- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
neo schreef:
Ik zelf zou bij Engels gesproken films voor geen ondertiteling zijn
Bij jou zou de boel snel op de fles gaan... 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
[quote]neo schreef:
Ik ook misschien wel, maar als de bioscoop alleen op mij moet draaien, wordt het kaartje wel erg duur. Ik was in gezelschap dat minder goed is in Engels, en dan ook nog dat rare The Village - Engels... 
Tja, de zaak zal al op verkoop hebben gestaan, dan heeft die oude manager er wellicht geen baat meer bij nog vriendelijk te zijn tegen klagende Kijkerts.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
The Nanny. Bij het toevallig langszappen herken je die afgrijselijke irritante stem van haar uit duizenden...
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Het enige waar ik me ooit aan erger in een bioscoop is:
Mensen die een film als A Shark Tale niet begrijpen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
cker
Ik zie 't de laatste tijd steeds meer op MM... ZEKER, is dat nou zo moeilijk...?
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Nou, toen ik met m'n broer en een vriend van ons naar Spider-man 2 zat te kijken, zaten er een paar etterige -censuur-jochies achter ons, die steeds met zakkies zaten te kraken. Nou ben ik daar inmiddels aan gewend en bovendien deden ze het niet zo ontzettend luid.
Maar zaten die mini-eikels ook nog continu commentaar te leveren op de film, te fluiten op een 'romantisch' moment, zodat je helemaal uit de film werd gehaald!
Ik wilde maar één ding en dat was naar The Punisher gaan om inspiratie op te doen betreffende de dingen die ik die twee kleine krengen aan kon doen.
Want ze wilden hun bek maar niet dicht houden, hoe vriendelijk/vijandig we dit ook vroegen!
Dus, bioscoopbezoekers aanwezig op deze site, wees gewaarschuwd: ik zit nu al jaren te wachten op de nieuwe Batman-film, dus als er ook maar IEMAND is die aan wie ik me ook maar een KLEIN BEETJE stoor, volgend jaar als de film uit is, dan sta ik NIET voor de gevolgen in. Ik hoop voor die mensen dat ze een goeie levensverzekering hebben...!
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Dus, bioscoopbezoekers aanwezig op deze site, wees gewaarschuwd
Je maakt wel snel vrienden hier op MM hé?
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Je maakt wel snel vrienden hier op MM hé?
Nou, je moet gewoon weten hoe enorm groot mijn devotie aan Batman is. Ik ben nu achttien en al zo'n veertien vijftien jaar een groot fan van de strips en de eerste twee Burton-films (en de jaren zestig serie met Adam West is ook nog steeds geweldig!).
Serieus, als ook maar iemand een geluid maakt dat me niet aan staat tijdens het zien van Batman Begins, gun ik het hem of haar alleen nog om de film af te zien. Daarna, moet hij/zij zich HEEL snel uit de voeten maken...
Overigens, kappeuter schreef op de eerste pagina van deze topic dat hij zich eraan ergerde wanneer je uit de zaal komt na het zien van een slechte film en allemaal reacties hoort dat de film zo ongelooflijk goed is.
Omgekeerd is ook deprimerend.
Ik liep net de zaal uit na het zien van American History Xen ik zat
nog helemaal in de film. Ik was er ZO van onder de indruk!
Krijg je van die puberale reacties als: "Wat een fokking saaie film heuy!" en "Ja, maar ut was welleuk dattie tweuy memmekaar ginge neuke(giechel, giechel)!" Dat soort mensen kan ik dan ook wel afschieten, zeg! Maar daar kan menig man/vrouw zich wel een voorstelling van maken, neem ik aan.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
...zaten er een paar etterige -censuur-jochies achter ons, die steeds met zakkies zaten te kraken...
...Maar zaten die mini-eikels ook nog continu commentaar te leveren op de film, te fluiten op een 'romantisch' moment, zodat je helemaal uit de film werd gehaald!...
...Want ze wilden hun bek maar niet dicht houden, hoe vriendelijk/vijandig we dit ook vroegen!...
