- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge
Horrorfilm Challenge
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Update
Horror themalijst
1. John Milton: Art/slow burn horror (ook wel elevated horror volgens de snobs)
2. Shaky: found footage
3. Theunissen: Splatter/gore
4. Number23: 80s horror
5. Kondoro: zombies
6. joolstein: Folk horror
7. ikkegoemikke: 60s horror
8. Noodless: giallo
9. Hollywood007: feestdagen
10. Collins: haunted house
11. Woland: occult
12. wendyvortex: sci-fi horror
13. morpheus2000: animal horror
14. alexspyforever: shot on video horror
15. IH88: teen horror
16. dualcia: comedy horror
17. Shadowed: aquatic horror
Willy's Wonderland, de titel alleen al klinkt zo fout
Zou ik het als niet-Cage liefhebber erop wagen?
MovieMind je kan altijd een favoriet thema doorgeven zonder dat je specifiek voor dat klassement wil gaan...
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Mijn kom-allemaal-meedoen-aan-de-horrorchallenge-propaganda-piece moet zaterdag verschijnen op de voorpagina 
ikkegoemikke
-
- 3449 berichten
- 4894 stemmen
Mijn kom-allemaal-meedoen-aan-de-horrorchallenge-propaganda-piece moet zaterdag verschijnen op de voorpagina
Yeay, het gaat weer eens heel interactief en rumoerig zijn hier op MM 
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Haha, that is my intention. Eerst zien dan geloven. Ik kan niet inschatten wat de kans op succes is!
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Willy's Wonderland, de titel alleen al klinkt zo fout
Zou ik het als niet-Cage liefhebber erop wagen?
Nicolas Cage zegt geen woord in die film. Dus als niet-Cage liefhebber, moet dat al een pluspunt zijn 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Het blijft dan toch even bovenaan staan. Nu met het overlijden van de queen, komt dat overal in de headlines zelfs hier, hoewel het niets met film te maken heeft.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Het blijft dan toch even bovenaan staan. Nu met het overlijden van de queen, komt dat overal in de headlines zelfs hier, hoewel het niets met film te maken heeft.
Het kan een nodige boost geven. Wellicht komt er niemand op af, het is leuk dat de beheerders er voor open staan. Ben vooral benieuwd wat JM heeft uitgepoept in dat bericht 
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Flanswerk, Kondoro. Flanswerk.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
Jullie twee, Shadowed en ik zijn ook de enige hier die hem gezien hebben. "Last Night in Soho" zag ik vorig jaar een paar keer voorbijkomen in de bioscoop als voorfilmpje, maar ik wist niet dat deze ook bestempeld staat als Horror. Dat verbaasd me ook eigenlijk niet, want ook een film als "Hobo with a Shotgun (2011)" staat hier niet bestempeld als een Horror, terwijl er liters bloed en meer dan genoeg gore in te zien is.
Ik zag willy.s wonderland ook reeds. Er hij was zeer leuk . Mijn zoon van 9 keek hem mee en ook hij heeft hiervan genoten. 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
On rechtstreeks wel. Das de on officiële aankondiging van een hoop films en docu's die er nu ongetwijfeld aankomen .
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Ik zag willy.s wonderland ook reeds. Er hij was zeer leuk . Mijn zoon van 9 keek hem mee en ook hij heeft hiervan genoten.
Zingt hij ook nog wel eens de leuke liedjes uit die film, bijvoorbeeld op een verjaardag 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
Zingt hij ook nog wel eens de leuke liedjes uit die film, bijvoorbeeld op een verjaardag
Nee hij gelukkig niet, ik daarentegen 

Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Nee hij gelukkig niet, ik daarentegen 
Een vrouw naar mijn hart 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
En net toen ik wilde vragen aan John Milton rond welk uur dat artikel tevoorschijn ging komen. Ik check even de hoofdpagina en het artikel staat er pas 2 minuten op, wat een timing 
Dit is wel een heel echt (en goed geschreven) MM-artikel geschreven door een MM-gebruiker, geen copy paste van andere filmsites. Dit is toch waarvoor mensen naar de site komen (hoop ik dan).
