• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.996 gebruikers
  • 9.371.366 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Hoidaar schreef:

Hallo filmliefhebbers,

MIsschien deze film Fish Tank (2009) ?

Hoidaar

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dat is m. Bedankt!

MsMe

• 3 berichten
  • 0 stemmen

[quote]Alexander1900 schreef:

(quote)

Je bedoeld toch niet The Descendants (2011)

Nee deze is het niet, maar toch bedankt!

Psycho-M

• 323 berichten
  • 272 stemmen

MsMe schreef:

Ik zoek een film waarbij in het begin van de film de verloofde van een vrouw sterft in een kano of rafting ongeluk (weet niet meer precies wat het was). Na het overlijden ontdek zij dat haar verloofde een one night stand of affaire gehad heeft met een vrouw en een zoon heeft met haar. Er zijn kleine details die ik onthouden heb als bv dat de vrouw (affaire) een masseuze ofzoiets is en dat de vrouw (verloofde) ergens in de film in een opslagruimte zit te huilen terwijl ze haar trouwjurk aanheeft.

Hopelijk heeft iemand een idee welke film ik bedoel want ben echt al weken aan het zoeken en vind het niet.

Alvast bedankt!

Doet mij denken aan deze:

Catch and Release (2006) - IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Staat ook op MM hoor: Catch and Release (2006)

MsMe

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Psycho-M schreef:

(quote)

Doet mij denken aan deze:

Catch and Release (2006) - IMDb

Deze is het, dank u! Heb mij echt zot gezocht naar die film

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film,waar een jonge vrouw een bookstore runt, nog van haar moeder of oma. Dan komt er een mega big bookshop and they protest. De eigenaar komt in haat kleine bookstore om wat te kopen geloof ik. Zij weet niet wie hij is.

Aan het eind van de film zit zij in dat warenhuis kinderen voor te lezen als ik het me goed herinner.

Pzou tomhaks kunnen zijn??

Thnxs

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

morvan schreef:

Ik ben op zoek naar een film,waar een jonge vrouw een bookstore runt,

You've Got Mail (1998)

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Toch met meg ryan, twijfelde al, maar dan nog de titel, lol

Dank je

Groet morvan

Thommyboy

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Psycho-M schreef:

(quote)

Precies wat ik ook dacht

Heren

Dank voor jullie hulp. Ik snap je bemerking dat het lijkt op een verzameling van versch films en toch zit het allemaal in die ene film. Ik ga on the beach 2000 bekijken om te ontdekken of hij het is .

Ik dacht mij te herinneren dat ze enkel ‘spraken’ van het voorstel om in een duikboot te ontsnappen maar dat werd niet daadwerkelijk gefilmd. Ik hou jullie op de hoogte ...

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Hallo, ik zoek al heel lang een filmtitel. Een gangsterbaas deelt zijn mannen mede dat er een verrader in hun midden is. De eerste die probeert te reageren, hij krijgt nauwelijks de kans iets te zeggen, wordt meteen door zijn baas neer geschoten met de woorden: "NO, OF COURSE IT'S NOT YOU!!!" Opvallend is dat je geen enkele aankondiging van deze executie krijgt, het gebeurt gewoon, spontaan, alsof het iets heel gewoons is. Ik zag deze film zo'n 6 jaar geleden op TV. Weet iemand over welke film ik het heb?

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Het komt me heel bekend voor maar ik weet helaas geen naam te noemen.

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Hoi Alexander1900, bedankt voor je antwoord. Als het je te binnen schiet, laat het me dan weten, want ik zoek al heel lang. helaas weet ik verder niets meer van die film, geen andere details.

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

Doet Me denken aan potc at worlds end geloof ik

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Hallo, ik zat net a time to kill te kijken en moest aan een andere film denken, maar zoals gewoonlijk kan ik niet op de titel komen.

Een man komt ik dacht met zijn vrouw uit een restaurant en loopt in een hinderlaag van mp of fbi en wordt afgevoerd en op een militaire basis in de bak gegooid, hij leef onder een andere naam geloof ik. Er komt een niet militaire.advocaat aan te pas die een huis betrekt buiten de basis.

Vaag iets over een zus die in haar ondergoed het huis doorloopt en het hulpje van de advocaat krijgt een relatie met die zus.

Ze krijgen die man vrij en later blijkt die man schuldig en probeert zijn vrouw te vermoorden in de schuur met hobby machines.

Weet het is dunnetjes, maar misschien herkent iemand de details.

Alvasr bedankt

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Al gevonden high crimes.

