• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.816 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Amerikanen raken uitgekeken op Netflix - Emerce

Emerce schreef:

Netflix verloor in de eerste twee kwartalen van 2022 al 1,2 miljoen abonnees. Hoewel het bedrijf hoopt een miljoen nieuwe gebruikers toe te voegen dankzij een goedkoper abonnement met reclame, zou een op de vier Netflix gebruikers van plan zijn om hun abonnement op te zeggen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

joachimt (crew films)

• 3797 berichten
  • 9728 stemmen

Nieuw in oktober op TUBI:

https://tubitv.com/category/coming_soon_crm

376 nieuwe titels. Ik heb er weer 30 aan mijn lijst toegevoegd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Apple TV+ doet bijzondere move waarop je (niet) zit te wachten - onemorething.nl

onemorething.nl schreef:

Digiday meldt dat Apple TV+ begin 2023 ook een abonnement met advertenties wil introduceren. Deze moet goedkoper worden en zo meer mensen naar de dienst lokken. Het is al in gesprek met mediabedrijven.

De grote vraag is of dit echt gaat werken. Met een prijs van 4,99 euro per maand is Apple TV+ vrij goedkoop. Het bedrag lijkt dus geen obstakel te zijn. Wellicht hint de komst van advertenties dan ook op een prijsverhoging.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Zijn er voorzichtige cijfers bekend over het percentage mensen die bereid is advertenties in een betaalde dienst te tolereren, in ruil voor korting? Ik snap dat dat in de huidige situatie met energieprijzen/koopkracht misschien een heel actuele vraag is (ik moet nog zien hoe de Miltons het gaan doen nu we op het punt staan de verwarming van ons nieuwe huis aan te zetten), maar persoonlijk kijk ik liever niet (of pindakaas, of eigen collectie) dan dat ik iets ga kijken met meer dan één keer reclame.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja het zou ook niet mijn keuze zijn, dan liever wat minder VOD-diensten.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Heb nu net een proefmaandje Disney achter de rug voor € 1,99. Gisteren terug stopgezet. Als ik puur naar de films kijk nauwelijks aanbod dat me aanspreekt (of ik al niet in mijn bezit heb, Star Wars dan).

Voorlopig blijft het bij Netflix, Mubi en Sooner. MeJane en Picl gebruik ik voor losse films.

Cinemember in september ook tijdelijk on hold gezet.

Bob Gray

• 1222 berichten
  • 2045 stemmen

Bestaat er een kans of is er ooit eens sprake van geweest dat Shudder ooit naar Europa/Nederland komt?

Eigenlijk de enige streamingdienst waar ik echt interesse in heb, maar ik heb dan weer geen zin om rare foefjes uit te halen om via VPN te omzeilen oid.

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Bob Gray schreef:

Bestaat er een kans of is er ooit eens sprake van geweest dat Shudder ooit naar Europa/Nederland komt?

Eigenlijk de enige streamingdienst waar ik echt interesse in heb, maar ik heb dan weer geen zin om rare foefjes uit te halen om via VPN te omzeilen oid.

Ik denk dat de kans niet groot is. Er zijn al streamingdiensten voor horror gesneuveld in Nederland, dus dat geeft niet veel hoop. Shudder heeft ook geen eigen producties waar het als basis op kan leunen zoals Netflix, dus alle titels zullen ze moeten licenseren.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Fisico schreef:

Heb nu net een proefmaandje Disney achter de rug voor € 1,99. Gisteren terug stopgezet. Als ik puur naar de films kijk nauwelijks aanbod dat me aanspreekt (of ik al niet in mijn bezit heb, Star Wars dan).

Voorlopig blijft het bij Netflix, Mubi en Sooner. MeJane en Picl gebruik ik voor losse films.

Cinemember in september ook tijdelijk on hold gezet.

Disney+ heeft voor mij ook onvoldoende interessant aanbod. Is HBO Max nog niet in België beschikbaar?

