• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.234 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

F1 en Engelse Premier League en darts zijn behoorlijke rechten. Maar denk inderdaad dat 90 procent het heeft voor F1. Maar dat is wel weer voor 5 jaar verlengd, dus heb (jammer genoeg) niet het vermoeden dat ze failliet aan het gaan zijn, hoezeer ik er al jaren op hoop.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Viaplay zeg ik altijd vlak na het einde van de PL op en schaf ik eigenlijk aan het begin van het voetbalseizoen pas weer aan. Persoonlijk vind ik het wel zonde om voor een dienst te betalen die ik gedurende de zomerstop toch niet meer aanraak.

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro schreef:

Viaplay zeg ik altijd vlak na het einde van de PL op en schaf ik eigenlijk aan het begin van het voetbalseizoen pas weer aan. Persoonlijk vind ik het wel zonde om voor een dienst te betalen die ik gedurende de zomerstop toch niet meer aanraak.

Je kan ook ergens een IPTV abonnement nemen (stelt geen zak voor). Dat heb ik naast mijn F1 TV Pro abonnement. Ik gebruik het IPTV abonnement niet vaak (ik heb ook nog gewoon een TV abonnement), maar voor sport is het wel handig.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

kappeuter schreef:

starbright boy

Bij HBO Max moet je ook niet meer voor de films zijn...

Niet in de gaten gehouden maar dat zou zonde zijn HBO is Warner en die hebben een schat aan rechten waar ze dan weinig mee doen.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Wel grappig dat de grote baas denkt nieuwe abonnees te trekken met PL voetbal en de GP van Zandvoort. Engels voetbal is gewoon op SBS 9 te zien en Zandvoort op Nederland 1.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

starbright boy schreef:

Niet in de gaten gehouden maar dat zou zonde zijn HBO is Warner en die hebben een schat aan rechten waar ze dan weinig mee doen.

Ja onbegrijpelijk.

Eerder valt op dat HBO aan andere VOD-diensten HBO content heeft verkocht.

Ze komen echt geld tekort en ik zie het somber in voor het bedrijf.

Wie zit er nou op al die TLC en Discovery content te wachten. Ze hadden juist die bedrijven moeten verkopen dan was HBO een sterk merk gebleven.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Engels voetbal is gewoon op SBS 9 te zien en Zandvoort op Nederland 1.

Ja maar, niet alle wedstrijden, en vaak ook niet de top wedstrijden waar ik dus opzich wel een abbo voor af wil nemen. Ziggo doet het in mijn ogen een stuk fijner. Dan betaal ik vier losse euros en dan kan ik één wedstrijd kijken die ik wil, vaak dus de El Clasico, meer ook niet.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

The Oceanic Six schreef:

F1 en Engelse Premier League en darts zijn behoorlijke rechten. Maar denk inderdaad dat 90 procent het heeft voor F1. Maar dat is wel weer voor 5 jaar verlengd, dus heb (jammer genoeg) niet het vermoeden dat ze failliet aan het gaan zijn, hoezeer ik er al jaren op hoop.

De kans is ook groot dat Verstappen rond die tijd (2028 of 2029) stopt met de F1. Max is geen Hamilton of Alonso die tot hun 40ste (of zelfs langer) doorgaan. Dus op zich wel slim van Viaplay, want de rechten zullen als Verstappen er mee ophoudt nog geen stuiver waard zijn. Iedereen zal zijn abonnement opzeggen, dus Viaplay weet nu al dat het dan toch game over is. Nu nog even de zakken vullen en net doen of alles goed gaat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Wel grappig dat de grote baas denkt nieuwe abonnees te trekken met PL voetbal en de GP van Zandvoort. Engels voetbal is gewoon op SBS 9 te zien en Zandvoort op Nederland 1.

Sterker, er zijn meer races gratis op tv. Ik dacht dat SBS9 er ook een stel had? Weet ik niet zeker. En de hoeveelheid Engels voetbal op SBS9 is klein, als je dat echt volgt moet je Viaplay nemen.

