- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Gladiator 2 (2024)
Gladiator 2 (2024)
doodah
-
- 1538 berichten
- 1206 stemmen
Inderdaad voor mij hoeft het ook niet.
Tegenwoordig lijkt dat zowat een "must" te worden om, als de film goed gevonden wordt, er een vervolg op te maken.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ridley Scott maakt geen vervolgen van zijn eigen films.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Over Xmen heb je gelijk elke deel werd beter, maar ik moet je toch ongelijk geven over spiderman. Deel 1 vond ik geinig, deel 2 was ook wel geinig maar veel minder dan deel 1. En over deel 3... Tja dat was een bagger film!! Teveel mushy mushy, het lijkt erop alsof deel 3 gewoon inelkaar is geflanst en dat ze niks beters konden bedenken
Alle spiderman delen waren matig,vermakelijke aktie,maar als je bedenkt wat een klassieke films je zou kunnen maken met spiderman is het allemaal een teleurstelling.
Gladiator 2,laat me niet lachen,van films als titanic en gladiator maken ze geen vervolgen omdat het 1ste zowiezo niet eens overtroffen kan worden,of ook maar bijna zo goed is niet mogelijk,en omdat het afgesloten verhalen zijn zonder open eindes.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2245 stemmen
Gladiator 2 ? In welk pruts boekske stond dat? Ridley Scott zou dat nooit doen.
aroylo
-
- 32 berichten
- 24 stemmen
Gladiator 2 lijkt me geen goed idee, maar een goede film in de tijd van het Romeinse imperium (Met een paar net zo indrukwekkende veldslagen als de openingsscene in gladiator) zie ik wel zitten!.
dennis1979
-
- 468 berichten
- 453 stemmen
Gladiator 2 lijkt me geen goed idee, maar een goede film in de tijd van het Romeinse imperium (Met een paar net zo indrukwekkende veldslagen als de openingsscene in gladiator) zie ik wel zitten!.
In 2005 heeft Scott zich al eens uitgesproken over de mogelijkheid van een vervolg op Gladiator.
zie hier de bron: bron
Mijn persoonlijke mening?! NIET DOEN!!
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2450 stemmen
Een vervolg op Gladiator is belachelijk. Gladiator is absoluut niet geschikt voor een vervolg. Gewoon niet doen.
darthconner
-
- 253 berichten
- 2308 stemmen
Een vervolg op Gladiator is belachelijk. Gladiator is absoluut niet geschikt voor een vervolg. Gewoon niet doen.
inderdaad. trouwens onze gladiator stierf toch op het einde....
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, als Ridley Scott hem zelf maakt mag het van mij.
Hij weet zelf ook wel dat hij het vreselijk kan verpesten, maar dat zal hij niet doen.
The Oceanic Six
-
- 60223 berichten
- 4046 stemmen
Nooit geweten dat er een topic over bestaat haha. Maar er gaat dus echt een vervolg komen aan de hand van Ridley Scott!
Regisseur Ridley Scott werkt aan tweede Gladiator-film | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74285 berichten
- 5917 stemmen
Vervolg op Gladiator in de maak | AD.nl
Producent Laurie MacDonald vertelde het nieuws aan Hey U Guys: ,,We werken samen met Ridley Scott. Daar konden we niet onderuit, tenzij we echt een legitieme reden hadden. We werken ook samen met een geweldige schrijver, Peter Craig.” Haar echtgenoot, Walter Parkes, voegde toe: ,,De film gaat verder op het verhaal, maar dan 30 of 25 jaar later.” Het verhaal zou over Lucius gaan, het neefje van keizer Commodus.
Binoche
-
- 173 berichten
- 145 stemmen
De eerste Gladatior was (heel erg) losjes gebaseerd op de daadwerkelijke geschiedenis, en het lijkt erop dat ze dat nu maar helemaal loslaten. Jammer, want juist de decennia na de dood van Commodus, met chaos en burgeroorlogen en intriges links en rechts zijn voer voor filmscenario's. Maar goed, eens kijken hoe ze het bespottelijke einde van de eerste film ("Rome is weer een republiek!") gaan rechtbreien in het vervolg. Want in plaats van een republiek kreeg Rome een (vaak snelle) opeenvolging van keizers, soms goed, maar vaker slecht.
Jammer dat ze niet alsnog het script pakken wat Nick Cave ooit geschreven zou hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74285 berichten
- 5917 stemmen
Vervolg op 'Gladiator' nog altijd op de planning: 'Na Napoleon klaar om te starten' - MovieMeter.nl
AD zegt dat de opnames 'binnenkort' starten, terwijl The Hollywood Reporter meldt dat men nog bezig is met het script.
Dus dat zal toch nog wel even duren denk ik.
Ridley Scott Says Script for ‘Gladiator’ Sequel Is Being Written – The Hollywood Reporter
kappeuter (crew films)
-
- 74285 berichten
- 5917 stemmen