The Two Towers is overigens de Lord of the Rings die het verst is gekomen!
Strakke organisatie! Mooi eindlijstje.
Nou een leuk lijstje met toch wel opmerkelijke winnaar.
Toch wel een controversiële film, inderdaad wat opmerkelijk. Als je kijkt naar de kwaliteit van Irréversible's tegenstanders in deze KO, moet je het wel verdiend noemen.
Verder een leuke top-10. Geen enkele film scoort onder de 3,5* en zelfs 3x 4,5*.
Een mooie winnaar in een verder knappe top 10!
Alleen nogal jammer van die rotte appel in de vorm van een Donnie Darko.
En No Country For Old Men. Saai gedrocht. Maar verder absoluut niet te klagen over de top 10. Verrassend.
Eindstand:
02. conseguenze dell'amore (2004)
03. dolls (2002)
04. fabuleux destin d'amélie poulain (2001)
08. no country for old men (2007)
Ik vind het eigenlijk wel een aardige lijst. Zit wat mij betreft maar een 5* film tussen (Dolls), maar ik vind het een mooie lijst met veel bijzondere films.
En No Country For Old Men. Saai gedrocht. Maar verder absoluut niet te klagen over de top 10. Verrassend.
Wellicht minder verrassend dat ik het dan weer minder boeiend vind. No Country for Old Men is wat mij betrefd juist de uitschieter. Verder ook leuk dat Mary and Max zo ver kwam. Amélie is ook sterk, maar wel erg voorspelbaar dat die de top 10 zou halen. De rest van de films vind ik overschat of heb ik in drie gevallen niet gezien (de top 2 plus A l'Interieur). Wellicht Irreversible deze week eens bekijken.
Apollonisch Alleen voor de links al, zitten een hoop nieuwe tips bij.
Wat een verschrikkelijke winnaar zeg, de enigste goeie film in die 10 is El Laberinto Del Fauno. Naar mijn mening dan.
Wat een verschrikkelijke winnaar zeg, de enigste goeie film in die 10 is El Laberinto Del Fauno. Naar mijn mening dan.
En dat vind ik dan juist weer de minste.
5 films uit de top 10 gezien, geen enkele beoordeeld boven de 3,5* door mij.
Ik vind het eigenlijk wel een aardige lijst. Zit wat mij betreft maar een 5* film tussen (Dolls), maar ik vind het een mooie lijst met veel bijzondere films.
Agree, het grootste gedeelte kan ik persoonlijk goed waarderen. Drie top 10 films zelfs.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2021 MovieMeter B.V.