- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2535 stemmen
Weet dan echt niemand over welke film ik het heb? de film heeft ook een keer heel lang geleden op rtl4 afgespeelt en hij staat hier ook ergens op moviemeter had ik een keer gezien alleen ik ben de titel van de film weer kwijt geraakt, het is echt een hele trieste film ze slapen ook op straat in kartonnen dozen in de wintertijd echt zo zielig. Ik hoop echt dat julie de titel van de film weten, ik wil de film al zo lang hebben alleen ik weet de titel van de film niet meer.
Het zou deze kunnen zijn: Her Desperate Choice!!!
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Nee dat is hem niet. Het is een blauwe dvd cover.
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2535 stemmen
Hallo,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een waargebeurd verhaal film.
De film gaat over een vrouw die later op straat zwerft samen met haar jonge dochtertje. Kan iemand mijn mischien helpen of mischien weet hoe deze film heet? Alvast heel erg bedankt voor je hulp.
Gevonden! God Bless the Child 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tweede van John Lee zou ook nog Deep Impact (1998) kunnen zijn. Al die rampenfilms uit die tijd waren het zelfde.....
TwilightFAN
-
- 30 berichten
- 10 stemmen
Ja dat is hem:D heel erg bedankt Bubblez.
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Tweede is Independence Day eerste idd. Volcano!
maccy1988
-
- 19 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > Zombiefilms:
Ik heb een vraagje,
Tijd terug heb ik een trailer bekeken over een zombiefilm.
De enige scene die ik me herinneren kan was een jong blond meisje die naar de cinema ging en ging zitten en iedereen die in de zaal zat bekeek haar.
Op een bepaald moment gaat zij naar het scherm en de andere bezoekers ook en vallen haar aan.
De bezoekers zien er niet uit als zombies.
Hij zou dateren uit jaren 70/80. Kan iemand me helpen met de titel?
Danku!
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Oorlogsfilm met oosterse vijanden ( china, korea..? ) waarbij de baas z'n kantoor gevestigd zit onder de grond in een bunker. Zij verliezen echter en die baas vlucht met de laatste manschappen die hij nog heeft. De Amerikanen komen steeds dichterbij en eenmaal aangekomen in dat kamp zie je hoopjes lijken liggen.
?
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Met Jack Monkau, de broer of neef van een oud leraar Maatschappijleer van mij!
Grappig. Die kwam ik ooit tegen overdag in een kroeg in Amsterdam.
Zat ie rustig een biertje te drinken aan de bar, ik: 'he, jij bent Jack Monkou uit Wildschut!'
Hij schrok zich rot
. was echt nog nooit herkend, of in ieder geval al jaaaren niet meer.
Barman lag ook echt in een deuk, was zijn stamkroeg kennelijk.
.
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Misschien bedoel je Letters from Iwo Jima (2006)?
Brix
-
- 19718 berichten
- 5146 stemmen
Grappig. Die kwam ik ooit tegen overdag in een kroeg in Amsterdam.
Zat ie rustig een biertje te drinken aan de bar, ik: 'he, jij bent Jack Monkou uit Wildschut!'
Hij schrok zich rot
. was echt nog nooit herkend, of in ieder geval al jaaaren niet meer.
Barman lag ook echt in een deuk, was zijn stamkroeg kennelijk.
.

John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Misschien bedoel je Letters from Iwo Jima (2006)?
Thanks, that's it.
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Hey
Ik zoek de titel van de film die bij volgende scene hoort.
En man (mafiabaas) is verliefd op een vrouw en na een tijd komt hij erachter dat zij hem wilt aangeven ofzo of weg wil bij hem en luisterd haar af met een microotje achter een schilderij denk ik. dan laat hij haar wegvoeren door mannen van hem en eventjes later zie je dat ze vermoord word in de wagen oop een stille plek. Ik denk zelfs met een ijzerdraad. Maar ik kan niet op de titiel komen van de film ik weet ook nog dat er een kettinkje met een kruis enkele keren in voor komt.
mss dat jullie hem kennen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is geen film, dat was een aflevering van The Sopranos die je voorbij hebt zien komen.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Dat is geen aflevering van de Soprano's.
thekid
-
- 80 berichten
- 49 stemmen
Nee aflevering van the sopranos had ik geweten
Ik denk wel dat het een miniserie ofzo was in twee delen denk ik
denise_073
-
- 3 berichten
- 3 stemmen
In Film > Overige films > Help! Op zoek naar een film!:
Beste mensen, ik ben al heel lang opzoek naar een film.
