• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.646 gebruikers
  • 9.416.343 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

blondii21

• 2 berichten
  • 0 stemmen

dankjewel ik heb hem

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

Was dat 'em? Zo ja, alstu

Film Pegasus (moderator films)

• 31239 berichten
  • 5496 stemmen

Een concept dat al meer verfilmd is:

A man apart

Death wish

Death sentence

Maar ik denk dat Law Abiding Citizen zoals Minotaurus aangeeft nog dichter in de buurt komt.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Psychic Killer??

Of shocker?

Klinkt als een supernatural horror namelijk

tessiehh

• 6 berichten
  • 2 stemmen

tessiehh schreef:

ik zoek een titel van een film die ik een tijdje geleden wilde kopen maar nu weet ik de titel niet meer:(

Het gaat over 2 tieners en die zijn verliefd en dar raakt het meisje zwanger van hem en lopen ze samen weg! Verder weet ik echt niet meer waar het over ging, volgens mij gewoon over de liefde die ze samen hadden.

De film is best wel oud, en er is ook een 2e deel van.

het 1e deel was te koop bij bol.com maar het 2e deel niet, die is alleen in het buitenland te koop;)

Weet iemand de titel misschien, ondanks de weinige informatie?

TrickySmalls

• 607 berichten
  • 782 stemmen

TrickySmalls schreef:

Heb ditmaal 2 films waarvan ik de titel niet weet.

1: Het enige wat ik nog weet dat er een aantal mensen een gevecht aangaan met een stel badguy's op een dak van een gebouw. Deze gaan uiteindelijk dood waarna de goodguy's de bivakmutsen afpakken en de helikopter ingaan van de badguy's, niet wetende dat het de goodguys zijn die zojuist zijn ingestapt.

Vavi

• 69 berichten
  • 80 stemmen

Hey,

Ik zoek een tekenfilm. nadruk op "film".

Het is van mijn kindertijd dus ik gok eind de jaren 80 of ergens in de jaren 90.

HEt enige dat ik mij nog voor de geest kan halen is dat de film gaat over nachtmerries en dromen. Een jongetje zal meegenomen worden naar de droomwerled (als ik mij niet vergis) en daar zal een grote nachtmerrie ontsnappen(door een deur denk ik, miss dat die jongen zelfs de deur opende). Hij zal dan met een aantal anderen op pad gaan om die te stoppen.

Ik weet dat het niet veel is, maar onlangs kwamen die herrineringen weer boven. Alvast bedankt voor de hulp.

Brix

• 19722 berichten
  • 5148 stemmen

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

Ik ben op zoek naar een film die heel erg lijkt op Cube. Het speelt zich ook af in zulke ruimtes en er is ook "geknoeid" met de zwaartekracht. Enige wat ik me nog kan herinneren dat het bloederig was, er meerdere mensen waren, en dat de ruimte heel erg licht was, wit, bijna verblindend volgens mij.

Wat het in ieder geval NIET is, is het Cube en Cube 2, die heb ik namelijk allebei al gezien.

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

K*D schreef:

Ik ben op zoek naar een film die heel erg lijkt op Cube. Het speelt zich ook af in zulke ruimtes en er is ook "geknoeid" met de zwaartekracht. Enige wat ik me nog kan herinneren dat het bloederig was, er meerdere mensen waren, en dat de ruimte heel erg licht was, wit, bijna verblindend volgens mij.

Wat het in ieder geval NIET is, is het Cube en Cube 2, die heb ik namelijk allebei al gezien.

Ik kan er niet omheen te vragen of het dan niet Cube Zero is...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dat is Cypher.

Vavi

• 69 berichten
  • 80 stemmen

Dat was hem idd! Hartelijk bedankt, nu kan ik mijn vrouw laten delen in deze nostalgie

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waarin een man (een lokale sportheld) met zijn vrouw ruilt en het huishouden gaat doen, terwijl zijn vrouw gaat werken. Het is wel een film met een hoog EO gehalte maar er zaten ook best wel een hoop grappige momenten in.

jackie25

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik zoek een animatiefilm.

Het gaat over feeen die een baby en/of lenteboom hebben bij de ''mensen''in een park in een stad. Er dreigt gevaar omdat project ontwikkelaars juist dat plekje willen platgooien om er te gaan bouwen. De feeen vragen hulp aan de dochter van deze projectontwikkelaars. Een rijk en snobbig meisje.

