- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- Video on demand - VOD
Video on demand - VOD
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een treurigheid zeg. Die hele streamingmarkt is zich keihard aan het opblazen. Het is wachten tot mensen weer terug naar de piratenbaai varen met zulke prijzen en het gekort op de beste kwaliteit aan beeld. En dat voor Disney +, een dienst die voor een hoop volwassen kijkers weinig te bieden heeft buiten Marvel en Star Wars.
(dit artikel sluit wel grotendeels aan bij het bericht van kappeuter van gister)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Jeetje...
Disney+ is voor mij een VOD dienst om heel af en toe een maandje te nemen, waarna ik weer bij ben.
Het aanbod is mij niet divers genoeg op Disney+ en er is niet genoeg aanbod op Disney+ om langer een abonnement te nemen, en met zulke abonnementsprijzen al helemaal niet.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik wil best wat betalen voor D+, maar niet de hoofdprijs, aangezien we zelf maar op één TV in 4k willen kijken, en dan af en toe (dus delen we het abo). Ik ben benieuwd wat het gaat kosten om legaal je abo te delen, straks.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Het lijkt het laatste half jaar wel continu komkommertijd op de streamingdiensten.
Het valt nog niet mee om, zelfs met meerdere abonnementen op streamingdiensten, een leuke film uit te zoeken voor de avond.
Ik heb nu toevallig sinds kort ook Skyshowtime maar daar is dus al 3 weken geen enkele film meer toegevoegd.
De gouden dagen van streaming zijn nu echt wel voorbij... 
Nitefall
-
- 74 berichten
- 258 stemmen
Hier gaat Max binnenkort sneuvelen. Skyshowtime wordt hier door de kinderen nog wel heel veel gebruikt. Het is allemaal best treurig inderdaad...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
centurion81
-
- 2066 berichten
- 1986 stemmen
Nog een zeer aardige film op Netflix die ik van de week zag en redelijk onder de radar lijkt te zijn gebleven: Den Man Älskar (Film, 2007)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Ifv de horror challenge een 1m free trial aangegaan bij Prime. Beetje geframede boel. Voor de helft van de films moet je nog extra (apart) betalen, maar dan is er van het gratis aanbod de helft enkel in het Frans (al dan niet met subs). Tja... Ik weet dat je van 2,99 euro per maand niet veel kan verwachten, maar erg warm word ik er niet van, van de praktijken noch van het aanbod.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ifv de horror challenge een 1m free trial aangegaan bij Prime. Beetje geframede boel. Voor de helft van de films moet je nog extra (apart) betalen, maar dan is er van het gratis aanbod de helft enkel in het Frans (al dan niet met subs). Tja... Ik weet dat je van 2,99 euro per maand niet veel kan verwachten, maar erg warm word ik er niet van, van de praktijken noch van het aanbod.
Dat is wel kwalijk ja. In Nederland is er wel voldoende Nederlands ondertiteld aanbod.
Ja die rental titels tussen het aanbod is wel irritant en onoverzichtelijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Je kunt trouwens via Prime allerlei kanalen 2 weken gratis op proef nemen, zoals MGM+, Cineart en September Films.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Disney+ 3 maanden voor € 3,99 per maand
(aanbieding eindigt op 27 september)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dit is hoeveel je bij Disney+ nu moet betalen voor het delen van je account - bright.nl
Prijzig hoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Disney+ en Apple TV en Netflix groeien ondanks hun verhoogde tarieven als kool en de traditionele televisie heeft het nakijken. Deskundigen over waarom mensen koste wat kost naar streamingdiensten kijken. En ze leggen uit waarom deze ‘eigen regie’ een keerzijde heeft. ,,Uiteindelijk word je als kijker niet gelukkig van deze ontwikkeling.’’
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
In Yolanthe, Netflix' eerste Nederlandse realityserie, verlaat Yolanthe Cabau de Nederlandse spotlights voor een nieuw begin in Los Angeles met haar zoontje Xess Xava.
Mijn god, Netflix toch. Moeten we echt dit soort zinloze rommel krijgen als content= 
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Archive.org ligt al enkele dagen plat. Ik hoop slechts tijdelijk ...
Iemand hier een bepaalde kijk op? Jammer eigenlijk, want ik maakte er wel veel gebruik van.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
[]Door 'dramatisch aanbod’ op tv stappen we over naar streamers, maar dat heeft een schaduwkant
Ook traditionele aanbieders van televisie - KPN en Ziggo - gooien de prijzen omhoog, om de omzet op peil te houden. En ze verkopen zelfs abonnementen van streamingdiensten, dan hebben ze wat extra inkomsten.
Geen verrassing dat er een schaduwkant is. Ik sla mijn anti-streamings riedel verder even over.
Echter, betreffende 'traditionele' tv heb ik altijd al een beperkte hoeveelheid kwaliteitsprogramma''s van vooral oa. NPO/Belgie/BBC die ik altijd graag kijk. Voor mij is de schaduwkant dat een Ziggo oa. investeert in nog hogere internetsnelheid/beeldkwaliteit, een eigen en ook externe streamingsdienst, sport en meer. Al deze zaken heb ik geen behoefte aan, maar de prijzen blijven maar stijgen. Is er een bron die goed weergeeft wat de eerlijke prijs (of hoe de opbouw is)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat zou ik ook wel eens willen weten (reële prijsopbouw).
Het verbaast mij dat kabelboeren nog zo extreem veel zenders aanbieden, daar betaal je natuurlijk wel voor.
Ik denk dat het pakket voor de meeste mensen voor twee derde uit overbodige zenders bestaat.
En al de dingen die je opnoemt zoals Ziggo Sport daar betalen we natuurlijk wel voor. Van Basten en co zullen een aardig salaris opstrijken. Als voetballiefhebber waardeer ik het wel trouwens.
Bij Odido ben je bijna de helft goedkoper uit maar ik lees daar wel wisselende verhalen over de service en kwaliteit.
Ik durf niet zo gauw op te stappen. Als ik bijvoorbeeld nog eens zou verhuizen is het makkelijker om over te stappen denk ik.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
In 2017 betaalde ik ineens voor hun toenmalige Movies & Series streamingsdienst €6,95 extra. Volgens hen toen een fout, omdat het inbegrepen was in het goedkoopste abbonement voor internet en tv samen.
Toentertijd betaalde ik voor het basispakket 44,95. Ik heb sterk het vermoeden dat die 6,95 toen echt reeel was. Geen idee heo dit zich verhoudt tot alle andere zaken in oa. sport en 'werken aan de toekomst'', laat staan in vergelijking van 2017 met 2024.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik moet toegeven, RTL heeft wel echt cijfers gehaald met het Videoland merk die ik niet voor mogelijk had gehouden destijds. Het trekt mij niet, maar ze doen het wel echt goed.
Anderhalf miljoen betalende abonnees.... Ik vind met name dat stukje van de gelauwerde filmmaker die bij Videoland uitkomt vanwege de vrijheid wel interessant.