Ik weet niet meer hoe die heet of iets anders ik weet alleen dat het een familie/fantasie film is.
Het begin gaat over een jongen die bij een groep wil horen, en als je bij die groep wilt moet je je naam op een muur schrijven. Je kan alleen bij die muur komen door over een buis te lopen/kruipen Om de zoveel tijd is er een enorme waterstraal die tegen de buis aankomt. Als je word geraakt val je in het water in een draaikolk en niemand weet waar je dan uitkomt. Hij valt dan in die draaikolk en komt in een andere wereld terecht met ik dacht 3 of 4 wezens die hem helpen. Een vrouw en een "stoere"man kan ik me nog herinneren. die andere weet ik niet meer. De rest van het verhaal ook niet
Ik weet nog wel dat hij met die "stoere" een bepaalde handdruk heeft. Die wezens lijken volgens mij op wolfmensen(IK WEET DIT NIET ZEKER)
Als kind was ik helemaal weg van deze film en het lijkt me dus super om die weer te kijken...
Voor degene die deze film ook bekend komt en misschien weet hoe die heet SUPER BEDANKT!!!
Groetjes, Denise
speedy007
-
- 110 berichten
- 40 stemmen
Ik zoek een film waarin het gaat om computer-hackers. Bijvoorbeeld dat een persoon of een groep een bank hacked en zo rijk word.
Alvast bedankt!
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Eeeh office space gaat daar over meen ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had Angelina Jolie niet zo'n film. Jolie is het enige wat me nog bij staat
.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Dat was Hackers. En c'mon! The Urban Dance Squad!!!!!!!
Office Space gaat over 2 losers die menen van elke transactie een cent mee te pikken, maar dat gaat nogal fout natuurlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In Film > Overige films > Help! Op zoek naar een film!:
Beste mensen, ik ben al heel lang opzoek naar een film.
Ik weet niet meer hoe die heet of iets anders ik weet alleen dat het een familie/fantasie film is.
Het begin gaat over een jongen die bij een groep wil horen, en als je bij die groep wilt moet je je naam op een muur schrijven. Je kan alleen bij die muur komen door over een buis te lopen/kruipen Om de zoveel tijd is er een enorme waterstraal die tegen de buis aankomt. Als je word geraakt val je in het water in een draaikolk en niemand weet waar je dan uitkomt. Hij valt dan in die draaikolk en komt in een andere wereld terecht met ik dacht 3 of 4 wezens die hem helpen. Een vrouw en een "stoere"man kan ik me nog herinneren. die andere weet ik niet meer. De rest van het verhaal ook niet
Ik weet nog wel dat hij met die "stoere" een bepaalde handdruk heeft. Die wezens lijken volgens mij op wolfmensen(IK WEET DIT NIET ZEKER)
Als kind was ik helemaal weg van deze film en het lijkt me dus super om die weer te kijken...
Voor degene die deze film ook bekend komt en misschien weet hoe die heet SUPER BEDANKT!!!
Groetjes, Denise
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2535 stemmen
Ik zoek een film waarin het gaat om computer-hackers. Bijvoorbeeld dat een persoon of een groep een bank hacked en zo rijk word.
Sneakers zou het ook kunnen zijn.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Volgens mij zoekt ie helemaal geen film die daarover gaat maar een soortgelijke film of een film van dat genre..
Dit topic is daar meer geschikt voor:
Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
Mausk
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Hallo allen, ik zoek de volgende film:
De president van Amerika wordt vermoord. Hierna wordt per scene meer duidelijk over wie de uiteindelijke dader is. Elke scene speelt zich af vanuit de ogen van een volgende persoon.
Ik heb de film zelf een jaar geleden zo half gezien (en mijn gevoel zegt dat de film ook nog niet zo oud is) maar dacht er vandaag aan deze nog eens op te zoeken. Ik kon hem echter niet meer vinden.
Dus heeft iemand een titel voor mij?
Alvast bedankt, Mausk
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Dat was Hackers. En c'mon! The Urban Dance Squad!!!!!!!
Office Space gaat over 2 losers die menen van elke transactie een cent mee te pikken, maar dat gaat nogal fout natuurlijk.
The Urban Dance Squad? In "Hackers"? Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk. Maar wel érg stoer natuurlijk. Dutch Pride! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.