• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.014 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.247 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Oh, wat overigens ook erg is, is als die lui van de bioscoop zelf de deur niet dicht doenen dan heel dicht bij de deur net te luid beginnen te discussiëren: één keer meegemaakt, weet niet meer bij welke film, maar dat was zeer irritant. Omdat die deur open stond was het ook nog eens veel te licht in de zaal!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Berichten als deze.....

Renskiejjj schreef:

Deppie was suuupergoewddd!!! cker wel.

Orlando was weer eens een watje (sorrry mijn mening) net als in LOTR.

zeker een 5 waard

(afbeelding)

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik neem aan het bericht zelf een beetje die irritatie opwekten en niet dat Bloom hier even onder vuur wordt genomen.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Inderdaad, maar dit zijn ook de berichten die op deze site niet gewaarderd worden (okay, ik beken schuld met dat plaatje op het 'verzin er een tekst bij' spel, ik snap dat die ook niet gewaardeerd werd)! Toen ik me aanmeldde kreeg ik een welkomsbericht van Jordy waarin stond dat men op dit soort nietszeggende berichten niet zat te wachten.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Rujar schreef:

Ik neem aan het bericht zelf een beetje die irritatie opwekten en niet dat Bloom hier even onder vuur wordt genomen.

Suuupoergoooewwd en cker en dat soort onzintaal, dat ergert mij in dit en vele andere berichten

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Oke dan is het een legitiem respons. Deze Breezer/SMS-taal is de verloedering van de samenleving en erger nog voor diegene die deze taal gebruiken is het ook nog eens erg kinderachtig. Je praat toch ook niet zo….. hoewel.

Je hebt Nederlandse jongeren die zich zelf een buitenlandse accent proberen aan te meten. Erg Triest!!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Het zijn vooral die Johnny Depp fans die zo praten..., m.a.w. puberende meisjes die officieel nog niet eens Breezer mogen drinken, dus moeten ze ook niet zo gaan praten.

(Ik heb niks tegen Johnny Depp, goed acteur)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Die Johnny-Depp-zeikwijfen zorgen er alleen maar voor dat ik steeds meer hekel krijg aan die akteur. Terwijl zijn akteerwerk er niks aan kan doen...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Beetje kort door de bocht U-96, heeft niks met Mr. Depp zelf van doen.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

Inderdaad, je meot de man gewoon waarderen, en met die puberende meisjes zou je in gedachten de dingen doen die ik in mijn hoofd met ze zou doen...

Jij weet inmiddels wat ik bedoel, U-96...!

En nee, ik bedoel geen VERKRACHTING, mochten er mensen zijn (die mij nog niet zo goed kennen) die dat denken...!

Maar ik had ook eerst een hekel aan DiCaprio, terwijl hij net als Johnny Depp ZEER verdienstelijk kan acteren. Depp is wel stukken beter dan DiCaprio, maar DiCaprio slecht noemen gaat VEEL te ver!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Flipman schreef:

Inderdaad, je meot de man gewoon waarderen...

Ik vind het alles behalve een bijzonder akteur. Wil ik niet mee zeggen dat hij niet kan akteren, maar hij is gewoon een grote hype, en ik vind er gewoon niks bijzonders aan...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Rujar schreef:

Deze Breezer/SMS-taal is de verloedering van de samenleving en erger nog voor diegene die deze taal gebruiken is het ook nog eens erg kinderachtig. Je praat toch ook niet zo…

Goed gesproken Rujar!!!

(afbeelding)

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

speedy23 schreef:

Goed gesproken Rujar!!! (afbeelding)

Inderdaad!

Helemaal gelijk! Maar ik vrees dat we niet ver van het tijdperk verwijderd zijn waarin men ook in SMS-taal gaat praten!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Flipman schreef:

Helemaal gelijk! Maar ik vrees dat we niet ver van het tijdperk verwijderd zijn waarin men ook in SMS-taal gaat praten!

Hopen dat we weer teruggaan naar vroeger wat betreft scholen: Met je klauwen op de tafel terwijl de meester er met een lat op ramt.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Harder op treden mag best, maar laten we de straffen maar niet bepalen door individuen. Krijg je een beetje een dictatuur in de klas.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Rujar schreef:

Harder op treden mag best, maar laten we de straffen maar niet bepalen door individuen. Krijg je een beetje een dictatuur in de klas.

Scholen moeten véél strenger worden is mijn mening. Op mijn huidige school en mijn vorige school heerste er volop 'vrijheid van leraren bedreigen en vrijheid van schoolcomputers mollen'. Om maar even een klein voorbeeld te noemen...

Dan maar liever een 'dictatuur' in de klas. Niks mis mee. Beetje de militaire richting op.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Scholen moeten véél strenger worden is mijn mening. Op mijn huidige school en mijn vorige school heerste er volop 'vrijheid van leraren bedreigen en vrijheid van schoolcomputers mollen'. Om maar even een klein voorbeeld te noemen...

Dan maar liever een 'dictatuur' in de klas. Niks mis mee. Beetje de militaire richting op.

Als ze daar dan wel mee wachten tot ik van school af ben, maakt het mij niet uit.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

U-96 schreef:

Dood aan de eigen mening. Da's inderdaad een mooi ideaal. Er zijn nog wel enkele dictaturen over, niemand die je tegenhoudt om te verhuizen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Eigen mening is wat anders dan het neersteken van je leraar omdat je hem niet mag en het hacken van schoolcomputers om leuke trojans los te laten enzo...

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

Zeer goed opgemerkt Phoenix. Verder zie ik de relevantie van je opmerking niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)
Dood aan de eigen mening. Da's inderdaad een mooi ideaal. Er zijn nog wel enkele dictaturen over, niemand die je tegenhoudt om te verhuizen.

