ad
  • 141.879 films
  • 6.877 series
  • 20.935 seizoenen
  • 471.005 acteurs
  • 285.384 gebruikers
  • 8.184.200 stemmen

Knock-out films: jaren 00

zoeken in:

chevy93

• 12501 berichten
  • 1107 stemmen

The Two Towers is overigens de Lord of the Rings die het verst is gekomen!

Observator

• 18277 berichten
  • 3286 stemmen

Strakke organisatie! Mooi eindlijstje.

otherfool

• 18263 berichten
  • 3380 stemmen

Nou een leuk lijstje met toch wel opmerkelijke winnaar.

Finisterra

• 15485 berichten
  • 3878 stemmen

Toch wel een controversiële film, inderdaad wat opmerkelijk. Als je kijkt naar de kwaliteit van Irréversible's tegenstanders in deze KO, moet je het wel verdiend noemen.

Verder een leuke top-10. Geen enkele film scoort onder de 3,5* en zelfs 3x 4,5*.

maxcomthrilla

• 15512 berichten
  • 2503 stemmen

Een mooie winnaar in een verder knappe top 10!

Alleen nogal jammer van die rotte appel in de vorm van een Donnie Darko.

Onderhond

• 85614 berichten
  • 10132 stemmen

En No Country For Old Men. Saai gedrocht. Maar verder absoluut niet te klagen over de top 10. Verrassend.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het eigenlijk wel een aardige lijst. Zit wat mij betreft maar een 5* film tussen (Dolls), maar ik vind het een mooie lijst met veel bijzondere films.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Onderhond schreef:

En No Country For Old Men. Saai gedrocht. Maar verder absoluut niet te klagen over de top 10. Verrassend.

Wellicht minder verrassend dat ik het dan weer minder boeiend vind. No Country for Old Men is wat mij betrefd juist de uitschieter. Verder ook leuk dat Mary and Max zo ver kwam. Amélie is ook sterk, maar wel erg voorspelbaar dat die de top 10 zou halen. De rest van de films vind ik overschat of heb ik in drie gevallen niet gezien (de top 2 plus A l'Interieur). Wellicht Irreversible deze week eens bekijken.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Apollonisch Alleen voor de links al, zitten een hoop nieuwe tips bij.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Goede organisatie Apollonisch

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2503 stemmen

Wat een verschrikkelijke winnaar zeg, de enigste goeie film in die 10 is El Laberinto Del Fauno. Naar mijn mening dan.

Goldenskull

• 24396 berichten
  • 2797 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Wat een verschrikkelijke winnaar zeg, de enigste goeie film in die 10 is El Laberinto Del Fauno. Naar mijn mening dan.

En dat vind ik dan juist weer de minste.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

5 films uit de top 10 gezien, geen enkele beoordeeld boven de 3,5* door mij.

Elineloves

• 23941 berichten
  • 3519 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik vind het eigenlijk wel een aardige lijst. Zit wat mij betreft maar een 5* film tussen (Dolls), maar ik vind het een mooie lijst met veel bijzondere films.

Agree, het grootste gedeelte kan ik persoonlijk goed waarderen. Drie top 10 films zelfs.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.