JM is ook zo vrij geweest te vermelden dat we al van 2017 bezig zijn, dus hebben we een klein jubileetje wegens 5-jarig bestaan. Iemand suggesties hoe we dat gaan vieren? 
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Jup hij staat er: Horrorfilm Challenge 2022: Laat het kippenvel maar komen…
thanks!
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
Ik zie bij deze film geen bericht van je staan, ik heb alleen gekeken naar de namen bij de berichten (er staan ook pas 52 berichten bij), maar ik zie nu wel dat je erop gestemd hebt. Misschien moet je dan ook nog maar een bericht plaatsen bij de film ter promotie
Dat is iets wat ik sowieso vaker moet doen!
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13050 stemmen
Same here, ik laat zelden tot nooit een bericht achter bij een film. Ook ik heb Willy's Wonderland gezien. Klinkt trouwens als het type film dat Theunissen normaalgesproken tipt, maar dan kom je toch bedrogen uit.... 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
bart007bond welkom je mag als je dat wenst ook een horrorthema toevoegen aan deze lijst
Horror themalijst
1. John Milton: Art/slow burn horror (ook wel elevated horror volgens de snobs)
2. Shaky: found footage
3. Theunissen: Splatter/gore
4. Number23: 80s horror
5. Kondoro: zombies
6. joolstein: Folk horror
7. ikkegoemikke: 60s horror
8. Noodless: giallo
9. Hollywood007: feestdagen
10. Collins: haunted house
11. Woland: occult
12. wendyvortex: sci-fi horror
13. morpheus2000: animal horror
14. alexspyforever: shot on video horror
15. IH88: teen horror
16. dualcia: comedy horror
17. Shadowed: aquatic horror
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Hmm wat zal ik daar eens voor kijken.....
16. dualcia: comedy horror - Housebound (2014)
17. Shadowed: aquatic horror - Breaking Surface (2020)
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13050 stemmen
17. aquatic horror - Breaking Surface (2020)
Fijne film, maar horror?? 
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Ik had hem uit deze lijst gehaald: Terror in the Water: 10 Underappreciated Aquatic Horror and Water Thriller Movies - movieweb.com
Heeft overigens ook een Horror Credit op IMDb 
Maar ik heb hem nog niet gezien zelf (uiteraard), dus ik ga daar dan maar vanuit.
Theunissen
-
- 12273 berichten
- 5515 stemmen
Dan ben ik benieuwd welke dier / wezen er in het water rondzwemt
Het lijkt me een pure "Survival" film.
Shaky
-
- 3736 berichten
- 13050 stemmen
Horror-tag is voldoende om te mogen voor deze challenge natuurlijk, maar dat is wel een enorme stretch van de hokjesplaatsers van dienst op IMDB.
Die site waar je hem vandaan geplukt hebt, omschrijft de film beter: drama met thriller-elementen.
Niet om je die film niet te laten kijken, want het is een prima dramathriller voor 2020-begrippen hoor
.
ibendb
-
- 5037 berichten
- 3220 stemmen
Sign me up! Heb hier erg veel zin in 
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Sign me up! Heb hier erg veel zin in
Heb je nog zin om een thema aan te dragen voor het themaklassement (zie enkele posts hierboven)? Die uitnodiging staat ook open voor bart007bond.
Wat betreft mijn eigen aquatic horror keuze: tips zijn welkom! Als het er eentje is met een hogere gemiddelde waardering, scrap ik deze niet alleen, dan heb je mijn dankbaarheid 
Tanguy
-
- 455 berichten
- 2054 stemmen
Ik wil ook wel meedoen!
Als ik ook een thema mag aandragen kies ik voor kannibalisme.
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Wees welkom, Tanguy!
Uiteraard mag je dat. En tevens: wat doe je me aan 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Haha I love it, wil je een tip voor dat thema? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.