Netflix, MUBI, HBO Max zijn mijn vaste diensten, nu aangevuld met Prime Video.

Prime Video staat regelmatig bij mij op de nominatie om tijdelijk te stoppen. Maar vanwege de incidentele Amazon aankoop houd ik het dan meestal aan.

Cinemember mis ik nog steeds op de AppleTV.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Consumentenbond: Netflix mag geen toeslag in rekening brengen voor accountdelen - IT Pro - Nieuws - Tweakers

Tweakers schreef:

De Consumentenbond deelt op zijn socialemediakanalen dat Netflix geen toeslag mag vragen wanneer je de Netflix-app buiten de deur gebruikt. "Volgens de Europese regels reizen abonnementen van streamingdiensten gewoon met je mee." Dit zou van toepassing zijn 'zolang je hoofdadres maar in Nederland is'. De Consumentenbond verwijst hiermee naar de Europese regels om waar dan ook toegang te behouden tot dezelfde content.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Het hele uitgangspunt van Netflix is al dat als je account op een andere locatie streamt dan thuis, dat het dan wel misbruik moet zijn. Terwijl er talloze redenen denkbaar zijn waarom je je account op meerdere plekken kan gebruiken. Dat uit gaan van “fraude” stoort me hier een beetje.

In plaats van dat ze zich eens op hun content zelf richten, want daar valt al genoeg op aan te merken.

john mcclane 2

• 3489 berichten
  • 6576 stemmen

Montorsi schreef:

Het hele uitgangspunt van Netflix is al dat als je account op een andere locatie streamt dan thuis, dat het dan wel misbruik moet zijn. Terwijl er talloze redenen denkbaar zijn waarom je je account op meerdere plekken kan gebruiken. Dat uit gaan van “fraude” stoort me hier een beetje.

In plaats van dat ze zich eens op hun content zelf richten, want daar valt al genoeg op aan te merken.

Zeker , maar afgezien daarvan is de prijs van netflix bijna zestien euro ook echt belachelijk hoog . Dat blijkt wel gezien de prijzen van de concurrenten. Ze moeten niet zeuren .

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gehenna

• 657 berichten
  • 6730 stemmen

Ik lees net dat ze de prijs van 4.99 p/m verhogen naar 6.99. Dat is natuurlijk met het oog op het komende advertentieabonnement erg voor de hand liggend.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gehenna schreef:

Ik lees net dat ze de prijs van 4.99 p/m verhogen naar 6.99. Dat is natuurlijk met het oog op het komende advertentieabonnement erg voor de hand liggend.

Ik vind € 4,99 al te veel voor AppleTV+.

Het is een dienst die voor mij een slechte prijs-kwaliteit verhouding heeft.

Wat je er voor krijgt zou het eigenlijk maximaal € 2,99 mogen kosten.

Dus die prijsverhoging snap ik niet echt.

Rick18

• 232 berichten
  • 5295 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

31 films volgens moviemeter. Dat is toch nauwelijks een vod-dienst te noemen. Lijkt ook nooit iets nieuws bij te komen. Ongelofelijk dat mensen voor zoiets willen betalen gezien de concurrentie

Gehenna

• 657 berichten
  • 6730 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ik vind het jammer want 4.99 vond ik wel een mooie prijs om het af en toe voor een maandje te nemen. Ze hebben best veel goede kwalitatieve series vind ik. For All Mankind, Home Before Dark, See, Shining Girls, Ted Lasso, The Mosquito Coast, The Morning Show. En de streaming kwaliteit is echt wel een stapje beter dan wat de andere diensten aanbieden, vaak significant beter. Maar voor kwantiteit hoef je er niet te zijn idd. Hebben veruit het minst grote aanbod. 6.99 is daarom ook echt overpriced, maar dat vind ik al snel bij Apple en ook hun producten maar dat is een andere discussie

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten verplaatst naar Film > Video on Demand > SkyShowtime

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.