Dit zijn voorbeelden van redenen waarom ik niet vaak in een bioskoop zit. Hoewel ik films in de bioskoop kijken wel erg fijn vind (afgezien van dit soort zaken natuurlijk)...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Krijg je van die puberale reacties als: "Wat een fokking saaie film heuy!" en "Ja, maar ut was welleuk dattie tweuy memmekaar ginge neuke(giechel, giechel)!" Dat soort mensen kan ik dan ook wel afschieten, zeg! Maar daar kan menig man/vrouw zich wel een voorstelling van maken, neem ik aan.
En dit noem je niet puberaal?
Dus, bioscoopbezoekers aanwezig op deze site, wees gewaarschuwd: ik zit nu al jaren te wachten op de nieuwe Batman-film, dus als er ook maar IEMAND is die aan wie ik me ook maar een KLEIN BEETJE stoor, volgend jaar als de film uit is, dan sta ik NIET voor de gevolgen in. Ik hoop voor die mensen dat ze een goeie levensverzekering hebben...!
Ga zelf dan ook ff normaal doen!
Fiend
-
- 295 berichten
- 1700 stemmen
Ik erger me aan mensen die films op 1 in hun top 10 hebben staan die nog niet eens uit zijn. Ik zal geen namen noemen, *kuch* flipman *kuch*.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
En dit noem je niet puberaal?
Ga zelf dan ook ff normaal doen!
Okay, sorry, maar dit is ook niet echt aan bezoekers van deze site geadresseerd, want als je je bij deze site hebt aangemeld zul je een goeie film wel weten te waarderen, lijkt me.
Dus ik neem niet aan dat er veel mensen zijn die rondzwerven op deze site die zich aangesproken hoeven te voelen, goed dat je me daar op waijst, EmDee!
Mocht je bedoelen dat die bedreigingen niet serieus zjn, dan vergis je je! Ik word HEEL snel uit een film gehaald en deze film is heel bijzonder voor mij, omdat het een Batman-film is! En ik ben een echte Die-Hard Batman-fan, dus iedereen die het ook maar waagt me uit DIE film te halen, moet serieus uitkijken!
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ik erger me aan mensen die films op 1 in hun top 10 hebben staan die nog niet eens uit zijn. Ik zal geen namen noemen, *kuch* flipman *kuch*.
Wat een leuke 'anti-Flipman-sfeer' hangt hier weer zeg!
Okay, ik snap dat mensen het vreemd vinden dat ik een film op rol in mijn top-tien heb staan, maar ik heb al zoveel goeie dingen over de film gehoord, het kan bijna niet misgaan!
Ik erger me overigens ook kapot aan mensen met een F, een i, een e, een n en een d in hun naam die zich ergeren aan kleine, triviale en persoonlijke dingen waar niemand last van heeft!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Wat zal er met mij gebeuren als ik luidruchtig een chipszak openscheur en begin te smakken, als ik naast jou in de bios zit, kijkende naar Batman Begins ?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Of als ik in slaap val en ga liggen snurken? (omdat ik geen Batman fan ben?)
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Wat zal er met mij gebeuren als ik luidruchtig een chipszak openscheur en begin te smakken, als ik naast jou in de bios zit, kijkende naar Batman Begins ?
Of als ik in slaap val en ga liggen snurken? (omdat ik geen Batman fan ben?)
Moord en doodslag! 
Als antwoord op U-96's vraag: ik zou je allereerst vriendelijk verzoeken om daarmee op te houden. Mocht dit niet werken, dan geberuen er dingen met je die je zelfs in de allergruwelijkste horrorfilm nog niet ziet gebeuren!
Als antwoord op Hannibal's vraag: da's een goeie, daar kun je niks aan doen natuurlijk! Maar als je geen Batman-fan bent ga je waarschijnlijk ook niet naar die film toe, of wel?
En jassonn: je kent mij te goed!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Als antwoord op U-96's vraag: ik zou je allereerst vriendelijk verzoeken om daarmee op te houden. Mocht dit niet werken, dan geberuen er dingen met je die je zelfs in de allergruwelijkste horrorfilm nog niet ziet gebeuren!
