• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.872 stemmen

SkyShowtime

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Veel te duur. Dat betaal ik voor Prime Video en HBO Max samen.

Vraag me ook zeer af of de dienst wel genoeg aansprekende titels heeft.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Veel te duur. Dat betaal ik voor Prime Video en HBO Max samen.

Vraag me ook zeer af of de dienst wel genoeg aansprekende titels heeft.

Ze hebben best veel aanbod als ik het zo zie, maar heel eerlijk ben ik er klaar mee, weer een nieuwe dienst. Netflix hou ik altijd aan, HBO hou ik sowieso tot ze fuseren en dan zie ik het wel, heb er een goede korting nog en Prime kost geen bal dus ook wel interessant. Maar dat zijn allemaal diensten die weinig kosten (Netflix deelaccount). Disney en Showtime is me te duur voor wat ze bieden.

Wat zou ik toch graag het Spotify-model bij streaming willen zien zeg.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind Disney en Showtime ook te duur voor wat ze bieden. Net als Viaplay.

Cinemember zou ik graag op de AppleTV+ zien. Dan zou ik dat zeker regelmatig eens nemen.

Ik vind dat Netflix geen geld moet verspillen met het maken van games. Uiteindelijk gaat het toch weer doorberekend worden in de abonnementsprijzen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie wel iets heel opvallends, je krijgt de helft korting op de 6,99 per maand als je het voor 6 december afsluit tot je het ooit weer op zegt. HBO Max model dus. Dat is wel heel interessant dan, want het aanbod van Showtime is enorm.

SkyShowtime Nederland | Het thuis van iconisch entertainment

Ik ga er toch eens over denken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six

Welke titels die niet op andere streamingdiensten te zien zijn (?), wil je dan gaan zien?

Ik krijg erg het idee dat het voornamelijk blockbusters zijn.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

The Oceanic Six

Welke titels die niet op andere streamingdiensten te zien zijn (?), wil je dan gaan zien?

Ik krijg erg het idee dat het voornamelijk blockbusters zijn.

Klopt, zijn het ook. Maar op blockbustergebied hebben ze wel leuke content. De reden dat ik twijfel is omdat ik al veel heb gezien.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Toch effe proberen, 3,50 is geen geld. Er moet nog superveel bijkomen gezien de partners die er onder vallen. Ik kijk het effe aan. Ze hebben een App op mijn tv dus dat is al een plus.

Gehenna

• 657 berichten
  • 6728 stemmen

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/275031011_111804334766034_5531206312150360876_n.png?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=e3f864&_nc_ohc=wpeaC0Qq8uIAX-RH-e3&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AT-8Y28UPHGb-IPc4_y7g_6FeMZJhnhj0_zEiqVZywueCA&oe=635D2C8C

Gisteren (25-10-2022) is deze nieuwe streamingdienst in ons land gelanceerd. Het is in NL en een select aantal andere landen een dienst dat de twee diensten Peacock en Paramount+ samenvoegt tot één dienst. Daarmee kunnen ze echt een enorm aanbod aan films en series aanbieden.

Tot en met 6 December 2022 hebben ze een speciale aanbieding waar HBO Max eerder ook al veel succes mee had. Namelijk 50% korting op de abonnementsprijs voor altijd zolang je het abonnement niet opzegt. Om daarvan gebruik te maken wordt er aangeraden om een abonnement via de website SkyShowtime Nederland | Het thuis van iconisch entertainment af te nemen en NIET direct via de app, dan betaal je namelijk de reguliere prijs van 6.99. en niet de 50% kortingsprijs van 3.49.

Omdat ik een vraag wilde stellen en daarvoor moest inloggen met een account werd ik een soort van gedwongen om een abonnement af te nemen. Mijn vraag hield in of er binnenkort ook een Xbox app zou komen, aangezien ik eigenlijk alles via m'n Xbox Series X laat lopen fungeert dat apparaat als mijn mediacenter. Al de diensten waar ik een abonnement op heb met uitzondering van Discovery+, die hebben wel een Xbox app maar die werkt blijkbaar niet in onze regio, hebben een app op de Xbox. Ik vind dat ook véél fijner werken dan via de app op m'n telefoon. Ik heb echter geen antwoord gekregen op mijn vraag, want ik was wachtende nummer 11 en het was al laat dus ging ik daar niet op wachten.

