menu

Film / Cast en crew / Filmrollen die acteur/actrice NIET heeft gekregen

zoeken in:
Wil je weten, voor welke film je favoriete acteur/actrice is afge- wezen, en waarom; of zelf heeft geweigerd, en waarom, bezoek dan:

http://www.notstarring.com/

Met vermelding van wie de filmrol WEL gekregen heeft.

Zoekpaden op "film" en op "artiestennaam".
Bij "artiestennaam" staan ook regiseurs!

**Voorbeelden:

1. film: afgewezen acteurs/actrices voor CASABLANCA

2. acteur/actrice: Sean Connery

3. regisseur: Alfred Hitchcock

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img147.imageshack.us/img147/899/animfilm1vs8.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

**Top-25 FILM-afwijzingen/weigeringen: LINK

**Top-25 ACTEUR/ACTRICES-afwijzingen/weigeringen: LINK

Grappige site zeg!

Een van de mooiste die ik zo ben tegengekomen:

Macaulay Culkin ipv Leonardo di Caprio in Titanic.

Can you imagine that?!

lowhusky
Robert de niro: the edge, the godfather als michael corleone, usual suspects...gelukkig niet de rol van otto octavius uit spider-man 2 gekregen.

Mick Jagger auditioned to play Antonio Salieri.
Actor who got the part: F. Murray Abraham

God zij dank!

Of Ronald Reagan ipv Bogart in CASABLANCA... brrr.

Brigitte Bardot of Catherine Deneuve had ik wel graag in On Her Majesty's Secret Service gezien.

Al is Jack Nicholson natuurlijk bij uitstek geschikt voor de rol van Joker, ik had David Bowie die rol ook wel eens willen zien spelen!

Leuke site zeg!
Ik heb natuurlijk gekeken welke rollen mijn favoriete actrice (Michelle Pfeiffer) niet gedaan heeft. Ze heeft er behoorlijk wat afgewezen:
Silence of The lambs
Basic Instinct
Thelma and Louise
Pretty Woman
Dat zijn toch niet de minste films waar ze eerste keus was.

Hmm... Elvis Presley in THE GOLDFATHER...

Orson Welles als Batman? LINK

Haley Osment heeft gewoon 2 zeer belangrijke en invloedrijke rollen óf afgeslagen of niet gekregen.
1. Star Wars 1; The Phantom menace. Anakin Skywalker. auditeerd, niet teruggebeld.

2. Harry Potter; Toen Spielberg nog dacht aan Harry Potter was er voor hem maar één optie, Osment, maar die vond dat dat de magie van de boeken zou doen verloederen.

Op de lijst met geweigerde films door MARILYN MONROE staan ook interessante filmtitels: LINK.

Ik had Marilyn in elk geval in BABY DOLL willen zien...

Ben blij dat Marilyn in ieder geval niet in Breakfast at Tiffany's zat. Die rol was geknipt voor Audrey!

kijkert
Eeuwig zonde!

bij Charlie and the Chocolate Factory:

Marilyn Manson

Manson wanted this part extremly badly and was apparently the director's first choice, but this could not be accomplished due to scheduling conflicts.
Actor who got the part: Johnny Depp

kijkert schreef:

Actor who got the part: Johnny Depp
Depp ipv DiCaprio in TITANIC...

Jack Wouterse in een typische amerikaanse actie'komedie film. zoals bijv: 48 hours.

geronimo
Nou, ik ben blij dat Kevin Spacey inspector Clouseau NIET heeft gespeeld in The Pink Panther.

wat een hoop bekende namen die niet werden gecast voor The Godfather
http://www.notstarring.com/...

En Edwart Norton. Saving Private Ryan afgewezen. Matt Damon is wel vaak Edward's concurrentie.

Ik kan er zo nog een paar opnoemen die er niet op staan. River Phoenix zou bijvoorbeeld ook in The Basketball Diaries hebben gespeeld en Alyssa Milano heeft de rol van Buffy in de film van Buffy the Vampire Slayer afgeslagen.

Ik vind het spijtig dat Rose McGowan de rol voor Ava Lord in Sin City 2 niet heeft gekregen (Angelina Jolie kreeg hem).

Moulin Rouge
Jake Gyllenhaal

Gyllenhaal auditioned for the part of Christian, but was ultimately turned down because he looked too young to star opposite Nicole Kidman

Heath Ledger

Considered for the part of Christian.
Actor who got the part: Ewan McGregor
Samen in brokeback

nummervlinder schreef:
Ik vind het spijtig dat Rose McGowan de rol voor Ava Lord in Sin City 2 niet heeft gekregen (Angelina Jolie kreeg hem).

Nope, Rachel Weisz heeft de rol.

Wow, Scarlett Johansson als Evey in V for Vendetta...

basketballerke
Clint Eastwood misschien Rambo geweest. Heb de films nog niet gezien, maar het lijkt mij dat Stallone veel beter voor die rol is. Ik zie ook dat Nicholson werd overwogen voor Hannibal Lecter.

kos
nummervlinder schreef:
Wow, Scarlett Johansson als Evey in V for Vendetta...
Nou, dat lijkt me niet best. Nicholson als Lecter ook niet trouwens.

basketballerke
Nee, ik ook niet. Zeker als je kijkt naar hoe geweldig Hopkins hem neerzet. Ik kan me niemand bedenken die dat beter had kunnen doen.

Woow:| Dit zijn de meest opvallende van Johnny Depp.

The Brothers Grimm

Depp was the first choice to play Will Grimm.

The Matrix

According to an interview with Matrix composer Don Davis, Johnny Depp was the Wachowskis' first choice for Neo.
Actor who got the part: Keanu Reeves

Mr. & Mrs. Smith

Depp was considered to play John Smith

Sin City

Had to pass on the role of Jackie Boy because of prior commitment.
Actor who got the part: Benicio Del Toro

Stuart Townsend (nog nooit zien spelen overigens) was de eerste keus van Peter Jackson om Aragorn te spelen in Lord of the Rins.

http://www.celebrities.pl/stuart_townsend/stuart1.jpg

Godzijdank stuurde Peter hem na een week terug en belde hij Viggo Mortensen op... Het had me niet eens verbaasd als de film was geflopt met hem in die rol.

Ik denk dat Jake Gyllenhaal Ricky Fitts heel goed had kunnen spelen in American Beauty. Alleen, Kirsten Dunst voor de rol van Angela Hayes? Nee, dat had niet goed uitgepakt denk ik, Kirsten mist de verleidelijke uitstraling die Mena Survari wel heeft.

Nicole Kidman heeft bij Moulin Rouge nog best veel mensen vergespeeld, Courtney Love, Renee Zellweger en Catherine Zeta-Jones.

En Jim Carrey in de rol van Howard Hughes in The Aviator? Dat was een ramp geworden, die rol is op Leonardo's lijf geschreven.

En ik ben héel blij dat Keanu Reeves de rol van Neo heeft gekregen in The Matrix, anders had Tom Cruise, Will Smith of Leonardo DiCaprio hem gekregen. Ik moet er niet aan denken.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.