RODVLIL
Tegen die tijd heeft Batman dat allang weten te voorkomen...
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Als antwoord op Hannibal's vraag: da's een goeie, daar kun je niks aan doen natuurlijk! Maar als je geen Batman-fan bent ga je waarschijnlijk ook niet naar die film toe, of wel?
Niet als jij ook in dezelfde bioscoop zit
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Goh, wat attent van je, Hannibal! Ik voel me hier echt zeer gewaardeerd!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Goh, wat attent van je, Hannibal! Ik voel me hier echt zeer gewaardeerd!
Sorry hoor, maar je brengt het er wel zelf naar.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Flipman, ik kan me voorstellen dat je je ergert aan vervelende herrie-makers in de bioscoop, ik vind dat zelf ook zeer irritant, maar je uitspraken over wat je zulke gasten aan wilt doen komen mij nogal agressief over. Je zegt zelf dat je het nog echt meent ook.
Je kunt ook naar de beheerders van de bioscoop gaan om hen te verzoeken om stil te zijn, anders worden ze de zaal uitgezet, maar wat jij doet is eigen rechter spelen, en dat is nooit goed.
Amen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
De gedachten die Flipman over die rotjochies heeft kan ik goed begrijpen, alleen Flip uit het op de verkeerde manier.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mocht dit niet werken, dan geberuen er dingen met je die je zelfs in de allergruwelijkste horrorfilm nog niet ziet gebeuren!
En gezien jouw liefde voor zombie-films vraag ik me af wat je dan van plan bent
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Hannibal, U-96, jullie hebben gelijk! Maar voor mensen met een fantasie als die van mij is haast niets onmogelijk!
Carnage, een vijand van Spider-man, zei in een stripverhaal ooit: "Alles aan mij is onmogelijk! Regels en Logica zijn gewoonweg niet op mij van toepassing!" In mijn fantasiewereld is dat ook zo!
Maar jullie hebben gelijk! Laat ik het erop houden dat ik iemand die mij stoort tijdens de vertoning van Batman Begins hier tijdens de pauze op zal aanspreken en dat ik hoop dat deze persoon begrip heeft voor mijn ergernissen. Als dat niet zo is, hoop ik niet dat het tussen mij en die persoon op een vechtpartij uit zal draaien.
Bovendien, zo gewelddadig ben ik alleen in mijn gedachtenwereld: ik ben nog nooit om kleine en triviale redenen een vechtpartij begonnen. Sterker nog, ik vecht NOOIT!
Maar ik krijg wel de NEIGINGEN om degene die mij uit de film (Batman Begins) probeert te halen iets aan te doen!
Nu, voor de derde keer: jullie hebben gelijk! Bedankt dat jullie me hierop hebben gewezen. Maar nu weten jullie wel wat er in mijn gedachten met zo'n irritant figuur gebeurt en dat het niet iets is waar jullie je al te zeer zorgen over hoeven te maken!
Nogmaals bedankt!
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Ook ik heb vaak fantasieen (hoe doe je die dubbele puntjes op de e?) wanneer ik personen haat. Maar dat is niet alleen bij films. Wanneer ik naar een film ga zit er bijna niemand in de zaal, dus heb ik niks om aan te ergeren. Bij AvP wel, daar zaten er maar 8 mensen! Er was alleen een wijf die de film niet serieus nam en die zat de hele tijd te giechelen
Maar de geluiden waren zo hard dat ik daar het merendeel niks van hoorde. Waar ik me aan erger is dat je zo'n kei-grote beker cola koopt, het hardstikke duur is en dat je hem dan op onverklaarbare wijze is een kwartiertje ophebt. En dat was bij LOTR dus moest ik tijdens de film nodig naar de wc. Niet prettig.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
(hoe doe je die dubbele puntjes op de e?)
Aanhalingsteken openen > e
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Aanhalingsteken openen > e
Ja, maar dan moet je wel het dubbele aanhalingsteken hebben (Shift+aanhalingsteken en dan de gewenste letter).