- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ja, maar met de 'inboorlingen' van beide provincies kan ik niet altijd even goed opschieten...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ja, maar met de 'inboorlingen' van beide provincies kan ik niet altijd even goed opschieten...
...en dat zijn (in deze context)?
(ik ken het woord natuurlijk wel, 'maar waar doel je op' dus)
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
...en dat zijn (in deze context)?
(ik ken het woord natuurlijk wel, 'maar waar doel je op' dus)
Nou, van die geboren en getogen Friezen & Groningers. Die 'In Hart & Nieren' Groningers & Friezen. Die 'Die-Hard' Friezen & Groningers.
Nu wil ik er wel bij zeggen dat daar een heleboel vriendelijke mensen tussen zitten. Maar dan zijn er een paar etters die mijn kijk op al die mensen doet veranderen en mij doet denken dat er helemaal geen intelligent persoon tussen zit. Dat is natuurlijk helemaal niet zo, maar dat idee krijg je daardoor wel gauw, met stomme, asociale en domme opmerkingen, een jongen met lang haar (zoals ik) is meteen gek, raar en bespottelijk, dat soort dingen.
Need I Say More?
MarkFish
-
- 1070 berichten
- 1505 stemmen
Nou, van die geboren en getogen Friezen & Groningers. Die 'In Hart & Nieren' Groningers & Friezen. Die 'Die-Hard' Friezen & Groningers.
Nu wil ik er wel bij zeggen dat daar een heleboel vriendelijke mensen tussen zitten. Maar dan zijn er een paar etters die mijn kijk op al die mensen doet veranderen en mij doet denken dat er helemaal geen intelligent persoon tussen zit. Dat is natuurlijk helemaal niet zo, maar dat idee krijg je daardoor wel gauw, met stomme, asociale en domme opmerkingen, een jongen met lang haar (zoals ik) is meteen gek, raar en bespottelijk, dat soort dingen.
Need I Say More?
Dit geldt toch voor alle mensen/groeperingen. Als jij daar vaak mee wordt geconfronteerd, krijg je zo'n opvatting over die groep. Ken je meer aardige Friezen, dan vind je ze aardig.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Dit geldt toch voor alle mensen/groeperingen. Als jij daar vaak mee wordt geconfronteerd, krijg je zo'n opvatting over die groep. Ken je meer aardige Friezen, dan vind je ze aardig.
Gelukkig heeft men begrip. Dank je, MarkFish!
Inderdaad, ik erger me enorm aan een aantal Friese Leeghoofden bij mij op school. Dat wil, nogmaals, niet zeggen dat goeie Friezen niet bestaan! Ik kom op straat of in de bus ook een heleboel RasFriezen tegen met wie je heel goed kunt praten!
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Maar er zijn ook van die mensen (dat was een RasFriesof een RasGroninger), die zo ergerlijk zijn omdat ze dom zijn. Mijn ouder, mijn broer en ik zaten een keer op een strandje bij een meertje, terwijl er achter ons een paar mensen aan het voetballen waren. Op een gegeven moment kreeg mijn vader die bal tegen zijn hoofd. Hij stond op en vroeg: 'Wie was die flinkerd?' Een van die idioten die z'n bal terug wilde komt op mijn vader aflopen: 'Euh?' Mijn vader: 'Ik zeg: wie was die flinkerd?' 'Euh?' 'Wie-was-die-flin-kerd?' 'Euh? Flikker?'
MY GOD!! HOE DOM KUN JE VERDOMME WEZEN?!
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen

Dat soort mensen kom je in elke provincie wel tegen, lijkt me niet zo moeilijk om dat zelf te bedenken.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
mensen die bij het beste stuk van de film zich ff gaan strekken en dan ff lekker geeuwen, maar dan echt dat iedereen het dan ff weet dat hij het niks vind. *lotr return of the king, stuk met paarden)
een dronke aap met een plastic zak met 10 export biertjes die tegen je aan gaat lullen.
(in amerika) Mensen die gaan juichen als een bekende acteur iets interessants doet. (collateral)
mensen die midden in de film de zaal verlaten en ook mensen die midden in de film nog ff willlen plaatsnemen
Een groep meiden in de bioscoop
Een groep meiden en een groep jongens in de bioscoop van dezelfde leeftijd ongeveer
(thuis) je moeder die standaard als je een film aan het kijken ben en nu net het beste stuk aan komt even de kamer binnenkomt wandelen om je welterusten te zeggen.
Dat was het ongeveer wel 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mensen die ff schrijven als ze even bedoelen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefluit in de bioscoop tijdens de sexscene van Penn en Watts in 21 Grams.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hart van Nederland op SBS6 midden in een film waar je net lekker in zit. Gebeurt dat nu nog steeds by the way?
