- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Toch zijn dat factoren die zo'n film veel naargeestiger en smeriger doen overkomen dan die gladde fabriek-cinematografie bij de remake. Dat doet Rob Zombie bijvoorbeeld beter, die tovert Halloween in iets lekker duisters op een moderne manier.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
Nieuw is inderdaad niet automatisch beter kwa sfeer. Dat varieert erg per regisseur. Zowel nieuw als oud kunnen sfeer hebben. Hell, als het op monster horrors aankomt, zie ik liever de jaren 80/90 monsters van rubber/was dan een overduidelijk CGI beest.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Rubber en ketchup blijven toch wel musts voor de beste ervaring inderdaad, who cares dat je het eraan afziet. Het schopt de kont van cgi 
yeyo
-
- 6352 berichten
- 4616 stemmen
Toch zijn dat factoren die zo'n film veel naargeestiger en smeriger doen overkomen dan die gladde fabriek-cinematografie bij de remake.
Om niet te vergeten dat ook inhoudelijk de remake geen enkel scherp kantje heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Dat doet Rob Zombie bijvoorbeeld beter, die tovert Halloween in iets lekker duisters op een moderne manier.
Dat zal je mij niet horen ontkennen, maar rauwheid ligt bij mij toch iets genuanceerder dan talentloos amateurisme. De originele LHotL is zelfs als amateurfilm nog ondermaats.
2-2 twee onvoldoendes
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
Ben bang dat ItMM dit gaat verliezen 
Niet van een onwaardige tegenstander, maar toch...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
2-4 mijn favoriete klassieker, sorry Mouth of Madness (die ik wel zie zitten)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Juist uitermate sfeervolle JC
Dat dat flauwe ED2 filmpje uberhaupt nog stemmen krijgt. De Kindergarten KO is linksaf.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat zal je mij niet horen ontkennen, maar rauwheid ligt bij mij toch iets genuanceerder dan talentloos amateurisme. De originele LHotL is zelfs als amateurfilm nog ondermaats.
2-2 twee onvoldoendes
Valt wat voor te zeggen ja, begrijp je punt wel. Als je nog eens een lekkere sfeer wilt moet je Sudor Frio eens proberen, zal jou absoluut liggen. Had ik graag in deze battle willen zien maar helaas.
(niet carpenters beste)
Zelfs als dat zo is, beloofd het nog veel 
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
(niet carpenters beste)
Nee, dat is The Thing. Maar good enough for a second spot 
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Ed2 vind ik qua snelheid en effecten o.a. erg geslaagd. Heel bijzonder goed gemaakt.
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Nee, dat is The Thing. Maar good enough for a second spot
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3033 stemmen
Halloween vind ik overrated. Vind een project als Madness veel gedurfder en origineler. Ik hou van een beetje meer mysterie dan een corny slasher.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
63. Hellraiser (1987) - Braindead (1992)
0-1