Herrinerde min dat jim cavaziel, de dader was

Nettie76

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Op zoek naar filmtitel:

Kan iemand mij helpen bij het vinden van een film titel.

Jason statham blijft in mijn hoofd zitten als hoofdrol speler,maar zeker weten doe ik het niet.

Korte omschrijving van film;

Familie zitten allemaal bij elkaar ,ter gelegenheid van iets. Ergens in een tuin/patio. Alle familie leden worden vermoord. Moeder kind of 2 kinderen proberen te ontsnappen,deze worden achterna gezeten door de moordernaars waar ze vluchten naar een haven waar ze worden doodgeschoten op een steiger. De echtgenoot wordt gered door een man en lapt deze weer op waarop hij wraak neemt op het vermoorden van zijn familie.

Kan iemand mij helpen aan de titel van deze film?

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Nettie76 schreef:

Kan iemand mij helpen aan de titel van deze film?

Dat is: The Punisher (2004)

Nettie76

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ah top! Dat is m. Thanks!

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik deze film heb gezien. Ik kan me niet alles heugen.

Een man en een vrouw krijgen een auto ongeluk. En dan die man is in coma of dood? En dan doet de broer van de man alsof zijn ziel in die broer zit. Dus die broer is die man. En op t einde komt ze erachter dat het niet waar is ofzo? Ik weet het niet precies meer ik hoop dat iemand kan helpen

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

@ KimberleyL

Deze waarschijnlijk: Possession (2009)

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Dag mensen, ik ben op zoek naar een film die een jaar geleden op Ned 3 is uitgezonden, waarschijnlijk door de VPRO. Het was een rare film, centraal stonden "lichaamsvloeistoffen." Het ging er af en toe best smerig aan toe. Waarschijnlijk drama. Ik geloof dat het Duits gesproken was. Weet iemand het? Bedankt in ieder geval

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

@ RobbyT

Deze film denk ik: Feuchtgebiete (2013)

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Ja, dat is hem, bedankt!

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Top Alexander dat is hem!!!

sugarcool6

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Drama-grootgrondbezit zuid/amerika Nazi´s:

In de jaren 80 was er een film die volgens mij in de artistieke filmhuizen werd vertoond. Hij is ook een keer

op de Nederlandse TV geweest. Ik kan er geen spoor meer van terug vinden. Toch was er een soort hype rond die film. Daarom is het verbazend dat er niets over te vinden is.

De film begint met een bijeenkomst op het platteland met nazi´s in Chili (Chileense nazi's dus) of Argentinie, dat is kort, daarna gaat het over in het verhaal van meisjes van een familie ik denk uit de middenklasse,

een ervan moet trouwen met een grootgrondbezitter. Eerst wil ze niet, daarna benaderd ze hem zelf en ontmoet hem geloof ik in een stal/schuur...

zij neemt zijn hoed af en zet die zelf op, ze besluit dus toch met hem te trouwen. Daarna zijn er allerlei ontwikkelingen die te maken hebben met oorlog/politiek etc. Volgens mij waren die meisjes ook in het wit gekleed. (Jurken)

Ik kan me verder niets meer van vertellen, jammer genoeg. Dus misschien zijn hier mensen die thuis zijn in het soort films van de jaren 80 met name de 'art-house' films van die tijd. Gek genoeg is het moeilijk dit genre te vinden op het web want ook al zoek je artistiekere films, zodra je de jaren 80 intoetst krijg je ghostbusters etc. Weet iemand misschien of er aparte websites zijn voor oudere 'arthouse' films?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

sugarcool6

Ik dacht even aan The Boys from Brazil (1978) maar begin nu te twijfelen. Over dat trouwen staat me niets van bij.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Ben op zoek naar de naam van de docu waarin journalisten IS filmen van binnenuit en ze dit dan doorsturen naar journalisten binnen Europa. Dit om de wantoestanden aan het licht te brengen. Vanaf de aankomst van is en hoe alles veranderde onder hun bewind.

Dirk812

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Beste allemaal,

ik zoek een film, waarin een "illegaal" spel wordt gespeeld. Een vrouw fietst door een stad en wordt door andere fietsers achterna gezeten. De vrouw laat een spoor van groene verf achter, en de achtervolgers moeten haar proberen te pakken te krijgen. Zij ontsnapt door met fiets en al achter in een wagen te duiken.

Ik heb de film gezien, nog niet zo lang geleden, maar kan maar niet op de naam komen.

Wie kan me helpen?

Zo zoek je heel de avond; en zo schiet het je ineens te binnen.

Het is Tomb Raider.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.