Ach man, lees toch beter wat er staat.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

Ik reageer toch op "dictatuur in de klas"

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Phoenix schreef:

...het hacken van schoolcomputers om leuke trojans los te laten enzo...

Ik weet nog heel goed toen ik in de 2e zat. Elke woensdag 'informatica-les'. De ene jongen drukt elke seconde op de monitor-aan/uit-knop, de ander doet het bij de pc-aan/uit-knop, en de ander blijft maar op reset klikken.

Dan ook nog kauwgom in de CD-drive stoppen, pennen in de A-drive steken, printopdrachten van duizenden A4'tjes geven. Tja, en de leraar kon er weinig aan doen he, iedereen was zo flauw om het achter z'n rug om te doen. Ik was de enige die er wat van zei. Niet dat er naar geluisterd werd ofzo.

Nu 4 jaar later, ben ik heel benieuwd hoe die computers er nu uit zien...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Onderhond schreef:

Er zijn nog wel enkele dictaturen over, niemand die je tegenhoudt om te verhuizen.

Onderhond schreef:

Ik reageer toch op "dictatuur in de klas"

Uit je tekst neem ik aan van niet.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ach Nederland moet eens komen met een ‘Boot Camp” voor al dat criminele tuig.

Soort jeugdgevangenis waar de normen en waarden worden bijgeschaafd.

Ooit een docu van gezien op TV.

Er was een kereltje die kwam voor de tweede keer terug….

Hij kwam al bevend en jankend dat kamp weer binnen. Die gozer werd echt afgetuigd door zo’n drilsergeant.

En nee de meest namen criminele zijn na zo’n kamp weer op het juiste pad terecht gekomen. Ik geloof dat het ‘slagingspercentage’ ligt op iets van 85%.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Bestaat al: Glen Mills

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Rujar schreef:

Bouw het maar ineens groot genoeg. Hier zitten er ook een pak...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Rujar schreef:

Helemaal mee eens. Nadeel is alleen dat het erg veel geld kost.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Onderhond schreef:

Zeer goed opgemerkt Phoenix. Verder zie ik de relevantie van je opmerking niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

Inderdaad.

Ik zal het even uitleggen: Ik nam aan dat je die "dictatuur in de klas" onzin vindt, getuige je sarcastische/provocerende toon en dat je voor een eigen mening bent. Dat ben ik ook, maar wat we tegenwoordig zien is iets anders dan puur een eigen mening. Dat probeerde ik, tevergeefs dus voor sommigen, duidelijk te maken.

Flipman

• 7109 berichten
  • 1141 stemmen

U-96, jij hebt een uitgesproken mening waarin ik me erg kan vinden! Inderdaad, docenten meoeten harder optreden tegen rellen en vernielingen in de klas! En tegen pesterijen ook!

Ik ben zelf ook vaak gepest, vroeger, omdat ik een makkelijk slachtoffer was: ik deed nooit wat terug, daar was ik te bang voor! Ik praat hier liever niet over. Niet dat ik er een trauma aan over heb gehouden, maar toch...

Leraren moeten ook harder optreden tegen pesterijen, voor mijn part met lijfstraffen! Want als ze mijn arm weer omdraaiden, of met mijn spullen aan de haal gingen, of me op een andere manier pijn deden, dan draaiden ze zich altijd om, of keken expres de andere kant op: ook leraren op wie ik best gesteld was deden dat! Dus dan schreeuwde ik harder, zodat ze wel moesten reageren: MAAR DAT DEDEN ZE NIET!!

Op een voetbalveld werd mijn arm omgedraaid, ik stond nog geen tien meter bij die leraar vandaan! Ik schreeuwde (en huilde, geloof ik) zo hard ik kon, maar daarom ging hij alleen maar intensiever met dat voetballen bezig!

Ik werd tijdens Frans van mijn stoel geduwd, de hele klas lag dubbel. Ik had me nog redelijk bezeerd. Dat kutwijf van een lerares staat me alleen een beetje schaapachtig aan te kijken: "Wat doe jij nou?" "Au, die kloothommel hier naast me duwde me van m'n stoel!" "Dan moet je ook niet achterover leunen!" "Maar ik zeg toch, hij..." "Goed, we gaan verder met de les...!"

Nogmaals, ik heb hier geen trauma aan over gehouden, maar dit (die pesterijen en misschein ook de reacties van docenten) kon nog wel eens de reden zijn dat ik me soms nogal gewelddadig uitdruk richting personen en situaties die me niet aanstaan! Dat soort docenten, zoals degenen die hierboven staan beschreven, dat soort mensen moest je eigenlijk gewoon afschieten, of met een bijl bewerken! Kijk, dat bedoel ik nou, met me gewelddadig uitdrukken...

En die pesterijen hebben ook tot gevolg dat ik ze niet los kan laten! Als ik effe een keer nergens aan denk, dan komen die herinneringen weer in me op! Het enige wat ze dan kan onderdrukken, is de dagdroom dat ik opeens ontzettend sterk ben geworden enze allemaal tot pulp mep! Maar ik kan er tegenwoordig steeds beter mee omgaan, 't is net zo dat ik geen normaal leven kan leiden of therapie nodig heb ofzo...

Kai schreef:

Als ze daar dan wel mee wachten tot ik van school af ben, maakt het mij niet uit.

Inderdaad, ik hoef zelf ook geen lijfstraffen! Daar moet ik wel bij zeggen dat ik niet de meest luidruchtige of opstandige van mijn klas ben...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.