• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.953 films
  • 12.386 series
  • 34.314 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.295 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gi Joe

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

Klinkt als Bloodsport, maar das wel geen recente film.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Metalfist heeft gelijk, dat was volgens mij 1 van die tenenkrommende flashbacks uit GI Joe

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

Ja het zal wel GI Joe zijn dan, die film heb ik (gelukkig) niet gezien.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

is ook GI Joe, was wel geinig om eens te zien

lyvan

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Ik ben opzoek naar de titel van een film over een vrouw die ontvoert word en dat ze dan een wildvreemde belt om haar te bevrijden, bijna de hele film heeft ze die man aan de telefoon.

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

Cellular

gilraen

• 7 berichten
  • 64 stemmen

In Overigen > Algemeen > Film zoals Paranormal Activity:

Ik ben al een tijdje op zoek naar een film die ik een paar maanden geleden gezien heb, maar ik kan 'm niet vinden.

Ik weet nog dat het verhaal iets weg had van Paranormal Activity, maar dat de hoofdrolspelers iets ouder waren. Ze werden 's nachts in hun slaapkamer lastiggevallen, maar dit lag niet aan een van de bewoners (zover ik weet). De politie wordt er al vrij snel bijgehaald.

Het zou goed kunnen dat het geen serieuze thriller was (of uberhaupt een thriller).

Iemand een idee?

stinissen (crew films & series)

• 23644 berichten
  • 77234 stemmen

gotcha89 schreef:

In Film > Genres en landen > Zoekend naar vrouwenhandel film:

Hallo,

Heb een hele tijd terug een film gezien over vrouwenhandel. Helaas weet ik de titel niet meer van deze film en na uren lang zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden.

Jullie zijn mijn laatste film. Het gaat over een vrouw die wordt ontvoerd en in vrouwen handel komt. Kan me nog herrineren dat er ook een klein meisje van de fiets afgetrokken wordt en dan ook in de vrouwenhandel terecht komt.

Help!

Groetjes

Trade

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Weet iemand deze?

Er speelt een redelijk bekende acteur, al weet ik z'n naam niet. De man heeft een bepaalde aandoening waardoor hij 'bang' voor vrouwen is omdat hij niet weet wanneer hij verliefd is en wat echt of nep is. Maar eigenlijk gedraagt hij zich heel cool, hij zegt maar weinig en wat hij zegt is goed.

Hij ontmoet Sara, gaat daar mee uit eten en gaat mee naar haar huis maar ze hebben alleen droge gesprekken.

Dan is Sara weg en vervolgens duikt hij nog mat wat andere vrouwen in bed, waaronder zijn psychiater. Ook zit hij in een restaurant met een vrouw en zij roept opeens dat ze van hem houd, luidkeels. Ook heeft hij medicijnen nodig en rookt hij ook nog marihuana om de zorgen over Sara te vergeten.

Uiteindelijk vinden ze elkaar in een videotheek, met een happy end.

?

Trixer

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo ik ben opzoek een film waarvan ik alleen maar een stukje verhaal ken dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen ?

Het verhaal gaat over man die is getrouwd met een robotvrouw zij gaat afwassen of iets anders en daardoor maakt ze kortsluiting en gaat stuk.

De man haalt dan een disk achter haar oor vandaan.

De man hoort dan van een oude fabriek waar het model robot vrouw wat hij had nog bestaat.

Hij maakt een hele reis en tijdens deze reis gebeurt er ook heel veel zo wel vriendelijk als vijandelijk.

Uiteindelijk komt hij bij de fabriek en deze is al een tijdje gesloten maar hij vind toch nog een robotvrouw.

en ontsnappen ze per vliegtuig.

Ik heb geen idee van de titel of acteurs.

Maar dit is wat ik nog weet dus kunnen

jullie me helpen ??

TrickySmalls

• 607 berichten
  • 782 stemmen

Heb ditmaal 2 films waarvan ik de titel niet weet.

1: Het enige wat ik nog weet dat er een aantal mensen een gevecht aangaan met een stel badguy's op een dak van een gebouw. Deze gaan uiteindelijk dood waarna de goodguy's de bivakmutsen afpakken en de helikopter ingaan van de badguy's, niet wetende dat het de goodguys zijn die zojuist zijn ingestapt.

