• 15.740 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.200 series
  • 33.966 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.889 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hier twee korte films waar ik in 2013 de uitvoerende productie voor deed, onder andere geselecteerd (geweest) voor het Nederlands Film Festival, Dutch Selected Shorts, Razor Reel Fantastic Film Festival, Bucharest International Experimental Film Festival, Braunschweig International Film Festival, FESTROIA Film Festival, Cinedans, Nederlandse Dansdagen, Noordelijk Film Festival en binnenkort nog een paar meer.

Voorbij on Vimeo

Flight of Life on Vimeo

C2000

• 7 berichten
  • 6 stemmen

In De Site > Algemeen > Filmidee:

OPMERKING: Ik heb deze vraag al gesteld op het Higherlevel-forum. Dat topic is gesloten omdat het daar niet thuishoorde.

Sorry als ik het topic in de verkeerde categorie heb geplaatst. Ik ben nieuw hier op het forum.

Beste MovieMeterl-leden,

Ik heb een idee voor een film. Ik zou dit idee graag zien uitgroeien tot een langspeelfilm.

Ik heb al proberen te filmen en te schrijven voor het verhaal, maar daar slaagde ik er niet echt in. Dus het zou beter zijn een scenarioschrijver en de crew dat voor mij.

Welke Belgische of Nederlandse filmstudio is geïnteresseerd in film-ideeën? Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.

Ik scharrel het geld die daarvoor nodig is met een crowdfunding (bv. Kickstarter) bij elkaar.

Ik omschrijf wat ik gedaan heb om mijn idee te realiseren.

- Ik heb geprobeerd om zelf de scenario te schrijven.

- Ik heb informatie opgezocht over het onderwerp van de film (en bijgehouden in een map)

- Ik heb de film nagespeeld met mijn neefje en nichtje, respectievelijk 9 en 7 jaar.

C2000

• 7 berichten
  • 6 stemmen

C2000 schreef:

In De Site > Algemeen > Filmidee:

(quote)

Beste MovieMeterl-leden,

Ik heb een idee voor een film. Ik zou dit idee graag zien uitgroeien tot een langspeelfilm.

Ik heb al proberen te filmen en te schrijven voor het verhaal, maar daar slaagde ik er niet echt in. Dus het zou beter zijn een scenarioschrijver en de crew dat voor mij.

Welke Belgische of Nederlandse filmstudio is geïnteresseerd in film-ideeën? Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.

Ik scharrel het geld die daarvoor nodig is met een crowdfunding (bv. Kickstarter) bij elkaar.

Ik omschrijf wat ik gedaan heb om mijn idee te realiseren.

- Ik heb geprobeerd om zelf de scenario te schrijven.

- Ik heb informatie opgezocht over het onderwerp van de film (en bijgehouden in een map)

- Ik heb de film nagespeeld met mijn neefje en nichtje, respectievelijk 9 en 7 jaar.

Mag ik even uw aandacht?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

C2000 schreef:

Ik heb wel eens van iemand gehoord (een kennis) die het idee voor de lol had verstuurden daadwerkelijk een positieve reactie van de filmstudio terug had gekregen.

Al geprobeerd om diezelfde studio te benaderen?

C2000

• 7 berichten
  • 6 stemmen

Nee, want ik weet niet hoe het heet.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Als het een kennis van je is die daar een reactie van terug had gehad kun je dat toch aan hem vragen?

C2000

• 7 berichten
  • 6 stemmen

Ja, maar ik heb weinig contact met hem.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Als je zijn naam weet is er vast wel een manier om hem te kunnen bereiken?

Maar wat zoek je eigenlijk middels dit topic? Mensen die zich aanmelden voor functies binnen je crew, of suggesties waar jij zelf terecht kan?

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Het is nog geen filmcreatie, maar het kan het wel worden! Op Cinecrowd ben ik sinds vorige week begonnen aan een crowdfundingcampagne voor mijn afstudeerfilm, Afstand. Het lijkt me leuk als geïnteresseerden hier een kijkje zouden nemen!

Hier een link van onze laatste creatie. Graag horen wij wat jullie hiervan vinden en wat er beter/anders kan.

Hard Company - Game Over - YouTube

www.hardcompany.nl - https://www.facebook.com/hardcompanyserie?fref=ts

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

Ik film sinds een tijdje de sketches van twee vrienden van me, die hun afleveringen onder de naam On That Bike publiceren. Hieronder twee waar ik aan meegewerkt heb.

