• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.366 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.101 gebruikers
  • 9.377.673 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Het zal vast wel aan mij liggen, maar volgens mij draai ik hier niks om hoor. Het is trouwens geen discussie. Gewoon kritiek dat onderhanden genomen wordt.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Als ik 'kleine' ergenissen heb en het hier (zelden) kwijt raak, en jij ergert je daaraan?

Als je je flink ergert dan kun je dat kwijt in dit topic. Best. Zijn de dingen wat kleiner: ook best. Maar wanneer je je uitgesproken gaat ergeren aan kinderwagens die toevalligerwijs in de weg staan dan volg ik je niet meer. Aanstellerij wat mij betreft (sorry).

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ramon K schreef:

Maar wanneer je je uitgesproken gaat ergeren aan kinderwagens die toevalligerwijs in de weg staan dan volg ik je niet meer. Aanstellerij wat mij betreft (sorry).

Kan ik je geen ongelijk in geven.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Ik erger me aan mensen die zich constant ergeren aan kleine flutdingetjes die totaal onbelangrijk zijn.

He, he, en ik maar denken dat ik de enige was...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Ik erger me aan mensen die zich constant ergeren aan kleine flutdingetjes die totaal onbelangrijk zijn.

Ik erger me eerlijk gezegd aan mensen die zich ergeren.

Topic kan wat mij betreft meteen dicht.

Ik erger me aan zeurders en zeurkousen en zelfs dat topic kan meteen gesloten worden

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Dit is het zeurkousen-topic

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Ik erger me nergens aan, en dat vind ik behoorlijk irritant.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Dustyfan schreef:

(quote)

He, he, en ik maar denken dat ik de enige was...

Was ik nog maar jong...

Ik ben te snel oud geworden.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Je bent nb. 10 jaar jonger dan ik!

Vind het kind in jezelf terug

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik erger me aan het feit dat ik deze pagina zojuist overgelezen heb.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Dustyfan schreef:

Je bent nb. 10 jaar jonger dan ik!

Vind het kind in jezelf terug

Ik heb geen baarmoeder, maar ik ben druk bezig de U-96 in mij terug te vinden.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3276 stemmen

Ergeren is menselijk, iedereen doet het. De één doet het vaak, de ander doet het soms. De één in het verkeer, de ander tijdens de reclame op tv. Ik erger me niet zo vaak, maar laats ergerde ik mij in de supermarkt: Het was bijna sluitingstijd en ik moest ook nog naar een andere winkel. Net als ik aan de beurt ben moet iemand een muntstuk van 2 euro omwisselen in 20 x 10 cent voor de kopieermachine. De kassiére nam ruimschoots de tijd om alle muntstukken twee keer na te tellen en voor zich op de band naast elkaar te leggen, waardoor de klant ze ook nog één voor één moest oppakken, en dat valt ook niet mee: geld van de band pakken, het lijkt wel een magneet. Ik ergerde mij op dat moment, als ik geen haast had dan had ik het helemaal nier zo erg gevonden, en ik weet wel dat het mijn eigen schuld is, wie gaat er nu op 5 voor 6 naar de supermarkt als je nog naar een andere winkel moet?

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2865 stemmen

Phoenix schreef:

Schnappi.

I totally agree

Flipman

• 7112 berichten
  • 1145 stemmen

Gizzmann schreef:

(quote)

I totally agree

Mijn God, ja! Schnappi moet dood!! Of ben ik nu weer te radicaal ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Hannibal schreef:

Ergeren is menselijk, iedereen doet het.

Juist. Mensen die zeggen dat ze zich nooit ergeren zijn enorm hypocriet.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

FisherKing schreef:

Ik erger me eerlijk gezegd aan mensen die zich ergeren.

Heel erg tegenstrijdig.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2865 stemmen

Klagen en ergeren is trouwends iets heel verschillends. Dat je je ergerd hebt aan mensen die klagen (wat hier dus gebeurd) kan ik begrijpen, maar dat je een hekel hebt aan mensen die zich ergeren??? Dan erger jij je aan iedereen en erger je zelf ook dus haat je jezelf ook :S

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb allang besloten me daarover niet druk te maken

Flipman

• 7112 berichten
  • 1145 stemmen

Gizzmann schreef:

Klagen en ergeren is trouwends iets heel verschillends. Dat je je ergerd hebt aan mensen die klagen (wat hier dus gebeurd) kan ik begrijpen, maar dat je een hekel hebt aan mensen die zich ergeren??? Dan erger jij je aan iedereen en erger je zelf ook dus haat je jezelf ook :S

Da's een goeie, Gizzmann, dat klopt! Maar mensen die zich ergeren aan mensen die zich ergeren zouden dan voor hun eigen gezondheid bij dit Topic weg moeten blijven, denk ik. Ik wil niet discrimineren, maar ik doe alleen een suggestie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zou wel verstandig zijn als je je ergert aan mensen die zich ergeren. Dan zal ik dit topic altijd vermijden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ze hebben op Veronica nu een Idols, maar dan met 'filmakteurs' Be a Moviestar. Kan men niet gewoon met TALENT aan de bak komen in de filmwereld??

Flipman

• 7112 berichten
  • 1145 stemmen

Nee, je moet eerst met je kop op TV, zodat iedereen aan de gruwel kan wennen !

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Wat voor wanprodukten er ook uit mogen komen, het zal vast eindigen in een Costa-achtige produktie dat even vet in de spotlights staat, maar daarna niks meer van hoort.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Wat maakt het uit, als ze slecht zijn komen ze toch niet voorbij het Snowfever-niveau en misschien zitten er nog wel zowaar echte talenten bij.

gotti

• 14075 berichten
  • 5889 stemmen

Zag de eerste aflevering en ik vond het niet eens zo heel slecht. D'r zaten al best wel mensen tussen die 'iets' konden...

Flipman

• 7112 berichten
  • 1145 stemmen

kos schreef:

Wat maakt het uit, als ze slecht zijn komen ze toch niet voorbij het Snowfever-niveau en misschien zitten er nog wel zowaar echte talenten bij.

Ja, maar het is toch zielig dat je niet meer zonder TV programma's aan de bak kan komen in de artiestenwereld?

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Hoorde net dat maandag twee zalen van Pathe Schouwburgplein compleet ontruimd zijn na grote overlast van jongeren in de zaal

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Heb me laatst in de Cinecity in Hoogezand enorm geergerd. Een aantal jongens die rustig hun schoenen uitdeden en daarna hun voeten boven op de stoel voor hen legden, één plaats naast een vrouw, wie er niks van durfde te zeggen.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ja Goodfella, het gaat soms erg ver. Ik ben voorstander om bij elke voorstelling spotters in te schakelen die ingrijpen waar nodig is. Ook zou het moeten verboden worden etenswaren te nuttigen tijdens de film. Vreselijk wanneer je omringt bent door mensen die voortdurend zitten te kraken en knisperen (vooral gedurende stille momenten stoort dat enorm).

Ik heb het gevoel dat het erger en erger wordt. Van de 7op de 10 keren ik naar de bios ga tegenwoordig (eender welke), maak ik zo'n toestanden mee. Om die reden ga ik nu minder graag naar de cinema (als tegenreactie/alternatief een fors plasmascherm en surroundsysteem aangeschaft ).

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

djelle schreef:

Ik ben voorstander om bij elke voorstelling spotters in te schakelen die ingrijpen waar nodig is. Ook zou het moeten verboden worden etenswaren te nuttigen tijdens de film.

Waarom verbaast me dat niet..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.