit.

Vond het een gave film. Geloof zelfs dat ze een politiewagen jatten voor een avondje en dan een auto met blanken aanhouden voor de lol.

New Jersey Drive

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dankjewel die zocht ik.

fannelot

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Please iemand help mij.

Een tijdje geleden is er een film uitgekomen en deze heeft een tijdje gedraaid in de bioscoop. Ik wil hem dolgraag bekijken, maar ik weet de titel niet meer. Het gaat over een gezin, waarvan de vrouw in contact komt een wees. Deze jongen is donker, heel groot (in lengte & breedte), maar ik geloof een puber. Zij neemt deze jongen op in het gezin en hij wordt dan ook de grote broer van het biologische kind van de vrouw en hier een heel verhaal om heen.. PLEASE help me!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Je zoekt The Blind Side, met Sandra Bullock.

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waar ik een paar maanden geleden alleen de trailer van gezien heb.

ik weet niet precies meer waar de film over ging maar als ik het goed heb ging het over de Manson family. De kleuren van de americaanse vlag werden veel in de trailer gebruikt. ook kan ik nog een jonge die in de getuige booth zat in een rechtzaak. Ook kan ik vrouwen met messen en bloed herinneren. De film moet van 2008/2009/2010 zijn, ouder kan denk ik niet.

Komt iemand dit bekend voor?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

fannelot

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem, suuuuuuuuuper bedankt! Ga hem gelijk downloaden oeps bedoel kopen uiteraard:) beter voor de filmindustrie:P

Nogmaals bedankt iedereen

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Ik zoek een zwart wit film waarbij de personage's in kleur veranderden naarmate er iets gebeurde met hen. Sorry voor de kleine beschrijving maar meer weet ik er echt niks meer van.

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Lijkt me ""pleasantville""

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

Zeker pleasantville

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Ja, dat is 'm. Dan zoek ik nog een Franstalige film over 2 broers die in de mensenhandel werken in een verlaten gebouw. Wanneer de politie het gebouw inspecteerd merken ze dat er een van de illegalen op sterven ligt en hij wil dat een van de broers zijn laatste wens nog wil vervullen vooraleer hij hem onder de planken gaat begraven van het pand. Ik geloof dat die wens zijn familie uit Afrika naar Frankrijk halen was.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

"La Promesse" van de gebroeders Dardenne, denk ik.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Ja! echt merci

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Fijn dat ik kon helpen

Hallo,

ok ik zoek een filmtitel van een film die ik een aantal jaar terug gezien heb.

Het verhaal gaat als volgt:

Een gescheiden man heeft twee dochters. Ze zijn een beetje tuttig en hebben nog nooit vriendjes gehad ofzo. Maar dan krijgt hun vader een nieuwe vriendin, en deze vriendin verandert de oudste dochter van tuttig naar meer sexy. Geen bril meer, maar lenzen, etc. En ze krijgt dan ook regelmatig vriendjes aan de deur.

Aan het eind van de film wordt er door een jonge aangebeld aan hun huis, en dat opent de vader de deur. Hij denkt dat de jongen aanbeld voor zijn oudste dochter, maar dan ziet hij zijn jongste dochter van de trap af lopen, die dus ook helemaal verandert is van tuttig naar meer sexy.

Weet iemand toevallig hoe deze film heet?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Bubblefish schreef:

Hallo,

ok ik zoek een filmtitel van een film die ik een aantal jaar terug gezien heb.

Het verhaal gaat als volgt:

Een gescheiden man heeft twee dochters. Ze zijn een beetje tuttig en hebben nog nooit vriendjes gehad ofzo. Maar dan krijgt hun vader een nieuwe vriendin, en deze vriendin verandert de oudste dochter van tuttig naar meer sexy. Geen bril meer, maar lenzen, etc. En ze krijgt dan ook regelmatig vriendjes aan de deur.

Aan het eind van de film wordt er door een jonge aangebeld aan hun huis, en dat opent de vader de deur. Hij denkt dat de jongen aanbeld voor zijn oudste dochter, maar dan ziet hij zijn jongste dochter van de trap af lopen, die dus ook helemaal verandert is van tuttig naar meer sexy.

Weet iemand toevallig hoe deze film heet?

