• 15.809 nieuwsartikelen
  • 178.340 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.099 gebruikers
  • 9.377.427 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

Het interesseeert me geen r..t (om me even aan jouw terminologie te houden) wat je denkt over kansloze ......,

maar wat een -typische gedachtenkronkel- om als reactie op

een onzin stukje over turken/marokkanen daarover te beginnen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goed, het zal wel, perfecte reden om een 3 jaar oud bericht te quoten inderdaad.

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

idd, een moment waarop je tact je blijkbaar in de steek liet

Maar je was er vroeg bij, want deze gedachtenkronkel

is in de huidige maatschappij doodnormaal geworden lijkt wel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aangezien we hier inmiddels besloten hebben deze discussies niet op de site te voeren ga ik er helaas niet verder op in. Stuur me anders een privébericht, het lijkt er op dat je me niet begrijpt, of dat je mij voor dttom aanziet. Ik zie nl. in de huidige maatschappij weinig terug van de nuancering van mijn reactie.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Na de nieuwe Utopolis in Almere ook de andere plaatselijke bios maar eens geprobeerd: Cinescope. Gelukkig hier wat interessantere films dan in Utopolis. Verder helaas nog een beetje amateuristisch (draait ook helemaal op vrijwilligers geloof ik): muziekje vooraf bleef hangen en niemand die het stop zet, lichten vergeten aan te doen (tl o nee, we hebben ook mooie spotjes), een of andere ventilator die af en toe aan gaat. Maar wel een stuk knusser dan de Utopolis, al zijn de zalen daar weer mooier.

En helaas was er een pauze. Volgens de meneer van Cinescope komen de pauzes in de bioscopen weer helemaal terug. Is dat waar?

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

- Bellen tijdens de bioscoop

- overdrijvend lachen

- Steeds staan en lopen

- Gapende mensen

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb de gruwelijke pesthekel aan kinderwagens. Wat voor 'n taferelen ik al niet heb meegemaakt met die dingen.

Flipman

• 7112 berichten
  • 1141 stemmen

U-96 schreef:

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb de gruwelijke pesthekel aan kinderwagens. Wat voor 'n taferelen ik al niet heb meegemaakt met die dingen.

Je bedoelt taferelen met andere mensen met kinderwagens, of taferelen uit de tijd dat je er zelf nog inzat ?

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Ik heb pesthekel aan mensen die KLAGEN!!! Net of zij zo goedhartig/gedegen/burgerlijk (noem maar op) etc. zijn?!

Dus mij hoor je niet klagen

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Justice4All schreef:

Nu wel

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Flipman schreef:

Je bedoelt taferelen met andere mensen met kinderwagens, of taferelen uit de tijd dat je er zelf nog inzat ?

Eigenlijk beide. Toen ik nog in de wieg lag, bleek ik bij 3 mensen hun bril kapot te hebben geslagen. Gelukkig waren ze wel daartegen verzekerd.

Maargoed, ik stoor me gewoon enorm aan kinderwagens. Bijvoorbeeld toen ik enkele maanden geleden in een warenhuis met een overvolle roltrap naar boven ging. Bovenaan stond een moeder met kinderwagen die hele uitgang te blokkeren! Mijn broer en ik vielen bijna achterover. Damn, wat was ik pissig zeg. En om het er nog even lekker bij mij in te wrijven struikelde ik nog net geen 10 seconde na dat bijna-incident zowat over een andere kinderwagen.

Als ik ergens in een stad loop is het altijd gegarandeerd dat ik met een kinderwagen-gebeurtenis thuis kom.

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Remi schreef:

(quote)

Nu wel

Ja, nou je het zegt?!

Flipman

• 7112 berichten
  • 1141 stemmen

U-96 schreef:

Eigenlijk beide. Toen ik nog in de wieg lag, bleek ik bij 3 mensen hun bril kapot te hebben geslagen. Gelukkig waren ze wel daartegen verzekerd.

Maargoed, ik stoor me gewoon enorm aan kinderwagens. Bijvoorbeeld toen ik enkele maanden geleden in een warenhuis met een overvolle roltrap naar boven ging. Bovenaan stond een moeder met kinderwagen die hele uitgang te blokkeren! Mijn broer en ik vielen bijna achterover. Damn, wat was ik pissig zeg. En om het er nog even lekker bij mij in te wrijven struikelde ik nog net geen 10 seconde na dat bijna-incident zowat over een andere kinderwagen.

Als ik ergens in een stad loop is het altijd gegarandeerd dat ik met een kinderwagen-gebeurtenis thuis kom.