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen

Dat soort mensen kom je in elke provincie wel tegen, lijkt me niet zo moeilijk om dat zelf te bedenken.
Ja, natuurlijk, maar dan blijft 't irritant om ze tegen te komen! Natuurlijk heb je die in elke provincie, ik wilde alleen effe aangeven waar dit exemplaar vandaan kwam, vandaar.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Hart van Nederland op SBS6 midden in een film waar je net lekker in zit. Gebeurt dat nu nog steeds by the way?
Nee. In elk geval minder geloof ik, maar ik weet 't eigenlijk neit zeker, want ik kijk nauwelijks naar SBS6.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Gefluit in de bioscoop tijdens de sexscene van Penn en Watts in 21 Grams.
Ja, toen Peter & MJ elkaar zoenden in Spidey 2 zeten er ook twee van die ettertjes achter ons die ook effe moesten fluiten! Ik wou dat ik mijn bijl had meegenomen, van Patrick Bateman heb ik namelijk wat leuks geleerd...
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Zie hoelang bijv. Space Cowboys vanavond duurt op SBS6 en wat de normale speelduur is. Een goede reden om niet te gaan kijken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
(thuis) je moeder die standaard als je een film aan het kijken ben en nu net het beste stuk aan komt even de kamer binnenkomt wandelen om je welterusten te zeggen.
Over welk type films hebben we het dan?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zie hoelang bijv. Space Cowboys vanavond duurt op SBS6 en wat de normale speelduur is. Een goede reden om niet te gaan kijken.
Heb net even op de SBS site gekeken en inderdaad....
Wat een ergernis!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vond het vroeger altijd rete-irritant. Brrr...
Maar tegenwoordig kan ik er wel wat voordeel in zien. Even MMen, vreten maken, dat soort dingen.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ja, goed, maar stel dat je dat al in voorgaande pauzes hebt gedaan? Wat dan?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Braken van het overdadig vreten, naar de WC lopen van het overdadig vreten, naar de medicijnkast rennen van het overdadig vreten. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ja, goed, maar stel dat je dat al in voorgaande pauzes hebt gedaan? Wat dan?
MM-Updates hopen zich altijd op, dus dat is geen probleem. Een spelletje online doen is ook wel leuk tijdens HvN.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
MM-Updates hopen zich altijd op, dus dat is geen probleem. Een spelletje online doen is ook wel leuk tijdens HvN.
Hart van Nederland kijken tijdens Hart van Nederland is ook best leuk.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Hart van Nederland kijken tijdens Hart van Nederland is ook best leuk.
Dat is waar. Alhoewel er soms echt belachelijk nieuws tevoorschijn komt. Paar jaar geleden; "Een kikker bleef zitten op de rug van een kooikarper..." Zoiets.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Dat is waar. Alhoewel er soms echt belachelijk nieuws tevoorschijn komt. Paar jaar geleden; "Een kikker bleef zitten op de rug van een kooikarper..." Zoiets.
Dat is inderdaad nieuws waardoor je aan jezelf gaat twijfelen...
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Rond een uur of vijf zit ik vaak nagelbijtend te zappen in de angst één of andere kerel in een keukenschort op tv aan te treffen.
Zo'n figuur houdt zich helaas niet alleen bezig met zijn core-business: koken, maar meent ook over allerlei andere zaken zijn gedegen mening te moeten uitdragen.
Zaken zoals de weggelopen kat van Nelly Frijda.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
My God, gelukkig kijk ik om 5 uur nauwelijks naar de TV!
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Dat Taalspel op Nederland 1 met Diane Sno vind ik ook zo simpel, zo ergerlijk! Of is dat voor een speciale doelgroep?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is de kwalificatieronde voor deelnemers van Knoop in je Zakdoek 
MarkFish
-
- 1070 berichten
- 1505 stemmen
Maar er zijn ook van die mensen (dat was een RasFriesof een RasGroninger), die zo ergerlijk zijn omdat ze dom zijn. Mijn ouder, mijn broer en ik zaten een keer op een strandje bij een meertje, terwijl er achter ons een paar mensen aan het voetballen waren. Op een gegeven moment kreeg mijn vader die bal tegen zijn hoofd. Hij stond op en vroeg: 'Wie was die flinkerd?' Een van die idioten die z'n bal terug wilde komt op mijn vader aflopen: 'Euh?' Mijn vader: 'Ik zeg: wie was die flinkerd?' 'Euh?' 'Wie-was-die-flin-kerd?' 'Euh? Flikker?'
MY GOD!! HOE DOM KUN JE VERDOMME WEZEN?!
Dus jij vindt gewoon Friezen dom omdat je vader een keer ruzie heeft gehad met een domme Fries. Dan hoef je daar hier niet een heel minitopic te beginnen over dat Friezen dom zijn, wat een gelul.