• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

Kindsterren die het hebben gered als volwassene

zoeken in:

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

matthijs_013 schreef:

(quote)

Maar echt een volwassene film moet ze nog maken.

Hoezo? Marie Antoinette, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Mona Lisa Smile, ... . zijn toch geen echte kinderfilms?

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

nummervlinder schreef:
(quote)

Hoezo? Marie Antoinette, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Mona Lisa Smile, ... . zijn toch geen echte kinderfilms?

Maar in geen van allen speelt ze echt serieus een volwassene ( een stonede bimbo in Eternal Sunshine bijvoorbeeld )

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Je maakt niet echt duidelijk waarover die spoiler gaat, het is nu lezen op eigen risico.

Gaat over eternal sunshine of the spotless mind.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Dat deed ze als kind al in Interview with the Vampire....

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Daar zeg je me wat

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

Wouter schreef:

Dat deed ze als kind al in Interview with the Vampire....

Vandaar dat ik "serieus" er ook nog even tussenplakte. Een schreeuwend, verwend nest noem ik niet echt een "serieuze volwassene"

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

matthijs_013 schreef:

(quote)

Vandaar dat ik "serieus" er ook nog even tussenplakte. Een schreeuwend, verwend nest noem ik niet echt een "serieuze volwassene"

Komaan ik vind Kirsten Dunst juist zo'n leuke frisse actrice.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

Hilarious schreef:

(quote)

Komaan ik vind Kirsten Dunst juist zo'n leuke frisse actrice.

Dat was wat ze speelde, niet wie ze is. En ja, ze is zeker verfrissend, maar ja, dat was Shirley Temple ook.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Danny de Munck heeft het ook best aardig gered. OK, hij speelt geen films, maar in de musicalbusiness doet hij goed mee.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Hij heeft wel in films gespeeld.

TerryA

• 547 berichten
  • 2459 stemmen

de grootste success zal toch wel Jennifer Connolly moeten zijn? (als kind actrice in Sergio Leone`s "Once Upon A Time In America" tot oscar winnaar in "A Beautiful MInd" ) en nu een van Hollywoods top actrices

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Ana Torrent natuurlijk!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4688 stemmen

Sander2 schreef:

Ana Torrent natuurlijk!

Inderdaad! Magistraal in Cria Cuervos en El Espiritu de la Colmena en ook erg goed in bv. Tesis. Dat is al wat ik van haar gezien heb, denk ik.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat lopen met de jongste van de Fanning Familie namelijk Elle Fanning.

Ze is geboren op 9 April 1998 en is nu al 3 keer genomineerd voor verschillende rollen.

Ook is ze al in meerder films en serie's te zien, dus ik ben wel benieuwd hoe zij het gaat maken en redden in de filmwereld

(afbeelding)

Ganesha

• 95 berichten
  • 92 stemmen

(afbeelding)

Shannen Doherty

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5735 stemmen

Ganesha schreef:

(afbeelding)

Shannen Doherty

Hoewel ze sinds 2001 weer totaal weggevaagd is (een kleine comeback met Scare Tactics?)

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat lopen met de jongste van de Fanning Familie namelijk Elle Fanning.

Ze is geboren op 9 April 1998 en is nu al 3 keer genomineerd voor verschillende rollen.

Ook is ze al in meerder films en serie's te zien, dus ik ben wel benieuwd hoe zij het gaat maken en redden in de filmwereld

(afbeelding)

Toen ik naar Babel zat te kijken had ik ook zo'n 'waar-ken-ik-haar-van' gevoel. Bleek het zusje van Dakota Fanning te zijn. Die lijken nog eens flink op elkaar. Helaas kan ik in zo'n geval moeilijk vergeten dat ze met andere ouders nu waarschijnlijk gewoon normale kinderen waren geweest.

Ganesha

• 95 berichten
  • 92 stemmen

matthijs_013 schreef:

(quote)

Hoewel ze sinds 2001 weer totaal weggevaagd is (een kleine comeback met Scare Tactics?)