She's Out of Control ?

Iron Maiden

• 2657 berichten
  • 7099 stemmen

Ik zoek een film over een jongen die alleen thuis is.

er word dan bij hem ingebroken, maar hij gaat ze te lijf met allemaal wapens.

Dit is niet Home Alone!

de jongen doet dan op het gegeven moment benzine in zijn waterpistool en zet een boef in brand.

deze springt dan vervolgens in een zwembad en ligt daar met zijn brandwonden te drijven tot dat de boevenleider langskomt en hem neerschiet omdat hij geen nut meer ziet in de boef.

Spijker21

• 23 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is dat Playing Dangerous deel 1 (kan eigenlijk ook deel 2 zijn)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2551 stemmen

thekid schreef:

Hey

Ik zoek de titel van de film die bij volgende scene hoort.

En man (mafiabaas) is verliefd op een vrouw en na een tijd komt hij erachter dat zij hem wilt aangeven ofzo of weg wil bij hem en luisterd haar af met een microotje achter een schilderij denk ik. dan laat hij haar wegvoeren door mannen van hem en eventjes later zie je dat ze vermoord word in de wagen oop een stille plek. Ik denk zelfs met een ijzerdraad. Maar ik kan niet op de titiel komen van de film ik weet ook nog dat er een kettinkje met een kruis enkele keren in voor komt.

mss dat jullie hem kennen

Doet me meer denken aan Zwartboek. Alleen was de 'mafiabaas' een Duitse kapitein en de vrouw Carice van Houten. Er zitten een aantal zinnen die je beschrijft wel in. Alleen dat ze vermoord wordt is niet zo. Er gaat wel iemand dood in een uitvaartauto vlakbij een rivier (stille plek).

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Een collega van mij heeft een film gezien en ze dacht dat die film met Nicolas Cage óf Jack Nichelson is.

De film gaat over een zakenman die zijn leven, in de vorm van huisje-boompje-beestje, goed voor elkaar heeft. Echter is hij schizofreen en daardoor ook moordenaar.

Iemand enig idee welke film dit kan zijn?

Het is geen Lord of War of Face/off in ieder geval.

Rebel80

• 294 berichten
  • 186 stemmen

Ik zoek een film waar ik alleen een keer een fragment van heb gezien, ik weet zeker als iemand de film heeft gezien deze scene herkent.

In de film zitten verschillende mensen achter één man aan (wrom weet ik niet) op een gegeven moment is die gevonden en zit ie vast gebonden op een stoel.

Dan komt er een vrouw die achter hem aan zat en die haalt ze jongeheer uit ze broek en gaat hem dan berijden omdat ie iets moet vertellen en zo voelt ie zich schuldig omdat ie getrouwd is.

Volgens mij zegt ze iets in de trance van, ik kan dit heel lang volhouden en dan uit het niets komt er een andere achtervolger die die chick volgens mij of door hr hoofd schiet of met iets anders aanvalt maar ze is iig dood.

Dan pakt hij volgens mij een kettingzaag of een boor, kan me niet meer herinneren.

Thats it, een specifieke scene dus, voor de rest weet ik niks van de film of wie er in speelt.

Ben benieuwd

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Out of Time denk ik.

Rebel80

• 294 berichten
  • 186 stemmen

Was dat voor mij bedoeld want die is het zeker niet

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zoek een film die ik een tijdje terug zag. Het gaat over een jongen en zijn broer geloof ik. Het is waarschijnlijk een Europese film, het zou van Engels tot Hongaars kunnen zijn. Het is een drama. Lange dramatische camerabeelden, geen standaardfilm. Er was een scene waarin de jongen met wat andere jongens een stuk gaat wandelen, over de heuvels. Er is iets aan vooraf gegaan, de jongen zit ergens mee. De jongen licht de leider van de groep in, en vlucht. De leider loopt nog een stukje verder met de rest, komen nog langs een oud huisje. Even later volgt er een achtervolging over die groene heuvels, de jongen 'rent zijn emoties eruit'. Uiteindelijk vond die andere jongen ( volgens mij zijn broer ) hem en volgens mij gaan ze dan terug.

Het zal geen bekende film zijn.

Wie o wie?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.