• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.238 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.655 stemmen

Het download-discussietopic (GEEN downloadtips!)

zoeken in:

jacobine_rodijk

• 2806 berichten
  • 9511 stemmen

AHWA schreef:

[/discussie]

Laten we dat maar doen, ja.

Alhoewel Naomi Watts ongetwijfeld nog het laatste woord moet hebben laat ik het hierbij zitten. Ieder z'n eigen dan maar.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

jacobine_rodijk schreef:

(quote)

Laten we dat maar doen, ja.

Alhoewel Naomi Watts ongetwijfeld nog het laatste woord moet hebben laat ik het hierbij zitten. Ieder z'n eigen dan maar.

Hiermee lok je het ook uit

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje zielige reactie, zo pathetisch dat ik niet eens de moeite wil nemen om het laatste woord te hebben (heb ik nu toch weer wel ).

Seizoen 1 inmiddels binnen, mijn Chuck DVD's geruild voor de eerste drie seizoenen van FNL met een vriendin. Als ik met Battlestar Galactica klaar ben, ga ik me hier aan wagen. Wel weer zin in een goede serie met college setting.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

(afbeelding)

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lang echt heel veel DVD's gekocht en gehuurd, en nu ben ik een beetje de toppers uit mijn DVD collectie op BluRay aan het downloaden. Dat is toch wel een fantastisch iets, heb een mediaspeler (vooral omdat mijn PC 1080p niet vloeiend draait, en ik luier graag tijdens het film kijken). Heb daarom een lekkere bank nodig, en een luie stoel staan. Achter het bureau zitten in een luie stoel vind ik ook niet echt lekker. Maar een mediaspelertje is ideaal!

Ik denk dat de toekomst ligt in het digitaal verhuren. Voor nu is er eigenlijk geen goed alternatief voor downloaden. Legaal downloaden is nergens echt praktisch te doen, ik ken geen 1 site die het redelijk doet. Verhuren al helemaal niet.

Al kan ik gewoon voor 4 euro een 1080p filmpje in .mkv bestand huren voor 2 dagen dan is dat gewoon super.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Onderhond schreef:

(afbeelding)

Wat wil dat zeggen?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Dat de gebruikerservaring van een gepirate DVD veel prettiger is dan van een gekochte DVD.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Hoezo?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Tja, het staat er toch ... een gepirate DVD steek je in je DVD speler en de film begint, een gekochte DVD bevat allerlei warnings, trailers en geanimeerde menus die je vaak niet door kan overslaan. Of van die menus waarbij je al de helft van de film gezien hebt.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Ach ja. Persoonlijk erger ik me daar niet echt aan. Hangt er ook maar net van af van welk label je dvd is.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8225 stemmen

Is je gepirate DVD nog nooit in de fik gevlogen OH? Want daar waarschuwen ze immer vantevoren vaak voor.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Ik doe niet aan gepirate DVDs, ook niet aan bootlegs. Als ik ergens geld voor neertel wil ik ook wel the real deal hebben

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik heb zelfs films gezien waar je aan het begin ziet 'this movie is specially encoded to track down any illegals versions on this PC. If this is a pirated edition, please turn off your PC'.

Echt te slecht voor woorden, dat wil je toch niet zien als je iets koopt?

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Pitakaas schreef:

Ik heb zelfs films gezien waar je aan het begin ziet 'this movie is specially encoded to track down any illegals versions on this PC. If this is a pirated edition, please turn off your PC'.

Echt te slecht voor woorden, dat wil je toch niet zien als je iets koopt?

Dat koop je ook niet sufferd, dat download je. Maar heb je dat op je eigen PC gezien? En heb heb je voor betaald?

