• 12.643 nieuwsartikelen
  • 167.789 films
  • 10.882 series
  • 31.246 seizoenen
  • 626.136 acteurs
  • 195.637 gebruikers
  • 9.155.681 stemmen

Filmrollen die acteur/actrice NIET heeft gekregen

zoeken in:

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Elvis kreeg een hoofdrol in West Side Story en A Star Is Born (1976) aangeboden. En een kleine rol in The Rainmaker. Maar de colonel wilde niet dat elvis daar in zou spelen .

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Scarlett Johansson niet als Loise Lane in Superman Returns: Link

Daas

• 71 berichten
  • 97 stemmen

Taxi Driver

Al Pacino turned down the role of Travis Bickle.

Actor who got the part: Robert DeNiro

Michael Madsen

The role of Vincent Vega was actually written for Madsen. Madsen played "Vic Vega" in Reservoir Dogs and it is rumored that the same character was supposed to be in Pulp Ficiton too until Madsen declined and the role was changed to "Vincent."

Actor who got the part: John Travolta

Had me allebei erg interessant geleken, ondanks dat de acteurs die de rollen daadwerkelijk hebben gekregen (DeNiro en Travolta) dit uitstekend hebben gedaan. Met name Madsen kan ik me goed voorstellen in de rol van Travolta (ik denk dat Madsen niet onder zou doen voor Travolta)

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

film_fan schreef:

Nicole Kidman heeft bij Moulin Rouge nog best veel mensen vergespeeld Renee Zellweger.

Maar goed ook. Renee is een verschrikkelijke actrice.

Daas

• 71 berichten
  • 97 stemmen

De casting bij Reservoir Dogs is ook interessant te noemen. Met name Clooney en Jackson lijken me totaal misplaatst als mr. Blonde en Orange.

Het laatste stukje bij Travolta is ook boeiend om te lezen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

(afbeelding)

...ff een schop: Notstarring.com is weer aardig ge-update.

Audrey Hepburn heeft maar liefst 73 filmrollen afgewezen...

Leviwosc

• 881 berichten
  • 332 stemmen

Leuke site! Ik lees zojuist dat voor de film Twilight aanvankelijk werd gedacht aan Henry Cavill voor de rol van "Edward Cullen" als de knappe vampier. Dit is uiteindelijk Robert Pattinson geworden. Dat komt alleen omdat Henry Cavill reeds te oud was bij aanvang van de opnames om nog geloofwaardig een high school student te kunnen spelen.

En dan lees ik dat die blonde bimbo, het oppervlakkige tutje Sara Paxton auditie heeft gedaan voor de rol van "Bella" in Twilight, gelukkig is zij het niet geworden. Kristen Stewart is een zo veel betere keus.

AGE-411

• 10286 berichten
  • 733 stemmen

Marlon Brando:

Butch Cassidy and the Sundance Kid

Brando was considered for a role at one time.

Brando in een Western?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Toshirô Mifune ging één van de hoofdrollen spelen in Goyôkin. De opnames waren al bezig toen Mifune ermee stopte en vervangen werd door Kinnosuke Nakamura.

De reden? Een zieke Mifune? Of was er toch een ruzie met regisseur Hideo Gosha, die de reputatie had om een zeer moeilijk man te zijn om mee te werken.

Shintarô Katsu ging de hoofdrol spelen in Kagemusha, maar nog tijdens de eerste dag van het filmen ging het al mis tussen hem en regisseur Akira Kurosawa.

Katsu werd vervangen door niemand minder dan Tatsuya Nakadai.

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

Zeer leuke site, had graag Arnold als John McClane gezien =)

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2429 stemmen

M.Goodkat schreef:

Alsjeblieft niet. Die kerel kan voor geen meter acteren.

MerikW

• 65 berichten
  • 130 stemmen

M.Goodkat schreef:

nee bruce is echt de John McClane, arnold is te macho daarvoor vind ik, het is niet echt een agent als je snapt wat ik bedoel. Hij hoort meer thuis in echte grove actiefilms

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.