Verder wel eens met je andere bericht hoor, als Max stopt dan kan je Viaplay in ons land ook opdoeken. Overigens wil ik wel eens zien of Max echt stopt op zijn 28/29e als hij heel dicht in het alltime record meeste kampioenschappen is gekomen. Hij heeft er nu 3 en over een paar maanden vermoedelijk 4. Heeft hij er nog 4 nodig om de beste aller tijden in zijn eentje te worden.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Sterker, er zijn meer races gratis op tv. Ik dacht dat SBS9 er ook een stel had? Weet ik niet zeker. En de hoeveelheid Engels voetbal op SBS9 is klein, als je dat echt volgt moet je Viaplay nemen.

Verder wel eens met je andere bericht hoor, als Max stopt dan kan je Viaplay in ons land ook opdoeken. Overigens wil ik wel eens zien of Max echt stopt op zijn 28/29e als hij heel dicht in het alltime record meeste kampioenschappen is gekomen. Hij heeft er nu 3 en over een paar maanden vermoedelijk 4. Heeft hij er nog 4 nodig om de beste aller tijden in zijn eentje te worden.

ik denk het eigenlijk wel. Verstappen wordt in 2028 31, ik heb zo'n gevoel dat hij het dan wel genoeg vindt. Vergeet niet dat in 2026 de regels gaan veranderen, dus of Red Bull dan nog steeds zo dominant is?

Wat wel interessant kan worden. Stel dat Max wel doorgaat na 2028, of dat het nog niet zeker is of hij doorgaat (en voor hoe lang). Wat ga je dan doen als Viaplay of Ziggo? Weer voor 5 jaar verlengen met de kans dat Max al na 1/2 jaar stopt. Dan zit je 3/4 jaar met dure rechten en abonnees die massaal afhaken. Dat lijkt me wel een dilemma.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

ik denk het eigenlijk wel. Verstappen wordt in 2028 31, ik heb zo'n gevoel dat hij het dan wel genoeg vindt. Vergeet niet dat in 2026 de regels gaan veranderen, dus of Red Bull dan nog steeds zo dominant is?

Wat wel interessant kan worden. Stel dat Max wel doorgaat na 2028, of dat het nog niet zeker is of hij doorgaat (en voor hoe lang). Wat ga je dan doen als Viaplay of Ziggo? Weer voor 5 jaar verlengen met de kans dat Max al na 1/2 jaar stopt. Dan zit je 3/4 jaar met dure rechten en abonnees die massaal afhaken. Dat lijkt me wel een dilemma.

Vergis je niet dat Ziggo wel meer heeft dan alleen F1. Die hebben vanaf nu alle Europese Europa Cup competities. Ziggo abonnees zeggen niet op als er F1 is en dan verdwijnt denk ik. Bij Viaplay inderdaad wel.

Denk dat het bij Max af gaat hangen van komende jaren. Als hij over 2, 3 jaar op 6 titels zou staan dan komt er echt wel een serieuze poging om de beste ooit te worden. Maar als hij over 3 jaar nog 4 titels moet, dan vast niet. Wat dat betreft doet Viaplay nu goede zaken met die verlenging, want de komende 5 jaar zal hij nog steeds wereldtop zijn en sowieso de beste coureur van de grid. Ik baal er wel van, had het zo graag bij Ziggo gezien.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vergis je niet dat Ziggo wel meer heeft dan alleen F1. Die hebben vanaf nu alle Europese Europa Cup competities. Ziggo abonnees zeggen niet op als er F1 is en dan verdwijnt denk ik. Bij Viaplay inderdaad wel.

Denk dat het bij Max af gaat hangen van komende jaren. Als hij over 2, 3 jaar op 6 titels zou staan dan komt er echt wel een serieuze poging om de beste ooit te worden. Maar als hij over 3 jaar nog 4 titels moet, dan vast niet. Wat dat betreft doet Viaplay nu goede zaken met die verlenging, want de komende 5 jaar zal hij nog steeds wereldtop zijn en sowieso de beste coureur van de grid. Ik baal er wel van, had het zo graag bij Ziggo gezien.

