- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hier twee korte films waar ik in 2013 de uitvoerende productie voor deed, onder andere geselecteerd (geweest) voor het Nederlands Film Festival, Dutch Selected Shorts, Razor Reel Fantastic Film Festival, Bucharest International Experimental Film Festival, Braunschweig International Film Festival, FESTROIA Film Festival, Cinedans, Nederlandse Dansdagen, Noordelijk Film Festival en binnenkort nog een paar meer.
C2000
-
- 7 berichten
- 6 stemmen
In De Site > Algemeen > Filmidee:
Sorry als ik het topic in de verkeerde categorie heb geplaatst. Ik ben nieuw hier op het forum.
Beste MovieMeterl-leden,
Ik heb een idee voor een film. Ik zou dit idee graag zien uitgroeien tot een langspeelfilm.
Ik heb al proberen te filmen en te schrijven voor het verhaal, maar daar slaagde ik er niet echt in. Dus het zou beter zijn een scenarioschrijver en de crew dat voor mij.
Welke Belgische of Nederlandse filmstudio is geïnteresseerd in film-ideeën? Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.
Ik scharrel het geld die daarvoor nodig is met een crowdfunding (bv. Kickstarter) bij elkaar.
Ik omschrijf wat ik gedaan heb om mijn idee te realiseren.
- Ik heb geprobeerd om zelf de scenario te schrijven.
- Ik heb informatie opgezocht over het onderwerp van de film (en bijgehouden in een map)
- Ik heb de film nagespeeld met mijn neefje en nichtje, respectievelijk 9 en 7 jaar.
C2000
-
- 7 berichten
- 6 stemmen
In De Site > Algemeen > Filmidee:
Beste MovieMeterl-leden,
Ik heb een idee voor een film. Ik zou dit idee graag zien uitgroeien tot een langspeelfilm.
Ik heb al proberen te filmen en te schrijven voor het verhaal, maar daar slaagde ik er niet echt in. Dus het zou beter zijn een scenarioschrijver en de crew dat voor mij.
Welke Belgische of Nederlandse filmstudio is geïnteresseerd in film-ideeën? Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.
Ik scharrel het geld die daarvoor nodig is met een crowdfunding (bv. Kickstarter) bij elkaar.
Ik omschrijf wat ik gedaan heb om mijn idee te realiseren.
- Ik heb geprobeerd om zelf de scenario te schrijven.
- Ik heb informatie opgezocht over het onderwerp van de film (en bijgehouden in een map)
- Ik heb de film nagespeeld met mijn neefje en nichtje, respectievelijk 9 en 7 jaar.
Mag ik even uw aandacht?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.
Al geprobeerd om diezelfde studio te benaderen?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Als het een kennis van je is die daar een reactie van terug had gehad kun je dat toch aan hem vragen?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Als je zijn naam weet is er vast wel een manier om hem te kunnen bereiken?
Maar wat zoek je eigenlijk middels dit topic? Mensen die zich aanmelden voor functies binnen je crew, of suggesties waar jij zelf terecht kan?
sanderboerdijk
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hier een link van onze laatste creatie. Graag horen wij wat jullie hiervan vinden en wat er beter/anders kan.
Hard Company - Game Over - YouTube
www.hardcompany.nl - https://www.facebook.com/hardcompanyserie?fref=ts
NYSe
-
- 1749 berichten
- 1611 stemmen
Ik film sinds een tijdje de sketches van twee vrienden van me, die hun afleveringen onder de naam On That Bike publiceren. Hieronder twee waar ik aan meegewerkt heb.
Niks al te hoogstaand, maar misschien dat sommigen van jullie er de humor van kunnen inzien 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgende week in de Cannes Court Métrage tijdens het filmfestival van Cannes onze productie 'Mischa', hier een eerste trailer:
Your Name
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Titel van mijn film:
Heeee mensen,
Ik wil voor mijn youtubekanaal een film maken omdat ik een mijlpaal gehaald heb. Maar de titel weet ik nog niet. Het gaat over een familie die achterna wordt gezeten door geheim agenten en daarom het leven zwart maken. Als jullie een weten laat het me horen in de comments of mail: [email protected]
NYSe
-
- 1749 berichten
- 1611 stemmen
Volgende week in de Cannes Court Métrage tijdens het filmfestival van Cannes onze productie 'Mischa', hier een eerste trailer:
(embed)
Zo, dat ziet er niet verkeerd uit. Heeft het nog een staartje gekregen?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Big Fudge
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ha, ik heb zojuist een music video van The Dark Knight gemaakt, niet bijster speciaal allemaal maar ik vroeg me af of er misschien iemand tips of opmerkingen voor me heeft?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Zo, dat ziet er niet verkeerd uit. Heeft het nog een staartje gekregen?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Festival de Cannes 2015 - Short Film Corner
Nederlands Film Festival 2015
Seoul International Extreme-Short Image & Film Festival 2015
SediciCorto International Film Festival 2015
Aruba International Film Festival 2015
Regina International Film Festival 2015
Euregion Shorts 2015
Hopelijk binnenkort nog meer. Andere films doen het ook goed, zie hier een overzicht met geproduceerde films tot dusver en evt. selecties Buzz Media | Films - buzz-media.nl.
Laatste trailer voor een korte animatie:
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Ondertussen zijn we met 'Mischa' geselecteerd op:
Festival de Cannes 2015 - Short Film Corner
Nederlands Film Festival 2015
Seoul International Extreme-Short Image & Film Festival 2015
SediciCorto International Film Festival 2015
Aruba International Film Festival 2015
Regina International Film Festival 2015
Euregion Shorts 2015
Ga je daar dan allemaal naar toe?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
errr
-
- 542 berichten
- 1018 stemmen
Hallo allemaal,
Kort geleden heeft het team Nieuw Blik deze short gemaakt voor de wedstrijd van de 48hrs film project.
Vooraf was gegeven:
Prop: Een boek
Character: vluchteling genaamd mik of mak
Zin: "deze grenzen zitten in je hoofd"
Genre: Drama
We zijn tweede geworden waar we uiteraard erg trots op zijn en dus ook graag deze film met jullie delen.
Fonzzz002
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Één van mijn hobby’s is het maken van video toplijsten, recensies en dergelijke. Deze upload ik op youtube. Mijn laatste video gaat over de Harry Potter films. Het duurt wel lang, 40 minuten, dus enkel voor de liefhebber.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ter eren van de release van 'The Force Awakens' heb ik deze korte film geschreven en geregisseerd. Gaat lekker op het web en ik krijg veel mooie reacties. Benieuwd wat jullie er van vinden:
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
De tekst en voice-over is geweldig. Jouw stem?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Lijkt de stem van Liam Neeson wel? Ziet er heel strak uit. Mijn complimenten!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Thanks. Goed te horen! Nee is niet Liam Neeson, maar vond hem er ook op lijken 
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Simon Pegg, is that you? 
Ziet er erg goed uit by the way. 
IcU