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Onderhond schreef:

Ik doe niet aan gepirate DVDs, ook niet aan bootlegs. Als ik ergens geld voor neertel wil ik ook wel the real deal hebben

Wat bedoel je precies met the real deal?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Een legale DVD.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Een gedownloade DVD is ook legaal

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Ik denk dat Onderhond eerder probeert te zeggen dat als hij voor iets wilt betalen dat hij dan gewoon een orginele dvd koopt in de winkel dan geld besteden aan een gekopieerde/gedownloade dvd via via

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Nee, eerder dat ie veel gratis uit probeert en alleen de echt goede dingen koopt

Stephan123

• 236 berichten
  • 1241 stemmen

Ik versta onder een film bij de bioscoop kijken : schreeuwende mensen, mensen die popcorn gooien . Daarom ga ik (haast) nooit naar de bioscoop. De laatste keer dat ik er was geweest had ik bijna een gevecht met iemand omdat iemand op mijn plaats zat die niet weg wou gaan . De films die dan uitkomen op dvd vind ik te duur om 1x te kijken ze kosten 15 of 20 euro . Ik ben voor het idee van digitaal kijken via je tv,

Bijvoorbeeld 5 euro voor Avatar op je tv die je kan huren voor 24 uur in dvd of blu-ray kwaliteit

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2649 stemmen

Stephan123 schreef:

Ik versta onder een film bij de bioscoop kijken : schreeuwende mensen, mensen die popcorn gooien . Daarom ga ik (haast) nooit naar de bioscoop. De laatste keer dat ik er was geweest had ik bijna een gevecht met iemand omdat iemand op mijn plaats zat die niet weg wou gaan .

Daar heb ik dan weer totaal geen last van. Ik ga vrij regelmatig naar de bioscoop, maar meestal is het gewoon stil, wordt er geen popcorn gegooit, en word er al helemaal niet gevochten. En mocht er toch iemand lastig zijn, dan zeg je er gewoon wat van. Misschien ging je gewoon naar de verkeerde bioscoop.

En overigens, ik download vrijwel nooit. Alleen als ik een titel wil zien die echt, maar dan ook echt nergens te krijgen is.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Sasja schreef:

Ik denk dat Onderhond eerder probeert te zeggen dat als hij voor iets wil betalen dat hij dan gewoon een orginele dvd koopt in de winkel dan geld besteden aan een gekopieerde/gedownloade dvd via via

neo schreef:

Nee, eerder dat ie veel gratis uit probeert en alleen de echt goede dingen koopt

Beide zijn correct

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

Haha, vechten in de bioscoop. Daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Wel van mensen die halverwege de film de zaal binnen komen, en dan beginnen de schreeuwen om uit te vinden waar hun vrienden zitten. Of met telefoons beginnen te flashen, om dezelfde reden. Erg irritant, maar vaak maak je het niet mee en is het gewoon rustig.

Verder download ik ook redelijk veel, maar als ik iets tegenkom wat ik goed vind koop ik het wel.

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

(quote)

Beide zijn correct

Maar waarom je dit doet is mij in ieder geval niet duidelijk. Komt dit omdat je denkt dat downloaden ten koste gaat van de filmindustrie?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Ik koop gewoon films die ik goed vind. Om te bepalen of ik een film goed vind download ik hem meestal eerst.

En van een goeie film heb ik gewoon graag het origineel staan. Piraterij (in de zin van betalen voor gebrand materiaal of bootlegs) vind ik sowieso onzin. Ofwel geef je je geld aan iets origineel, ofwel hou je het gewoon bij een download.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Voor de belgen is Prime ook al van de partij. eind maart de eerste aflevering. benieuwd!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bij Overigen >> Televisie >> The Pacific

Ook al gewoon te pindakazen voor als je echt niet kunt wachten, of zonder reclame wil kijken

Tomson_

• 257 berichten
  • 3458 stemmen

Ik denk niet dat ik hem ga pindakazen. Ik wil het dan toch liever op groot scherm zien. Gewoon opnemen en dan afspelen zonder de reclames.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Je kunt ook een gedownload bestand via groot scherm zien toch? Ik kijk al mijn series in BluRay kwaliteit op mijn 37 inch tv.

Anyway, ik ben benieuwd waar jullie dit pindakazen, nog geen goede release gezien.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

tssssss, pindakazen. Kijk het toch gewoon als het uitkomt op tv!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.