- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Gravity is zo'n zelfde soort film, maar het is niet de titel die ik zoek. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Vraagje van een vriendin:
Een sci-fi film met een gekloonde Aziatische serveerster (genaamd Kio?) .
Ze is the chosen one?
en de gekloonde serveersters gaan aan t eind van hun leven zogenaamd trouwen maar eigenlijk worden ze naar de slachtbank geleid.
Iemand een idee? (kennelijk niet Cloud Atlas)
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo zoek een film, weet alleen de eind scene.
vrouw zit een denk artikel of wistleblower op een computer in een openbare RUIMTE iets op het net in te voeren en wacht o een man en meisje.
ze loopt even weg, Achtervolger??, komt terug wil net iemand gaan zitten, zegt dat ze daar bezig is.
Gaat verder als ze net klaar is komen man en meisje (dochter).
is ze verslaggever, whistleeblower, , agent???
iemand??
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Vraagje van een vriendin:
Een sci-fi film met een gekloonde Aziatische serveerster (genaamd Kio?) .
Ze is the chosen one?
en de gekloonde serveersters gaan aan t eind van hun leven zogenaamd trouwen maar eigenlijk worden ze naar de slachtbank geleid.
Iemand een idee? (kennelijk niet Cloud Atlas)
Moet haast wel Cloud Atlas zijn: zie ook (spoiler) Cloud Atlas (film) - Wikipedia - en.wikipedia.org
Rodger
-
- 1805 berichten
- 1768 stemmen
vrouw zit een denk artikel of wistleblower op een computer in een openbare RUIMTE iets op het net in te voeren en wacht o een man en meisje.
ze loopt even weg, Achtervolger??, komt terug wil net iemand gaan zitten, zegt dat ze daar bezig is.
iemand??
Misschien deze?
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Nee helaas, heb die paar keer gezien, voor de zekerheid einde ge keken, maar niet dus
Hoop op andere sugesties
Misschien deze?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Moet haast wel Cloud Atlas zijn: zie ook (spoiler) Cloud Atlas (film) - Wikipedia - en.wikipedia.org
je hebt gelijk Thanks
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
nope helaas ook niet, misschien schiet me meer te binnen
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
ik zoek deze film op MM ..
Er is wel een choked maar geen choke ,,
wie weet raad ?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
ik zoek deze film op MM ..
Er is wel een choked maar geen choke ,,
wie weet raad ?
Simpel: hij staat (nog) niet op de site...
john mcclane 2
-
- 3489 berichten
- 6576 stemmen
ja dat dacht ik al , maar ik weet niet hoe ik hem kan aangeven / toevoegen .
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
ja dat dacht ik al , maar ik weet niet hoe ik hem kan aangeven / toevoegen .
zelf toevoegen: MovieMeter.nl
vragen of iemand de film wil/kan toevoegen: Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
UmbraVitae
-
- 4315 berichten
- 4022 stemmen
In Film > Overige films > Titel horrorfilm over pizza-delivery:
Hoi allen,
Ik zoek de titel van een horrorfilm over 2 pizza-delivery kerels (denk 2 broers), die oa mensenvlees gebruiken, er wordt ook iemand in een houtversnipperaar vermalen. Echt zo'n goedkoop uitziend spul, maar vond die best giere, zeker geen recente film, denk ergens uit de 90s of vroege 2000, dus als iemand weet welke film ik bedoel, droppen maar.
Grts.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Titel horrorfilm over pizza-delivery:
Ik denk Offerings (1989)
UmbraVitae
-
- 4315 berichten
- 4022 stemmen
Ow nee dat is hem zeker niet, is echt zo met 2 dikke smerige kerels, met veel goor. Toch bedankt.
UmbraVitae
-
- 4315 berichten
- 4022 stemmen
Ik denk bijna zeker dat het deze was 
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Ik denk bijna zeker dat het deze was.
Ah! Die kwam ik steeds tegen, maar paste totaal niet bij je jaartallen. Fijn dat je hem hebt gevonden
.
UmbraVitae
-
- 4315 berichten
- 4022 stemmen
Ah! Die kwam ik steeds tegen, maar paste totaal niet bij je jaartallen. Fijn dat je hem hebt gevonden
.
14j lijkt soms verder weg blijkbaar
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Nog een poging
vrouw zit een denk artikel op een computer in een openbare RUIMTE iets op het net in te voeren of naar een redactie te sturen om iets openbaar te maken
en wacht ook een man en meisje.
iemand??
en lijkt niet op whestleblower
thnx
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
nee helaas is hem niet, lijkt enigszins op mijn omschrijving maar is hem niet
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
In Film > Overige films > Titel horrorfilm over pizza-delivery:
Hoi allen,
Ik zoek de titel van een horrorfilm over 2 pizza-delivery kerels (denk 2 broers), die oa mensenvlees gebruiken, er wordt ook iemand in een houtversnipperaar vermalen. Echt zo'n goedkoop uitziend spul, maar vond die best giere, zeker geen recente film, denk ergens uit de 90s of vroege 2000, dus als iemand weet welke film ik bedoel, droppen maar.
Grts.
keukenzout
-
- 429 berichten
- 473 stemmen
Ik zoek me helemaal de blubber...help!
Ik denk een Scandinavische film, biopic over de zanger van een punkband wiens liefde onbeantwoord blijft, uiteindelijk sterft hij in de woestijn ofzo.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3836 stemmen
Hey iedereen,
Ik zoek een comedy (ik denk van de jaren 80 maar het kan ook begin 90 zijn) van een man die sterft in een auto ongeluk en naar een soort tussenplaats gaat. Daar komen delen van zijn leven voorbij op projectiescherm ofzo. Ze zit ook een soort jury. Het is een beste zoals een rechtbank . Er word na een paar dagen beslist of je naar de hemel mag of je leven opnieuw moet overdoen. De man in kwestie word verlieft op een vrouw die uiteindelijk naar de hemel mag en hij zal worden teruggestuurd omdat hij niet veel van zijn leven heeft terecht gebracht. Op het einde sprint hij uit de trein die hem zal terugbrengen naar de aarde om bij zijn geliefde op de trein naar de hemel te gaan. In mijn herinnering is het een James Belushi of Dan Aykroyd achtige kerel. Iemand een idee?
Alvast bedankt
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Ik zoek een comedy...
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Hey,
Ik zoek een film waarin iemand een gigantisch kwallen aquarium heeft, met een blauwe gloed. Mss wel Aziatisch?
Wie oh wie?
Dank!
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3836 stemmen
Dat is hem. Dank je wel! 
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Mensen, ik ben op zoek naar een bepaald TV-programma uit de periode 2005-2010. Het is waarschijnlijk van SBS6 en het gaat erover wat er allemaal mis kan gaan bij sportwedstrijden. Zo zie je allerlei ongelukken bij het autoracen, de paardensport, wielrennen, enz. Weet iemand welk programma ik bedoel? 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Hey,
Ik zoek een film waarin iemand een gigantisch kwallen aquarium heeft, met een blauwe gloed. Mss wel Aziatisch?
Wie oh wie?
Dank!
Volgens mij bedoel je Kiyoshi Kurosawa´s Akarui Mirai (2003).
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Volgens mij bedoel je Kiyoshi Kurosawa´s Akarui Mirai (2003).
Helaas, dat is maar 1 kwal... wel 1 van mn favo's overigens