Wat betreft Ziggo heb je zeker gelijk. Maar toch is het wel een zeer groot bedrag wat je moet gaan aftikken voor de rechten van F1, waarbij je niet zeker weet of Max nog lang doorgaat. Max lijkt me wel een heel principieel mannetje wat dat betreft. Ook al heeft hij in 2028 6 wereldtitels, ik denk echt dat hij gewoon stopt als hij er geen zin meer in heeft.

De vraag is natuurlijk of hij in 2028 nog voor Red Bull rijdt (of überhaupt na volgend jaar). Qua sfeer lijkt het daar niet helemaal goed te zitten, en Ferrari en Mercedes (misschien zelfs McClaren?) zouden hem zo willen overnemen. Samen met Lando Norris? Samen of als opvolger van Hamilton bij Ferrari? Mercedes? Alles hangt af van hoe teams reageren op de regelwijzigingen in 2026. Maar goed, dat is een discussie voor een ander topic .

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Theunissen schreef:

(quote)

Je kan ook ergens een IPTV abonnement nemen (stelt geen zak voor). Dat heb ik naast mijn F1 TV Pro abonnement. Ik gebruik het IPTV abonnement niet vaak (ik heb ook nog gewoon een TV abonnement), maar voor sport is het wel handig.

Ik zal er eens naar kijken.

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro schreef:

Ik zal er eens naar kijken.

Ik heb je een bericht gestuurd met de nodige informatie.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Actie SkyShowtime: kijk alle films en series voor €1,99 per maand - streamwijzer.nl

Mooi aanbod!

Ik zal nu voor het eerst kennismaken met SkyShowtime.

Na twee maanden wordt het 8,99, dan zal ik het zeker weer opzeggen.

Jammer dat ik destijds niet van de openingsaanbieding met levenslange korting heb geprofiteerd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Actie SkyShowtime: kijk alle films en series voor €1,99 per maand - streamwijzer.nl

Mooi aanbod!

Ik zal nu voor het eerst kennismaken met SkyShowtime.

Na twee maanden wordt het 8,99, dan zal ik het zeker weer opzeggen.

Jammer dat ik destijds niet van de openingsaanbieding met levenslange korting heb geprofiteerd.

Wordt klant bij Ziggo, heb je Sky gratis.

Ik vind het een prima dienst, staat genoeg aan content op. Zowel oude content van niveau als nieuwe series.

Enige dat ik ergerlijk vind is dat je als je de dienst opstart en een aflevering start, je eerst 15 seconden ads bekijken moet aan serie-reclames. Daarna niet meer gelukkig, maar het is vrij onzinnig dat je dit moet van een dienst.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Disney+ komt in september met maatregelen tegen accountdelen

Disney gaat de maatregelen tegen accountdelen op Disney+ vanaf september uitrollen. Dat vertelde ceo Bob Iger tijdens een recente bespreking van de financiële resultaten. Volgens de ceo zag Disney tot nu toe geen verzet van klanten tegen de maatregelen. [...]Uit de financiële resultaten blijkt ook dat Disney voor het eerst winst heeft gedraaid met zijn streamingdivisie.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Zat er aan te komen he. Dit is het nieuwe normaal.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ja het was aangekondigd idd. Geen verrassing, wel jammer.

Ajax&Filmfreak

• 3361 berichten
  • 3729 stemmen

Is ook wel logisch, Disney maakt per jaar op een omzet van 30 miljard maar zo'n 2,5 a 3 miljard dollar winst.

Arme stakkers moeten wel extra inkomsten gaan genereren.

Maar ze zijn zo goed op weg, reclames er bij, verhoging van abbonnementsprijzen en het verder verschralen van het aanbod zal de winst in de toekomst verder opstuwen.

Dan de (entree)prijzen van hun parken nog wat verhogen en de aandeelhouders zullen in hun nopjes zijn.

Gelukkig kun je altijd nog ouderwets Disney films kopen op (4K)Blu-ray, dat geeft nog beter beeld en geluid dan streamen ook. Oh nee, balen. Disney is gestopt met fysieke media omdat dat financieel niet genoeg winst op leverde.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Goh wat een aanwinsten weer.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kos schreef:

Goh wat een aanwinsten weer.

Heb jij nog tips?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Nee ik vind het aanbod overal zeer zeer matig

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.