Uiteindelijk wil het meisje helpen maar dat duurt behoorlijk lang. Ik weet verder dat de mensen familie in een penthouse woont met een kas of verwaarloosde tuin (dakterras) en geen oog meer hebben voor de natuur. Ook hebben ze geen oog voor hun dochter.De film oogt erg mooi en sprookjesachtig.

Normaal is google mijn beste vriend, maar nu kom ik er helemaal niet uit.

Iemand?

Alvast bedankt.

jackie25

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, die had ik idd ook gevonden. Deze film is recenter maar hoe recent weet ik niet . Een beetje in de stijl van Tinkerbell.

Maar wel bedankt!

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

Cube Zero is het iig niet, die Cypher ziet er wel meer uit als je kijkt naar de poster.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Die is ongeveer in die stijl.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

wimnoot schreef:

Ik ben op zoek naar een film waarin een man (een lokale sportheld) met zijn vrouw ruilt en het huishouden gaat doen, terwijl zijn vrouw gaat werken. Het is wel een film met een hoog EO gehalte maar er zaten ook best wel een hoop grappige momenten in.

Wat ik me ook nog herrinner is dat een van de zoontjes de pas gewassen ramen helemaal met modder insmeert, en dan heeft die man er genoeg van en loopt boos weg.

Iemand enig idee?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

wimnoot schreef:

[at ik me ook nog herrinner is dat een van de zoontjes de pas gewassen ramen helemaal met modder insmeert, en dan heeft die man er genoeg van en loopt boos weg.

Iemand enig idee?

Is het een Deense jeugdfilm?

brainman

• 3 berichten
  • 0 stemmen

hallo mensen,

ik ben nu al een paar dagen aan het nadenken hoe de film nou ook alweer heet.

misschien kunnen jullie helpen!?

wat ik nog over de film weet is het volgende:

er is een man een soort van spion/agent die gaat naar een soort van fabriek en wordt daar vermoord door een ontploffing/brand,

hij wordt begraven en staat later op uit graf hij krijgt dan op 1 of andere manier een zwart pak aan met een soort teken op zijn gezicht hij heeft dacht ik ook een rode cape en een ketting (volgens mij heeft hij in dat pak groen gloeiende ogen)

hij neemt wraak op de personen die hem hebben vermoord.

hij komt op 1 of andere manier een clown tegen uit de onderwereld de probeert met hem en een heleboel anderen die op hem lijken maar minder sterk zijn de aarde of zoiets over te nemen maar dat houd hij tegen.

hij heeft zeg maar een aantal gadgets zoals kettingen die uit zijn polsen zeg maar komen met messen eraan enzo.

welke scene ik mij nog goed kan herinneren is dat hij op het laatst het tegen die clown opneemt, die clown rijd met een grote vrachtwagen op hoge snelheid om hem af en probeert hem dood te rijden alleen volgens mij op het laatste moment veranderd hij in een enorme punt waarmee die vrachtwagen en die clown verwoest wordt.

ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel! het is zeker geen recente film je moet het nog voor 2000 zoeken dacht ik.

als iemand een idee heeft laat alsjeblieft horen!

mvg brian.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

brainman

• 3 berichten
  • 0 stemmen

nee het is wel een thriller ik denk thriller/horror

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me eerder Spawn

brainman

• 3 berichten
  • 0 stemmen

ja dat is hem!

super man echt bedankt.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Baggerman schreef:

Is het een Deense jeugdfilm?

Nee Amerikaanser kan eigenlijk niet. De man moet op het eind op tv zijn excuses aanbieden aan zijn vrouw.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Hi

Weet er iemand hoe de tekenfilm heet met poppetjes van klei? Ze leven in een soort iglo en er wordt niet in gepraat dacht ik. Ook nu is het nog leuk om te zien.

iemand?

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Pingu?

.

MessiahDJ

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Dag iedereen, ik ben nu al 2 jaar ( niet overdreven ) op zoek naar de titel van een, denk ik onbekende, film.

De eerste scene in de film is eingelijk een man die zit in de sofa voor zijn camera, en hij spreekt over hoe kort het leven is als je de eerste 5 jaar van je leven niet herinnert, de laatste 7 jaar dement zou kunnen worden. En als je alles daartussen overhebt, moet je nog eens al je slaap ervan aftrekken. Al zo'n dingen dat hij zei.

Geen idee hoe het verder ging, maar ik denk met wezen, en pff... Geen idee eingenlijk

Heeft er iemand zeer aub een idee hoe deze film heet?

Mvg, Bram

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Misschien heb je wat extra info? Was de film b.v. Engelstalig?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.