• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.038 stemmen

Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)

zoeken in:

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

tuppie schreef:

bespaar je moeite en download ze

Downloaden kost mij eigenlijk nog veel meer moeite

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Tonyvdb schreef:

ja, lekker stelen !!

Jij downloadt dus nooit iets?

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

wat een onzin zeg. ja technisch gezien is het stelen, maar het opnemen van de radio of cd is dat ook. en een film kijken op school mag ook niet. zolang je ook geregeld een dvd of cd koopt vind ik het mogen. vreemde moraal misschien, maar das dan jammer.

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

nee,

nooit film en van muziek enkel dingen die ik nooit zou kopen of niet te koop zijn (bvb. livetracks van mijn favoriete artiesten of een vervlogen hitje uit de jaren '60).

Ik verkoop vrachtwagens op zelfstandige basis, ik zou ook niet willen dat mijn klanten mijn vrachtwagens gratis komen "downloaden" op mijn parking ...

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

tuppie schreef:

bespaar je moeite en download ze

Ik heb een grote aversie tegen downloaden van muziek of films. Als ik een film of een album van een van mijn favoriete bands wil hebben, wil ik er voor kunnen betalen! Dat getuigt namenlijk van liefde en respect voor de artiesten. Ik wil een originele cd-hoes in mijn handen kunnen hebben.

Daarom ben ik het helemaal met Tony eens!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ja van je favoriete artiest, maar als ik alle cds moet kopen waarna ik luister dan moet ik nog 3 bijbaantjes nemen. ik heb >200 gekochte cds en >100 gebrande. ik vind daar echt niks fouts aan.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Tja, ik zeg niet dat ik vind dat anderen geen muziek mogen downloaden, maar ikzelf doe het niet. Wat anderen doen, heb ik niks mee te maken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tonyvdb schreef:

(quote)

enkel dingen die ik nooit zou kopen of niet te koop zijn (bvb. livetracks van mijn favoriete artiesten of een vervlogen hitje uit de jaren '60).

Dat is net zo goed fout.
Ik verkoop vrachtwagens op zelfstandige basis, ik zou ook niet willen dat mijn klanten mijn vrachtwagens gratis komen "downloaden" op mijn parking ...
Dan kom ik binnenkort die vrachtwagen ophalen die je toch nooit zal verkopen (of dat oude brik die je achter op de plas hebt staan )

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

EmDee schreef:

(quote)
(quote)
Dat is net zo goed fout.
(quote)
Dan kom ik binnenkort die vrachtwagen ophalen die je toch nooit zal verkopen (of dat oude brik die je achter op de plas hebt staan )

Wat een vreselijke vergelijking ...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

niemand zich ooit bezeikt gevoeld door de v&d?

en downloaden doe ik niet, ik moet alles origineel hebben,met hoes en extra's

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

kan een moderator dit ff verplaatden naar nieuw topic "waarom wel/niet downloaden films"

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Goed idee. Is bij deze gebeurd.

Christiaan de R

• 2 berichten
  • 4 stemmen

bij Films > Nieuws > Downloaden nieuswte films word moeilijker.:

Disney heeft het helemaal gehad met het illegaal filmen van de nieuwst films in de bioscoop.

hetgeen nu ook gebeurd(e) met the matrix reloaded en X-men 2

ze zetten nu nachtkijkers in om de zaal in de gaten te houden en je moet door metaal detectoren lopen.

en tja word je gepakt terwijl je filmt kun je 26 jaar lekker zitten.

Meer info

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Christiaan de R schreef:

De top van een groot bedrijf bedriegt en besteelt iedereen en komt er met een kleine straf vanaf, maar dit moet met 26 jaar gestraft worden. Wat een idioten toch die Yanken.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

petey schreef:

De top van een groot bedrijf bedriegt en besteelt iedereen en komt er met een kleine straf vanaf...

Ik denk het ook, jah. Wat lees jij? De Telegraaf zeker?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Ahold, Enron, World Online...

moet je nog meer voorbeelden?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

ja

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Executives almost never go to jail for cheating shareholders. That's not news. What is surprising is how rarely they face financial penalties. White-collar wrongdoers often manage to walk away from corporate disasters without paying a dime.

Dit komt uit Business Week. Er zijn nu pas voorstellen om de wet aan te passen, maar geef een paar miljoen en je hebt je straf afgekocht.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

mooi woord: nieuswte

T.O.

• 2414 berichten
  • 2792 stemmen

In Nederland is het 'graaien' van topmanagers iig behoorlijk veel in het nieuws.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Hobbes schreef:

Ahold, Enron, World Online...

moet je nog meer voorbeelden?

Ik zou zeggen: lees de post nog eens op je gemak door. Er staat IEDEREEN, alsof het altijd gebeurt. Dat zijn (gelukkig) uitzonderingsgevallen, die vervolgens in de media breed uitgemeten worden. Als je ECHT gelooft dat iedere topmanager geld steelt, dan heb je toch echt een heel verdraaid wereldbeeld hoor...

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik zie in die post van Petey toch echt geen 'iedereen' staan als in 'iedereen steelt' maar meer zoals in 'ze stelen van iedereen' en het komt ook niet over alsof hij het zo bedoelt, dus je bent een beetje de zaak aan het opblazen voor niks.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

heeft iemand ervaring met het maken van screenshots/stills met behulp van de bsplayer? die van mij zijn altijd kleurloos om de een of andere reden

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Christiaan de R schreef:

Disney heeft het helemaal gehad met het illegaal filmen van de nieuwst films in de bioscoop.

hetgeen nu ook gebeurd(e) met the matrix reloaded en X-men 2

ze zetten nu nachtkijkers in om de zaal in de gaten te houden en je moet door metaal detectoren lopen.

Meer info

Bijna alle grote films is zo'n cam te downloaden.

Maar vaak filmen ze uit de projectiekamer.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Dat zal wel meevallen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Christiaan de R schreef:

Zolang je dan maar films kunt kijken.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

yosemite44 schreef:

heeft iemand ervaring met het maken van screenshots/stills met behulp van de bsplayer? die van mij zijn altijd kleurloos om de een of andere reden

Kun je niet gewoon print screen gebruiken?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

In veel gevallen geeft de printscreen knop niet hetgeen je op je scherm ziet (bij film-bestanden). Je OS geeft een zwart scherm, zodat je grafische kaart daar overheen de filmbeelden kan leggen. Gevolg: filmbeelden staan niet op screenshot.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Dan heb je een #$% pc

Maar goed, in sommige gevallen wel. Ik heb eens een screenshot gemaakt die nog gelukt is ook. Ik zal eens bij een andere film kijken of dit dan inderdaad niet werkt. (Maar niet nu)

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Jordy schreef:

Gevolg: filmbeelden staan niet op screenshot.

Precies. Daarom gebruik ik nu de functie van de bsplayer en dat werkt wel, ware het niet dat de kleuren niet kloppen. (blauwtinten) hulp?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.