Omdat ik het maar kort heb kunnen testen, ik had alleen tijd om de eerste aflevering van "The Offer" op te zetten heb ik nog niet echt een oordeel kunnen vormen over de dienst. Wat me wél opviel is dat toen ik caste naar de Chromecast via de app, dat ondertiteling niet te selecteren viel. Op de website toen geprobeert via m'n laptop en daar werkte het wél. Nog een reden dat ik graag een Xbox app wil, het werkt gewoon gebruiksvriendelijker met een fysieke controller.

Nog zeker niet alles staat erop, zo had ik South Park wel verwacht, sinds Prime de rechten niet meer heeft en de serie moest verwijderen ben ik ergens bij Seizoen 5 gebleven met de her-kijk. Ik had gehoopt dat de serie aan de dienst zou zijn toegevoegd vanaf de launch. Wel kan ik ein-de-lijk verder met Ray Donovan, ik ben dat begonnen te kijken een aantal jaar geleden toen het nog op Netflix stond maar blijkbaar waren de rechten niet vernieuwd en heb ik S5 t/m S7 nooit gekeken. Ik denk dat ik weer vanaf het begin met de serie ga beginnen. Yellowstone staat erop, al veel goede dingen over gehoord en Kevin Costner is één van mijn lievelingsacteurs dus kan het haast niet mis gaan.

Met Halloween over een paar dagen had ik eigenlijk wel een redelijk recente horror film als The Black Phone verwacht, in Amerika staat die gewoon op Peacock. Sowieso vind ik het horror-hoekje erg beperkt en dat is jammer.

Wat zijn jullie (eerste) ervaringen?

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Zoals verwacht is het aanbod vooralsnog karig, al had ik met al deze kanalen onder één paraplu toch beduidend meer aanbod verwacht. En ik had eigenlijk ook wel verwacht om het tweede seizoen van 'Gangs of London' erop te zien. Een kijkje op JustWatch leert dat alleen sommige landen het eerste seizoen erop hebben staan. Met een VPN kom ik dan helaas niet verder.

Verder is het jammer dat de taal van de interface niet aan te passen is naar het Engels.

Voor nu is het een beetje aankijken met de content die ze in de komende maanden erop gooien. Het scheelt dat er nu 50% korting is, want voor het volle pond zou ik deze dienst nooit hebben afgenomen.

oup

• 586 berichten
  • 3177 stemmen

Het filmaanbod is voor mij op het eerste oog (nog) niet heel interessant. Stuk voor stuk de bekendere titels die ik al heb gezien. En indien nog niet gezien, worden ze veelal ook aangeboden bij andere diensten/kanalen. Ik zie wel wat aardige series erbij staan (Twin Peaks moet ik nog steeds zien, Deadwood staat op de lijst, Yellowstone, 1883).

Op dit moment nog niet razend enthousiast. Aan de andere kant denk ik wel dat deze dienst potentie heeft en er spoedig meer interessante content bij gaat komen. Dan kun je aan die € 3,50 per maand (als je abo afsluit voor 6 december) ook geen buil vallen natuurlijk.

Hier kun je eenvoudig in het aanbod zoeken en filteren (bijv op VOD-release, jaar of IMDB-score).

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik ben altijd wel gevoelig voor die levenslange kortingen. Voor 3,50 p/maand neem ik het er gewoon bij!

En alsjeblieft mensen, ga Yellowstone en 1883 kijken!

N.B. @kapp en Tim94, staat het aanbod van deze nieuwe Vod dienst scrapen en inzichtelijk maken op MovieMeter al op de agenda? Ik neem aan van wel?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

John Milton

Welke films kun je aanraden, die niet op andere streamingdiensten staan?

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

ik heb niet echt een goed idee wat op welke streamingdiensten staat, maar bijvoorbeeld Belfast. Erg tof.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

John Milton schreef:

Ik ben altijd wel gevoelig voor die levenslange kortingen. Voor 3,50 p/maand neem ik het er gewoon bij!

