menu

Film / Video on Demand / Video on demand - VOD

zoeken in:
Moedig
Lekker #courage enzo, maar het is vooral idioot.

kappeuter (crew)
Welcome to the jungle:

Nieuw op Netflix
Nieuw op Videoland
Nieuw op Amazon Prime
Nieuw op Disney+
Nieuw op iTunes
Nieuw op MUBI
Nieuw op Cinemember
Nieuw op NPO Start
Nieuw op Pathé Thuis
Nieuw op Ziggo Movies & Series
Nieuw op MovieMAX
Nieuw op IFFR Unleashed
Nieuw op Picl
Nieuw op Google Play
Nieuw op Film1
Nieuw op Horrify
Nieuw op Lumière
Cinetree - Filmhuis voor thuis
Fear Unlimited - Een greep uit ons aanbod

DPG Media kan zich beter aansluiten bij Cinemember of Lumière.
Videoland is ook geen Nederlandse Netflix. Dat is toch van een heel ander kaliber. Je kan toch nooit die budgetten vrijmaken en een vergelijkbaar aanbod genereren...

kappeuter (crew)
Ik verwacht de komende jaren wel enkele fusies en faillisementen. Fusies zou ik ook voorstander van zijn. Ik ben nu al regelmatig het overzicht kwijt, zelfs van de diensten die ik gebruik...
Cinemember en Cinetree kunnen prima samengaan. Dit heeft meteen ook de naamsverwarring op.
Film1 gaat het in de huidige vorm niet redden. Dat MovieMax nog steeds bestaat verbaast me. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat gebruikt.
Met de komst van Disney+ en AppleTV+ zal denk ik met name Videoland marktaandeel verliezen.
De nichediensten kunnen makkelijker overleven omdat ze een trouwe aanhang hebben en werken met een smal maar kwalitatief goed samengesteld aanbod (curator model), met kortdurende licenties tegen lagere kosten.
Amazon Prime is hier geen serieuze speler. Zodra amazon.nl met BOL gaat concurreren zou dit kunnen veranderen (Prime combi-deal voor gratis verzending).
AppleTV+ zal vooral voor bezitters van nieuwe Apple producten een aardig extraatje zijn (1 jaar gratis).
Netflix zal substantieel veel meer geld kwijt zijn aan exclusieve deals en het binnenhalen van talent en grote namen uit de filmindustrie. Zodra ze nog meer de prijs zullen verhogen verwacht ik dat Netflix marktaandeel verder zal dalen.

John Milton schreef:
Ik zou het niet weten, ik kijk misschien 5 keer per jaar tv

Mmmm..ik probeerde een grapje te maken..Pauw...peacock?

Aaaah, ja dat is waar. Zie je zó weinig tv kijk ik dat ik dat niet kon bedenken

kappeuter (crew)
Sony trekt stekker uit PlayStation Vue - Emerce

Emerce schreef:
Sony sluit zijn bijna vijf jaar oude streamingdienst PlayStation Vue in januari 2020 omdat het geen koper voor de onlinedienst heeft kunnen vinden. De kosten zijn echter te hoog om de dienst zelfstandig voort te zetten. Het bedrijf wil zich nu concentreren op gaming.

Nooit van gehoord...

Gast
geplaatst: vandaag om 00:29 uur

geplaatst: vandaag om 00:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.