In 2005 heeft ze nog in de tv-serie North Shore gezeten

Maar die is hier niet bekend

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

serpico schreef:

(quote)
Toen ik naar Babel zat te kijken had ik ook zo'n 'waar-ken-ik-haar-van' gevoel. Bleek het zusje van Dakota Fanning te zijn. Die lijken nog eens flink op elkaar. Helaas kan ik in zo'n geval moeilijk vergeten dat ze met andere ouders nu waarschijnlijk gewoon normale kinderen waren geweest.

Ja inderdaad, ze zijn door hun ouders zo geworden, terwijl ze beter nog lekker een hele tijd 'gewoon' kind konden zijn dat was beter geweest.

Maar daardoor zijn het nog wel ontzettend leuke en schattige meiden, die best nog wel eens wat kunnen.

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

A.S.E. schreef:

Christian Bale !!!

! ! !

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Ja inderdaad, ze zijn door hun ouders zo geworden, terwijl ze beter nog lekker een hele tijd 'gewoon' kind konden zijn dat was beter geweest.

Maar daardoor zijn het nog wel ontzettend leuke en schattige meiden, die best nog wel eens wat kunnen.

er mogen al wat opofferingen gemaakt worden om goeie kind-acteurs/actrices te vormen hé...

Don MN

• 3120 berichten
  • 1562 stemmen

Freddie Highmore, altijd zeer overtuigende rollen, o.a. in Finding Neverland.

Prudh

• 3124 berichten
  • 1874 stemmen

Ja, Highmore heeft het inderdaad gered als volwassene.

Don MN

• 3120 berichten
  • 1562 stemmen

De titel dus helemaal vergeten te lezen, krijg je als je alles ctrl-clicked natuurlijk, alleen het woordje 'kindsterren' was zichtbaar. Highmore is een waarvan ik voorspel dat wel gaat lukken.

Christian Bale vind ik het mooiste voorbeeld van iemand die na een debuut als kind zich als volwassene prima weet te redden met interessante en uitmuntende rollen.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Ik wist niet dat Freddy Highmore al volwassen is. Hoewel, hij het zeker wel zou redden als hij het eenmaal zal worden. Hij kan het heel goed.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Het allereerste kindsterretje, Jackie Coogan (uit 'The Kid' van Charlie Chaplin) heeft het uiteindelijk als volwassene ook nog wel gered. Hij was onder andere Fester Addams in 'The Addams Family'(de oude tv-serie).

De Coogan-act is ook naar hem genoemd, een wet die bepaald dat ouders minimaal 15% van het door hun kind verdiende geld moeten achterhouden voor het kind. Dit omdat Coogan's ouders al zijn geld hadden verbrast.

Brix

• 19675 berichten
  • 5112 stemmen

Cornelia (Conny)Froboess

Van kindsterretje naar tiener(film)ster en dan naar volwassen actrice (nog steeds acterend)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Weet niet wat de maximum leeftijd van het oorspronkelijke kindsterretje moet zijn om hier neer te planten of wanneer je spreekt van het gered hebben? Als je op latere leeftijd alleen in series speelt en geen films kun je dan spreken van het gered?

Anyway:

Alyssa Milano

Jennifer Connelly

en hier nog een heleboel meer:

http://www.imdb.com/title/t...

Prrrauline

• 119 berichten
  • 1713 stemmen

Kelsey schreef:

Natalie Portman natuurlijk! die was 11-12 toen ze in Léon speelde...

Was een leuke rol

Nog niet genoemd: Winona Ryder

matthijs_013 schreef:

Maar in geen van allen speelt ze echt serieus een volwassene

Wat een irrelevant criterium Onwaar bovendien..

Prrrauline

• 119 berichten
  • 1713 stemmen

Nog een paar:

Drew Barrymore (als 7-jarige in E.T.)

Scarlett Johansson (nog net kind dan; op haar 16/ 17e in Ghost World en The Man Who Wasn't There)

Christina Ricci (Adams Family - 11 jaar)

Abigail Breslin is een huidig kindsterretje waarvan ik vermoed dat ze het wel gaat redden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.