En alsjeblieft mensen, ga Yellowstone en 1883 kijken!

N.B. @kapp en Tim94, staat het aanbod van deze nieuwe Vod dienst scrapen en inzichtelijk maken op MovieMeter al op de agenda? Ik neem aan van wel?

Zeker! Heb Menno de opdracht al sinds de release gegeven. Heb al bijna de 4 seizoenen van Yellowstone gekeken. Daarna 1883. Zodra ik de data heb, begin in aan de pagina/verzoekjes.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ah top, fijn man.

hoop dat je van 1883 net zo geniet als wij. Misschien zelfs nog wel iets beter dan Yellowstone, al vult het dat natuurlijk ook gewoon mooi aan.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

John Milton schreef:

Ah top, fijn man.

hoop dat je van 1883 net zo geniet als wij. Misschien zelfs nog wel iets beter dan Yellowstone, al vult het dat natuurlijk ook gewoon mooi aan.

Dat hoop ik ook! Vind westerns sowieso (altijd) leuk. De trailer beloofd veel goeds, meer western dan Yellowstone.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

John Milton schreef:

Ah top, fijn man.

Kreeg net bericht dat ik de data waarschijnlijk aankomende week krijg.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Ben wel benieuwd naar een goed overzicht van de content van SkyShowtime. Voor €3,50 wel het overwegen waard en op het eerste oog lijkt het vooral om blockbusters te gaan maar voor die prijs vind ik dat zo erg nog niet. Zit er sterk aan te denken Netflix te dumpen, helemaal als je nog extra kosten in rekening krijgt als je account ergens langer dan 2 weken gebruikt wordt en dat soort onzin. Net of iedereen altijd maar constant alleen thuis kijkt en los daarvan is de content van Netflix tegenwoordig (door de komst van andere grote spelers) wel erg karig aan het worden.

wendyvortex

• 5196 berichten
  • 7268 stemmen

Montorsi schreef:

Ben wel benieuwd naar een goed overzicht van de content van SkyShowtime.

Het Volledige Aanbod (500+ titels) op SkyShowtime - FilmVandaag.nl

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Ik krijg hem niet op mijn tv terwijl hij niet zo oud is. Iemand een idee

badfans69

• 3959 berichten
  • 6126 stemmen

Q Jones schreef:

Misschien met Chromecast

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

badfans69 schreef:

(quote)

Misschien met Chromecast

Daar mag wel een iets betere eindredactie overheen, best wat fouten op Home - Entertainmenthoek.nl.

Q Jones schreef:

Chromecast is zeker een optie, maar er zijn meerdere wegen naar Rome. Ik wil daar ook wel mee helpen, als het nodig is.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Kreeg net bericht dat ik de data waarschijnlijk aankomende week krijg.

Klopt het dat ik de data nog niet kan vinden hier op MM?

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Klopt het dat ik de data nog niet kan vinden hier op MM?

Ik wacht er ook met smacht op. De data had eigenlijk vorige week al moeten komen. Maar het komt! Op het moment dat ik het krijg ga ik het verwerken en crewtools maken. Heb degene van wie ik het krijg, gister nog gemaild waar het bleef.

-- 14:42

Heb zojuist de data binnen voor SkyShowtime! Ga er zo mee beginnen en vervolgens gaat de crew de verzoekjes koppelen. Dus gok ergens volgende week dat de pagina online staat.

-- 11:43 vrijdag

De hulpverzoekjes voor de crew zijn gereed. Nu is het voor hen de taak het te koppelen en voor mij om de pagina's te maken, koppelingen op de film/show/season pagina's te verwerken etc.

Tim94 (developer)

• 1700 berichten
  • 286 stemmen

Heb zojuist de pagina en film/show/seizoens koppelingen van SkyShowtime live gezet.

Alles over SkyShowtime

1883 (Serie, 2021 - 2022) Tulsa King - Seizoen 1 (2022) Back to the Future (Film, 1985)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vandaag toegevoegd:

The Northman (Film, 2022)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.