Niks al te hoogstaand, maar misschien dat sommigen van jullie er de humor van kunnen inzien

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgende week in de Cannes Court Métrage tijdens het filmfestival van Cannes onze productie 'Mischa', hier een eerste trailer:

Your Name

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Titel van mijn film:

Heeee mensen,

Ik wil voor mijn youtubekanaal een film maken omdat ik een mijlpaal gehaald heb. Maar de titel weet ik nog niet. Het gaat over een familie die achterna wordt gezeten door geheim agenten en daarom het leven zwart maken. Als jullie een weten laat het me horen in de comments of mail: [email protected]

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

Quido schreef:

Volgende week in de Cannes Court Métrage tijdens het filmfestival van Cannes onze productie 'Mischa', hier een eerste trailer:

(embed)

Zo, dat ziet er niet verkeerd uit. Heeft het nog een staartje gekregen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

NYSe schreef:

(quote)

Er lopen nu nog veel inzendingen naar festivals, hij is in ieder geval te zien tijdens het Nederlands Film Festival en The 7th Seoul international Extreme-Short Image & Film Festival, beide in september.

Big Fudge

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ha, ik heb zojuist een music video van The Dark Knight gemaakt, niet bijster speciaal allemaal maar ik vroeg me af of er misschien iemand tips of opmerkingen voor me heeft?

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Quido schreef:

Donderdag 10 september te zien in Filmhuis De Spiegel. En kan je al vertellen dat er nog specialere shorts vertoond worden. Vooral Mathieu Mulder is een heel groot talent.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Malick schreef:

(quote)
Donderdag 10 september te zien in Filmhuis De Spiegel. En kan je al vertellen dat er nog specialere shorts vertoond worden. Vooral Mathieu Mulder is een heel groot talent.
Ondertussen zijn we met 'Mischa' geselecteerd op:

Festival de Cannes 2015 - Short Film Corner

Nederlands Film Festival 2015

Seoul International Extreme-Short Image & Film Festival 2015

SediciCorto International Film Festival 2015

Aruba International Film Festival 2015

Regina International Film Festival 2015

Euregion Shorts 2015

Hopelijk binnenkort nog meer. Andere films doen het ook goed, zie hier een overzicht met geproduceerde films tot dusver en evt. selecties Buzz Media | Films - buzz-media.nl.

Laatste trailer voor een korte animatie:

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

Quido schreef:

Ondertussen zijn we met 'Mischa' geselecteerd op:

Festival de Cannes 2015 - Short Film Corner

Nederlands Film Festival 2015

Seoul International Extreme-Short Image & Film Festival 2015

SediciCorto International Film Festival 2015

Aruba International Film Festival 2015

Regina International Film Festival 2015

Euregion Shorts 2015

Ga je daar dan allemaal naar toe?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

IceTigerGhost schreef:

(quote)

Ga je daar dan allemaal naar toe?

Seoul en Regina helaas niet, de rest wel.

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

Hallo allemaal,

Kort geleden heeft het team Nieuw Blik deze short gemaakt voor de wedstrijd van de 48hrs film project.

Vooraf was gegeven:

Prop: Een boek

Character: vluchteling genaamd mik of mak

Zin: "deze grenzen zitten in je hoofd"

Genre: Drama

We zijn tweede geworden waar we uiteraard erg trots op zijn en dus ook graag deze film met jullie delen.

In Place

Fonzzz002

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Één van mijn hobby’s is het maken van video toplijsten, recensies en dergelijke. Deze upload ik op youtube. Mijn laatste video gaat over de Harry Potter films. Het duurt wel lang, 40 minuten, dus enkel voor de liefhebber.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ter eren van de release van 'The Force Awakens' heb ik deze korte film geschreven en geregisseerd. Gaat lekker op het web en ik krijg veel mooie reacties. Benieuwd wat jullie er van vinden:

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

De tekst en voice-over is geweldig. Jouw stem?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Mooi gedaan IcU!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Lijkt de stem van Liam Neeson wel? Ziet er heel strak uit. Mijn complimenten!

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Thanks. Goed te horen! Nee is niet Liam Neeson, maar vond hem er ook op lijken

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Simon Pegg, is that you?

Ziet er erg goed uit by the way.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

We hebben er inmiddels een Vimeo Staff Pick mee binnen gehaald

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.