- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Zandadder
-
- 2595 berichten
- 3096 stemmen
Trick 'r Treat (2007) vs Blood Fest (2018)
5-2
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13059 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben Noroi nog aan het kijken, stem volgt later. Kans is evenwel klein dat ik Cloverfield ga stemmen. Het toeval wil dat beide zo found footage stijl zijn waar ik niet zo tuk op ben.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Cloverfield vs Noroi
(4,0*) - (2,0*)
1-0
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
2-0
Stijl me toch een beetje vragen bij de kijkethiek van de mensen hier. Hebben jullie zoveel moeite om een film gewoon in één keer af te kijken? Kan toch niet zo gezond zijn voor de beleving, al dat gefrommel en gepauzeer tussendoor.
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
De found footage stijl had in begin nog wel iets...maar weet nu me nog weinig te boeien. Een paar films vind ik nog wel leuk...maar de meeste eigenlijk niet. Cloverfield vind ik wel goed, helaas kan ik niet stemmen omdat ik de andere film nog niet gezien heb.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13059 stemmen
Cloverfield vs Noroi
(3,5*) vs (4*)
Vind ze allebei leuk, Noroi kiest wat mij betreft net wat minder de veilige weg dan Cloverfield.
2-1
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Cloverfield vs Noroi
Ik vind ze dan weer allebei ruk, maar Noroi had nog iets. Cloverfield had niks, nu goed wel al lang geleden dat ik em heb gezien.
2-2
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
2-0
Stijl me toch een beetje vragen bij de kijkethiek van de mensen hier. Hebben jullie zoveel moeite om een film gewoon in één keer af te kijken? Kan toch niet zo gezond zijn voor de beleving, al dat gefrommel en gepauzeer tussendoor.
ik kijk ook zelden door de week een film in één keer uit. Gewoon door tijdsgebrek. en savonds ben ik meestal zo moe dat ik toch in slaap val als de film niet echt spannend is. Maar ik probeer wel te selecteren welke ik voor in het weekend bewaar. Degene waar ik echt naar uitkijk of waarvan ik echt denk dat ze superspannend zijn hou ik dan voor de dagen dat het me wel lukt. Door de week is het ook meestal tijdens het wachten aan de sportclub van de kids ofzo. Dat is trouwens wel leuk soms voor de 'beleving'. Zo zag ik een film over een geest in een creepy bos terwijl ik op een bankje zat in de donker aan een bos terwijl ik zat te wachten op mijn zoon. Best wel leuk.
Doordat ik ook zo veel wil zien kies ik er ook voor om te kijken op de momenten dat het even kan. Zo kijk ik altijd tijdens de afwas en tijdens het strijken. Maar zoals ik zei selecteer ik wel een beetje. Sommige films zijn ook zeer moeilijk om in één keer uit te kijken. Daarom dat ik ook door zoveel bagger geraak denk ik 
Maar ideaal is het natuurlijk zeker niet. Ik zou het liever anders hebben.
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
Zou voor mij niks zijn Hollywood007..ik kijk films thuis of in de bioscoop. Laptop of andere media is voor mij niet aan de orde. Sommige vrienden begrijpen ook niet dat ik slechte films toch helemaal door bekijkt. Zij zouden de film dan afzetten of snelle forward
Neen...ik zie de film graag in zijn totaliteit om hem ook te kunnen bespreken. Ale...ik wens je dan toch wat meer vrije tijd of mogelijkheden in 2020 
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Dat baseer je op één persoon?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
Ale...ik wens je dan toch wat meer vrije tijd of mogelijkheden in 2020
Thx

Daarom ga ik ook vaak naar de bios. Daar kan niemand me storen.
En over de bagger die ik soms kijk. Een film moet echt heel erg slecht zijn, en dan nog, voor ik hem afzet. Ik denk dat die op één hand te tellen zijn in mijn ganse leven. Hoe slecht ook, eens ik begonnen ben, I'm in all the way. Ook al is het in stukjes 
En als ik een film in stukken kijk is het meestal echt wel op één dag. Gewoon een deel tijdens de afwas, meestal de inleiding van het verhaal. Dan even pauze, en als de kids slapen zijn, het blood en gore gedeelte.
tja life happens I guess 
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
2-0 Stijl me toch een beetje vragen bij de kijkethiek van de mensen hier. Hebben jullie zoveel moeite om een film gewoon in één keer af te kijken? Kan toch niet zo gezond zijn voor de beleving, al dat gefrommel en gepauzeer tussendoor.
Ik niet, tenzij ik naar het toilet moet
Kijk de meeste films tijdens mijn nachtdiensten en in een keer uit. Wel soms moeite om die eindstreep te halen, als een film tegenvalt ,maar ik blijf zeker kijken tot het eind!Maar dat zie je terug in mijn eindwaardering!
Cloverfield vs Noroi
3* vs 3,5*
Een amusant actiespektakel tegen een heerlijke spannende spooky-sfeer
3-3
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
Ik kijk net naar welke films ik nog niet heb gezien uit deze reeks en ontdek een verschil bij The Children, een nominatie van wibro In zijn lijstje staat The Children (2008) maar in de lijst van de KO is het de film The Children (1980) Welke van de twee is nu de genomineerde?
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik kijk net naar welke films ik nog niet heb gezien uit deze reeks en ontdek een verschil bij The Children, een nominatie van wibro In zijn lijstje staat The Children (2008) maar in de lijst van de KO is het de film The Children (1980) Welke van de twee is nu de genomineerde?

https://www.moviemeter.nl/images/cover/55000/55174.300.jpg?cb=1419607656
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Verdorie ik had dat aangepast toen ik aankondigde welke de films voor reeks 3 en 4 gingen zijn toen reeks 2 nog bezig was. Maar kennelijk niet aangepast in de battle lijst, kan dat nu niet meer aanpassen in de post zelf. Ik pas het aan in de Excel.
En om het nog lastiger te maken is er nog een film uit 2008 met dezelfde titel:
The Children (2008) - MovieMeter.nl
Evenwel geen horrorfilm.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Verdorie ik had dat aangepast toen ik aankondigde welke de films voor reeks 3 en 4 gingen zijn toen reeks 2 nog bezig was. Maar kennelijk niet aangepast in de battle lijst, kan dat nu niet meer aanpassen in de post zelf. Ik pas het aan in de Excel.
En om het nog lastiger te maken is er nog een film uit 2008 met dezelfde titel:
The Children (2008) - MovieMeter.nl
Evenwel geen horrorfilm.
Zie poster in mijn vorige bericht. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Jaja ik weet welke film het is 
Redelijk vermakelijk al vind ik het trashy origineel leuker
Denk niet dat die iets voor jou is.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Jaja ik weet welke film het is 
Redelijk vermakelijk al vind ik het trashy origineel leuker
Denk niet dat die iets voor jou is.
Je tagt perrongeluk de verkeerde film haha, zat ook al te kijken
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
maar neen, ik wilde enkel zeggen dat er nog een 2de film was met dezelfde titel uit hetzelfde jaar.
In de Excel is er wel gelinkt naar de juiste film nu:
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
De 24 uur zijn voorbij, we kunnen verder!
21 Hush (2016) vs The VVitch: A New-England Folktale (2015)
3* vs 5*
Home Invasion tegen Hekserij,
0-1
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
1 - 1
Ik had niet zo veel met deze hekserij film helaas.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
3-2 maar zo goed als evenwaardig.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
3-4 wel redelijk overtuigend