- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film over, als ik het me goed herinner, een familie in een slagerij die af en toe wat klantjes door de gehaktmolen draaien. Het is geen horror.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik zoek een film waar er mensen een band om hun nekken hebben waar een tijdlimiet op zit en als die om is, ontploft het. Ik herinner me nog een soort plein met allerlei mensen die helemaal wild worden..
En het is niet Batoru Rowaiaru
Baggerman
-
- 10841 berichten
- 8299 stemmen
Volgens mij is dat 'Wedlock' met Rutger Hauer.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Film >> Filmgames >> MovieMeter Contest
Zie de laatste quiz 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Delicatessen
Thanks!
speedy007
-
- 110 berichten
- 40 stemmen
Ik zoek een film die vermakend is om vanavond te kijken, ik kon er geen vinden. Er mag wel een beetje spanning inzitten een goeie thriller bijvoorbeeld.
Alvast Bedankt!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/thriller
Wel het verkeerde topic trouwens...
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
The Urban Dance Squad? In "Hackers"? Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk. Maar wel érg stoer natuurlijk. Dutch Pride!
wikimoment: Fast Lane" appears in the 1990 film Pump Up the Volume but does not appear on the soundtrack album.[2].
The song "Good Grief" appears on the soundtrack of the 1995 film Hackers. The band has a cameo appearance in the film with the same song[3]. "Good Grief" is often mislabeled as a song by Rage Against the Machine, occasionally mistitled as "Good Morning Vietnam."
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
In Film > Algemeen > Help ik kan me het titel van een film niet meer herinnere:
Hoe heet het film waar een man na zijn dood naar een plaats gaat (wachtruimte) waar beslote moet worden of hij terug naar aarde gaat of naar de hemel?
Als ik me goed herinner is het een film rond de jaren 80, comedy dacht ik,hij word verliefd op een vrouw waarbij beslote word dat zij wel naar de hemel mag, en hij voor de zoveelste keer weer terug naar aarde moet, hij doet er alles aan om als nog naar de hemel te mogen.
Dit is echt alles wat ik me herinner. 
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
nee is echt comedy met wat drama mischien en jare 80
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
Hoe heet het film waar een man na zijn dood naar een plaats gaat (wachtruimte) waar beslote moet worden of hij terug naar aarde gaat of naar de hemel?
Als ik me goed herinner is het een film rond de jaren 80, comedy dacht ik,hij word verliefd op een vrouw waarbij beslote word dat zij wel naar de hemel mag, en hij voor de zoveelste keer weer terug naar aarde moet, hij doet er alles aan om als nog naar de hemel te mogen.
Dit is echt alles wat ik me herinner. 
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ja volgens mij met die actrice uit sea of love,... over die man die vrouw wordt op zoek naar liefde voordat hij naar de hemel mag. En dan krijgt hij als vrouw weer hetzelfde werk als voorheen als man,
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
precies.
Of toch niet? Misschien wel heaven cant wait.
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
uuhhmm nee het verhaal speelt zich af in de wachtruimte (soort van een klein stad)
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
ik dacht eerst ok heaven can wait maar das m ook niet
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Komt me erg bekend voor, ik zal er later nog eens over brainstormen. Is het mogelijk ook dat het ietsje anders is, of weet je dat wat je je herinnert zeker?
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
enigste waar ik me in kan vergisse is het genre en het jaar van release kan ook begin 90 zijn
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Niet toevallig die film over mensen die qua bekendheid in de hemel komen.. hoe onbeduidener hoe erger je afterlife. Hoe bekender hoe toffer?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
400 Bad Request - google.nl Is hier al vaker geweest.
Bacoboy
-
- 30 berichten
- 58 stemmen
Jaaaaaaaa wauw dankjewel Erwinner dat is wat ik zocht 
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Niet toevallig die film over mensen die qua bekendheid in de hemel komen.. hoe onbeduidener hoe erger je afterlife. Hoe bekender hoe toffer?
Jij bedoelt waarschijnlijk "Wings of Fame"?
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ja klopt.. Eentje die ik altijd nog had willen zien.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nooit van gehoord, lijkt me grappig.
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Hey
Ik zoek de titel van de film die bij volgende scene hoort.
En man (mafiabaas) is verliefd op een vrouw en na een tijd komt hij erachter dat zij hem wilt aangeven ofzo of weg wil bij hem en luisterd haar af met een microotje achter een schilderij denk ik. dan laat hij haar wegvoeren door mannen van hem en eventjes later zie je dat ze vermoord word in de wagen oop een stille plek. Ik denk zelfs met een ijzerdraad. Maar ik kan niet op de titiel komen van de film ik weet ook nog dat er een kettinkje met een kruis enkele keren in voor komt.
mss dat jullie hem kennen
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Had je al eerder gevraagd geloof ik? Ik zou het echt niet weten helaas!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.