• 11.285 nieuwsartikelen
  • 163.476 films
  • 10.415 series
  • 30.335 seizoenen
  • 618.007 acteurs
  • 193.921 gebruikers
  • 9.026.224 stemmen

Kindsterren die het hebben gered als volwassene

zoeken in:

JacoBaco

• 10564 berichten
  • 2336 stemmen

Ook goedemorgen! Ik zat de vorige pagina's aandachtig door te spitten op Natalie Portman, maar dat was nergens voor nodig dus.

In dat geval doe ik Brooke Shields.

Die jij opgeeft zijn ook al genoemd trouwens.

Knisper

• 12992 berichten
  • 1251 stemmen

Daar kan je natuurlijk ook gewoon de zoekfunctie voor gebruiken.

JacoBaco

• 10564 berichten
  • 2336 stemmen

En voor diegene die de zoekfunctie nog niet kennen.

Ctrl F

soom

• 24853 berichten
  • 2693 stemmen

Kirsten Dunst.

Kristen Stewart.

kappeuter (crew films)

• 73036 berichten
  • 5815 stemmen

starbright boy (moderator films)

• 21380 berichten
  • 4501 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Ben benieuwd wat we over een jaar of vijftien nog kunnen verwachten van Haley Joel Osment en Dakota Fanning...

15 jaar later kunnen we zeggen dat Fanning er heel behoorlijk voorstaat. Osment heel wat minder, qua acteeercarriere dan. Maar dan nog: Macaulay Culkin heeft volgens mij een prima leven (alleen niet te veel clickbait en roddelpers geloven, maar niet veel acteercarriere

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik kwam een twee weken geleden Michelle Williams in Species tegen. Toen al wat meer een tiener (ongeveer 15 jaar) dan echt een kindsterretje maar zag dat ze hier nog niet genoemd was. Klein bijrolletje overigens want al snel evolueert ze naar Natasha Henstridge...

starbright boy (moderator films)

• 21380 berichten
  • 4501 stemmen

Dit is wel een dingetje: Lijkt erop dat tienersterren het veel vaker redden dan echte kindsterren. Beter op 14, 15 , 16 debuteren, dan op 8,9,10. Niet onlogisch op zich.

kappeuter (crew films)

• 73036 berichten
  • 5815 stemmen

Yahoo Entertainment schreef:

Hayley Mills talks to Yahoo Entertainment about living her childhood and adolescence in the spotlight as a Disney star.

mrklm

• 8551 berichten
  • 8366 stemmen

Volgens mij heeft niemand Elizabeth Taylor genoemd?! Die brak als 11-jarige door met Lassie Come Home (1943).

Natalie Portman maakte haar debuut als 12-jarige in Léon (1994).

Tatum O'Neal (de jongste Oscarwinnaar ooit, speciale Oscars niet meegerekend) is ook niet ontspoord en is de laatste jaren weer regelmatig te zien, vooral in TV-series.

Lukas Haas is wellicht nooit een megaster geworden, heeft sinds hij op zijn 9e debuteerde naast Harrison Ford en Kelly McGillis in Witness (1985) een geinige filmografie opgebouwd en is nog steeds vaak (veelal in ondersteunende rollen) te zien in grote producties.

En laten we vooral niet vergeten dat Daniel Radcliffe het juk van Harry Potter op verdienstelijke wijze van zich heeft weten af te schudden.

Graaf Machine

• 8167 berichten
  • 1066 stemmen

mrklm schreef:

Volgens mij heeft niemand Elizabeth Taylor genoemd?!

Querelle, 30 oktober 2006, 16:52.

alexspyforever

• 21078 berichten
  • 2328 stemmen

Prrrauline schreef:

Nog een paar:

Abigail Breslin is een huidig kindsterretje waarvan ik vermoed dat ze het wel gaat redden.

Die voorspelling is zeker wel uitgekomen

kappeuter (crew films)

• 73036 berichten
  • 5815 stemmen

[quote]'Donnie Darko' and 'Stepmom' actress Jena Malone on her Hollywood upbringing - Yahoo Entertainment

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.