- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
bespaar je moeite en download ze 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Jij downloadt dus nooit iets?
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
wat een onzin zeg. ja technisch gezien is het stelen, maar het opnemen van de radio of cd is dat ook. en een film kijken op school mag ook niet. zolang je ook geregeld een dvd of cd koopt vind ik het mogen. vreemde moraal misschien, maar das dan jammer.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
nee,
nooit film en van muziek enkel dingen die ik nooit zou kopen of niet te koop zijn (bvb. livetracks van mijn favoriete artiesten of een vervlogen hitje uit de jaren '60).
Ik verkoop vrachtwagens op zelfstandige basis, ik zou ook niet willen dat mijn klanten mijn vrachtwagens gratis komen "downloaden" op mijn parking ...
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
bespaar je moeite en download ze 
Ik heb een grote aversie tegen downloaden van muziek of films. Als ik een film of een album van een van mijn favoriete bands wil hebben, wil ik er voor kunnen betalen! Dat getuigt namenlijk van liefde en respect voor de artiesten. Ik wil een originele cd-hoes in mijn handen kunnen hebben.
Daarom ben ik het helemaal met Tony eens!
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ja van je favoriete artiest, maar als ik alle cds moet kopen waarna ik luister dan moet ik nog 3 bijbaantjes nemen. ik heb >200 gekochte cds en >100 gebrande. ik vind daar echt niks fouts aan.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Tja, ik zeg niet dat ik vind dat anderen geen muziek mogen downloaden, maar ikzelf doe het niet. Wat anderen doen, heb ik niks mee te maken. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
enkel dingen die ik nooit zou kopen of niet te koop zijn (bvb. livetracks van mijn favoriete artiesten of een vervlogen hitje uit de jaren '60).
)
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
)
Wat een vreselijke vergelijking ... 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
niemand zich ooit bezeikt gevoeld door de v&d?
en downloaden doe ik niet, ik moet alles origineel hebben,met hoes en extra's
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2518 stemmen
kan een moderator dit ff verplaatden naar nieuw topic "waarom wel/niet downloaden films"
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Goed idee. Is bij deze gebeurd.
Christiaan de R
-
- 2 berichten
- 4 stemmen
bij Films > Nieuws > Downloaden nieuswte films word moeilijker.:
Disney heeft het helemaal gehad met het illegaal filmen van de nieuwst films in de bioscoop.
hetgeen nu ook gebeurd(e) met the matrix reloaded en X-men 2
ze zetten nu nachtkijkers in om de zaal in de gaten te houden en je moet door metaal detectoren lopen.
en tja word je gepakt terwijl je filmt kun je 26 jaar lekker zitten.
Meer info
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
De top van een groot bedrijf bedriegt en besteelt iedereen en komt er met een kleine straf vanaf, maar dit moet met 26 jaar gestraft worden. Wat een idioten toch die Yanken.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
De top van een groot bedrijf bedriegt en besteelt iedereen en komt er met een kleine straf vanaf...
Ik denk het ook, jah. Wat lees jij? De Telegraaf zeker?
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Ahold, Enron, World Online...
moet je nog meer voorbeelden?
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Executives almost never go to jail for cheating shareholders. That's not news. What is surprising is how rarely they face financial penalties. White-collar wrongdoers often manage to walk away from corporate disasters without paying a dime.
Dit komt uit Business Week. Er zijn nu pas voorstellen om de wet aan te passen, maar geef een paar miljoen en je hebt je straf afgekocht.
T.O.
-
- 2414 berichten
- 2792 stemmen
In Nederland is het 'graaien' van topmanagers iig behoorlijk veel in het nieuws.
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Ik zou zeggen: lees de post nog eens op je gemak door. Er staat IEDEREEN, alsof het altijd gebeurt. Dat zijn (gelukkig) uitzonderingsgevallen, die vervolgens in de media breed uitgemeten worden. Als je ECHT gelooft dat iedere topmanager geld steelt, dan heb je toch echt een heel verdraaid wereldbeeld hoor...
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ik zie in die post van Petey toch echt geen 'iedereen' staan als in 'iedereen steelt' maar meer zoals in 'ze stelen van iedereen' en het komt ook niet over alsof hij het zo bedoelt, dus je bent een beetje de zaak aan het opblazen voor niks.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
heeft iemand ervaring met het maken van screenshots/stills met behulp van de bsplayer? die van mij zijn altijd kleurloos om de een of andere reden 
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Disney heeft het helemaal gehad met het illegaal filmen van de nieuwst films in de bioscoop.
hetgeen nu ook gebeurd(e) met the matrix reloaded en X-men 2
ze zetten nu nachtkijkers in om de zaal in de gaten te houden en je moet door metaal detectoren lopen.
Meer info
Bijna alle grote films is zo'n cam te downloaden.
Maar vaak filmen ze uit de projectiekamer.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Dat zal wel meevallen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
heeft iemand ervaring met het maken van screenshots/stills met behulp van de bsplayer? die van mij zijn altijd kleurloos om de een of andere reden 
Kun je niet gewoon print screen gebruiken?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In veel gevallen geeft de printscreen knop niet hetgeen je op je scherm ziet (bij film-bestanden). Je OS geeft een zwart scherm, zodat je grafische kaart daar overheen de filmbeelden kan leggen. Gevolg: filmbeelden staan niet op screenshot.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dan heb je een #$% pc 
Maar goed, in sommige gevallen wel. Ik heb eens een screenshot gemaakt die nog gelukt is ook. Ik zal eens bij een andere film kijken of dit dan inderdaad niet werkt. (Maar niet nu)
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Gevolg: filmbeelden staan niet op screenshot.
Precies. Daarom gebruik ik nu de functie van de bsplayer en dat werkt wel, ware het niet dat de kleuren niet kloppen. (blauwtinten) hulp?