Ja, van zoiets zou ik ook agressief worden, zeg. Maar jemig, dat je drie andere mensen hun bril hebt vernield, dat is eigenlijk wel weer een cool verhaal ! Je bent tch niet nog steeds zo gewelddadig ?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3276 stemmen

Ook bejaarden in van die elektrische karretjes, die houden ervan om precies voor de ingang van de supermarkt de laatste roddels aan hun mede-bejaarden te verkonigen. Respect moet je hebben voor ouderen, maar ze kunnen best even aan de kant.

mikey

• 28990 berichten
  • 5141 stemmen

Justice4All schreef:

Ik heb pesthekel aan mensen die KLAGEN!!! Net of zij zo goedhartig/gedegen/burgerlijk (noem maar op) etc. zijn?!

Ja en dan gaan ze roepen dat ze moeten emigreren. want dit land is zo vreselijk. heel vervelend.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Ik erger me aan mensen die op het laatste moment nog de bioscoop in komen lopen, vervolgens in het donker gaan zoeken naar hun plek en voor anderen hun zicht lopen. Vooral als er nog genoeg plek is en ze percee gaan zoeken naar hun aangewezen stoelen.

Flipman

• 7112 berichten
  • 1141 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik erger me aan mensen die op het laatste moment nog de bioscoop in komen lopen, vervolgens in het donker gaan zoeken naar hun plek en voor anderen hun zicht lopen. Vooral als er nog genoeg plek is en ze percee gaan zoeken naar hun aangewezen stoelen.

Dazelfde probleem heb ik ook wel eens en het is voor mij nog dermate irritant aangezien ze in de Bios in Drachten geen aangewezen stoelen hebben. Dan zijn de trailers al begonnen, of eventueel de film zelf al en dan gaan ze nog effe een kwartier rondlopen om een plekkie te zoeken!

En wat dan al helemaal erg is, is als die etters de deur ook nog effe open laten staan!

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Je hoort het de laatste tijd steeds vaker o.a. op school, en tijdschriften: Je hebt tegenwoordig geen baan, maar een 'job'... Stelletje debielen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik erger me aan mensen die zich constant ergeren aan kleine flutdingetjes die totaal onbelangrijk zijn. In plaats daarvan kun je misschien beter de grote ergernissen des levens overpeinzen. 'Job', 'kinderwagens, de grote onderbroek van mijn oma, totaal onbelangrijk. Ik zou een gelukkig man zijn als dat alles was waar ik me druk om moest maken....

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Inderdaad Ramon. Als je portemonnee maandelijks een grotere opdonder krijgt, zal het jouw aan je reet roesten dat het een job genoemd wordt. Je mag blij zijn dat je er een hebt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Ach, als je nooit je kritiek uit dan krop je het alleen maar op...

Ergeren, dat laat je nou juist beter voelen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Schnappi.

Flipman

• 7112 berichten
  • 1141 stemmen

U-96 schreef:

De kritiek van Ramon K op ergeren kan ik me voorstellen, maar ik heb meer aanleg om inderdaad van ergeren opgelucht te raken. Inderdaad, dat opkroppen is ook helemaal mijn probleem, als ik hier weer iets heb neergetypt waar ik me aan erger, voel ik me een stuk gelukkiger.

Maar er zijn waarschijnlijk ook mensen zoals Ramon K, die zich van de dingen waar U-96 en ik ons bijvoorbeeld aan ergeren, totaal niks aantrekt. Dat vind ik dan knap. Dit is niet sarcastisch bedoeld en ik acht het ook echt niet onmogelijk, ik vind het echt knap. In dat opzicht benijd ik Ramon K, als hij zich van dat soort dingen echt niks aantrekt, maar ik vrees niet dat ik ooit (laten we zeggen) blind kan worden voor dit soort ergernissen.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3276 stemmen

U-96 schreef:

Mee eens, als je je aan kleine dingen kunt ergeren, dan heb je waarschijnlijk niet al te veel grote zorgen. Als het je allemaal niets kan schelen dan gaat het niet goed met je, dan is er iets aan de hand wat alle kleine ergernissen overtreft.

Groetjes van Dr. Phil

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Begrijp me niet verkeerd. Ik erger me elke dag wel weer aan bepaalde dingen, maar niet aan onschuldige kinderwagens of een term die we uit het Engels hebben overgenomen (en dan een melodramatische 'debielen' erachteraan). Kom op zeg .... kinderwagens! (je bedoelt toch die karren op wielen waarin onschuldige wolkjes worden vervoerd?). Auto's staan ook ooit in de weg, mensen ook, koelkasten ook, een stoel ook....

Toch ga ik me in een topic niet uitspreken over vervelende stoelen ...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens, als je je aan kleine dingen kunt ergeren,

Kinderwagens!?

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

De ergenissen van U-96 kun je ook als een klein ding zien Ramon... Waar erger je je toch aan

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

De ergenissen van U-96 kun je ook als een klein ding zien Ramon... Waar erger je je toch aan

Duh!

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Als ik 'kleine' ergenissen heb en het hier (zelden) kwijt raak, en jij ergert je daaraan? Verspilde energie lijkt me...

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Een beetje flauw, U-96, om nu de discussie om te draaien

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.