- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De beste film uit de jaren 90 ligt er alweer uit.
En nu nog HOTD eruit zeker tegen dat matige Cube 
2-3
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Cube wat mij betreft niet 100% horror, maar HotD één van de zwakste releases van de laatste jaren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Iedereen met ook maar een beetje interesse in de jaren 80 hoeft daar niet bang voor te zijn. Sterker nog, het is de beste traditionele horrorfilm van de laatste 20 jaar.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
yeyo
-
- 6352 berichten
- 4616 stemmen
vast wel, maar het origineel is veel dubbelzinniger dan dat flauwe wraakfilmpje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
5-3 Leuke matchup maar die flauwe remake mag natuurlijk nooit winnen van het magistrale origineel.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die remake die wint
De andere uitslagen kan ik nog begrijpen qua voorkeur, maar dit is ridicuul. ''Over smaak valt niet te twisten'' zeggen ze dan, yeah right..
0-4
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Dat is ook een beetje de sfeer van het spel. Ouwe meuk eruit!
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Dat is ook een beetje de sfeer van het spel. Ouwe meuk eruit!
Daarom dat je ook op Evil Dead stemt ..
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
The innocents vind ik echt heel saai. Evil Dead is ook oud. 30 alweer.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Het lijkt mij wel logisch dat nieuwere films over het algemeen eerder gekozen worden. Horror is een genre dat enorm hangt op het audiovisuele, en heeft daarom n.m.m. een enorme sprong gemaakt de afgelopen jaren. Ik heb eerlijk gezegd geen oude horror films gezien die mij nog echt angst aanjagen.
De laatste was The Exorcist... maar die keek ik dan ook toen ik 12 was.
Dit spel vind ik overigens top! Ik zocht al een tijd naar goede horror, en ik heb nog nooit zoveel tips gevonden. 
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
Dus? Je commentaar lag in de eerste instantie op het feit dat de fransen alleen maar willen shockeren. Dat arty farty kwam pas met Grandieux.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het lijkt mij wel logisch dat nieuwere films over het algemeen eerder gekozen worden. Horror is een genre dat enorm hangt op het audiovisuele, en heeft daarom n.m.m. een enorme sprong gemaakt de afgelopen jaren.
Het is een genre dat leunt op sfeer, en dat is juist te vaak verloren gegaan in de strakke mainstream hollywood meuk van deze tijd. Dus deze vlieger gaat niet op 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Amateuristisch cameragewiebel en een hilarisch slechte soundtrack zijn echter ook nefast voor sfeer. Vandaar toch mijn stem voor de remake (al was die als remake zijnde absoluut niet geslaagd, als losstaande film toch een stukje beter).