2: Gaat over een jongetje wat ziek op bed ligt en bezeten is van de duivel. Er komt geloof ik ook nog in de film een pastoor opdraven die de duivel probeert de verdrijven. Verder weet ik er niets meer van. Het is in iedergeval niet The Exorcist (1973)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

2. The Omen?

TrickySmalls

• 607 berichten
  • 782 stemmen

Yep, geloof dat dat hem is. Bedankt.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Trixer schreef:

Hallo ik ben opzoek een film waarvan ik alleen maar een stukje verhaal ken dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen ?

Het verhaal gaat over man die is getrouwd met een robotvrouw zij gaat afwassen of iets anders en daardoor maakt ze kortsluiting en gaat stuk.

De man hoort dan van een oude fabriek waar het model robot vrouw wat hij had nog bestaat.

Hij maakt een hele reis en tijdens deze reis gebeurt er ook heel veel zo wel vriendelijk als vijandelijk.

Uiteindelijk komt hij bij de fabriek en deze is al een tijdje gesloten maar hij vind toch nog een robotvrouw.

jullie me helpen ??

Klinkt als een aflevering van Futurama!

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

Trixer schreef:

jullie me helpen ??

Cherry 2000 (1987) misschien?

lucia28

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > Beste waargebeurde films:

Hallo mensen,

Misschien kunnen jullie mij helpen met het zoeken van een film.

Vroeger toen er op rtl 4 nog van die waargebeurde films op waren, is mij een film bij gebleven maar ik weet de naam niet meer.

Het ging over een man die zijn vrouw mishandelde en op laatst vermoord, hij komt er bijna mee weg maar haar familie geeft niet op om uit te zoeken hoe hij haar heeft vermoord.

Het blijkt dus dat hij haar met zijn gewichten heeft vermoord, ze komen erachter als ze die vinden achter de schuine kanten op de slaapkamer, als de politie ook nog dat blauwe spul op de muren spuit, krijgen ze de schrik van hun leven, de hele slaapkamer licht helemaal op omdat daar allemaal bloed van haar op de muren zit.

Kan iemand mij vertellen hoe die film heet.

Al vast bedankt,

groetjes lucia

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Ik zoek ook zo'n soort film, (waargebeurde?) tv-film.

Een familie wordt thuis overvallen, of althans twee van de gezinsleden, waarvan er meen ik eentje overlijdt in de garage, omdat die criminelen hem een soort vergif via een trechter laten drinken. Dat kan ik me althans nog herinneren. Best onaangenaam gebeuren.

Noekje

• 11 berichten
  • 9 stemmen

Ik ben opzoek naar een film die ik ooit een keer met mijn zusje heb gekeken, Gaat over een meisje dat gepest word op school en die dan de klas gijzelt, ik weet niet eens hoe het verhaal echt ging, het is in iedergeval geen carrie, het is een film die na columbine is gemaakt.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

Heel misschien Tamara?

Helixon

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een redelijk oude film,

het gaat over een man, met een leger achtige achtergrond,waarvan de broer dood geschoten word tijdens een overval om een auto te stelen. hij komt er achter dat het door een bende is gedaan dus, gaat hij op zoek naar de moordenaar. hij krijgt een baan in de plaatselijke school, als vervanger voor de geschiedenis les. Zo komt hij in contact met de bende leden.

dit is een korte inleiding.. ik hoop dat jullie er wat mee kunnen

groetjes

Dean

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Noekje schreef:

Ik ben opzoek naar een film die ik ooit een keer met mijn zusje heb gekeken, Gaat over een meisje dat gepest word op school en die dan de klas gijzelt, ik weet niet eens hoe het verhaal echt ging, het is in iedergeval geen carrie, het is een film die na columbine is gemaakt.

Heart of america?

Helixon

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja dit is hem

Hartelijk dank

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Heart of america?
Dat was een jongen met lang haar .

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Er zat toch ook een meisje in?

blondii21

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > zoek een film:

weet niet waar ik het anders neer moet zetten, maar ik zoek een film.hopelijk kunnen jullie me helpen. heb hem op een voorstukje gezien en herkende de titel wel!

maar kan er helaas niet meer opkomen:

het is geen prepothe ofzoiets haha

gaat over een man die alles kwijt raakt in zijn leven en daarna op hol slaat en moorden pleegt.. ook wanneer hij vast zit in de gevangenis laat hij alles buiten vermoord wie hij wil!

meer weet ik helaas niet! hopelijk kunnen jullie me helpen!

bedankt alvast

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Falling down?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

Ik denk Law Abiding Citizen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.