• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.370.003 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

Fortune

• 4311 berichten
  • 2769 stemmen

Best leuk filmpje mvhemmen! Nummertje van Kedrick Lamar kon ik goed waarderen.

Met wat voor camera heb je dit gefilmd?

Wel jammer van dat die titel met roze letters in beeld komt. Wel heel erg afgekeken van Drive

mvhemmen

• 81 berichten
  • 1382 stemmen

Bedankt! gefilmd met een 5d mark2; beste camerawerk en montage gewonnen bij de premiere:)

En die titel heb je wel een beetje gelijk in. Was eigenlijk wit maar kon niet vanwege de witte achtergrond dus last minute een andere kleur gekozen en dit was de kleur van 1 van de poster titels...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Korte trailer voor een korte film waar ik uitvoerend producent van ben, gaat in première tijdens het komende Nederlands Film Festival. Met o.a. Gaite Jansen, Egbert-Jan Weeber en Susan Visser.

‘Voorbij’ in wereldpremière tijdens het Nederlands Film Festival - buzz-media.nl

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4509 stemmen

Gaite Komt wel meer op mijn te zien lijstje uit tijdens het NFF.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

mvhemmen schreef:

Een korte film die ik voor me studie (media&entertainment management) heb gemaakt;

(embed)

Een hele vette film. Respect man.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Ik ben deze vakantie weer bezig geweest met een korte film. Deze keer koos ik voor een misdaadfilmpje. Check it out.

Palbezal

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Villa Greta:

Beste filmfanaten,

In 2012 heb ik samen met mijn vrienden een lange speelfilm gemaakt. De film gaat over een groepje jeugdvrienden die zichzelf samen een week opsluiten in een huis om het einde van de wereld te gaan vieren. Een trailer en meer informatie over de film is hier te vinden:

Villa Greta film link

Voor geïnteresseerden zijn er ook DVD's en bluray's te bestellen onder het kopje: bestel films.

Vriendelijke groet,

Paul Bezuijen

iman

• 152 berichten
  • 131 stemmen

Wij zijn druk bezig met het maken van de korte horrorfilm 'Doorbijten'. De crowdfunding-campagne is net begonnen op cinecrowd.nl Wij zoeken enthousiaste mensen die ons willen steunen en willen helpen bij het genereren van aandacht voor dit fantastische project.

Kijk op www.cinecrowd.nl/doorbijten voor aanvullende informatie. Je kan ons ook volgen op Facebook (www.facebook.com/doorbijten).

Alvast bedankt!

Iman de Vries

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

De laatste jaren ben ik een groot liefhebber geworden van 'found footage films'. Het leek mij daarom leuk om een film in die stijl te maken en hiermee te experimenteren. Ik heb veel inspiratie gehaald uit Alone With Her en V/H/S.

The004gh

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Gebruikers > Mijn eigen gemaakte horrorfilm:

Hi iedereen!

Ik ben een grote filmliefhebber en nieuw op dit forum. Laat ik mezelf introduceren met een horrorfilm die ik zelf gemaakt heb toen toen ik 18 was (nu 22).

Wat vinden jullie ervan? Beetje in de stijl van Wrong Turn haha.

mvhemmen

• 81 berichten
  • 1382 stemmen

Paar maanden terug voor mijn studie Media en Entertainment Management de korte film Bitterzoet gemaakt ( Bitterzoet - Korte Film on Vimeo ) waar ik het camerawerk en montage voor heb gedaan.

Dit jaar voor de film van studenten van dezelfde opleiding ook het camerawerk gedaan.

Binnenkort online, hier alvast te trailer van Verjaardagsvis!

Op de premiere bekroond met; Beste film, Beste regie, Publieksprijs en Beste cinematografie!

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Dit ziet er goed uit. Ik ben benieuwd .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Iets anders dan wat hier doorgaans gepost wordt, maar afgelopen maand is bovenstaande commercial gelanceerd, waarbij ik de productie en het traject begeleidde (de initiators en creatieve uitvoerders van het project zijn nog student, maar wel zeer talentvol. Alle credits naar hen. Binnenkort gaat ook een korte speelfilm gemaakt door grotendeels hetzelfde team in première tijdens het Internationaal Kortfilmfestival in Leuven).

sonyjh

• 546 berichten
  • 570 stemmen

@Quido

zeer cool!. Btw, hoe noemt die kortfilm die in premiere gaat in leuven?

Dit is mijn laatste kortfilm. Ik had die gemaakt als bachelorproef voor mijn 3de jaar film.

pasw: andro

mvhemmen

• 81 berichten
  • 1382 stemmen

Camerawerk gedaan voor de korte film van studenten van Media en Entertainment Management.

Verjaardagsvis

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mooi nieuws! Onze korte film 'Voorbij' is opgenomen in EYE's Selected Dutch Shorts 2013, een verzameling van de achttien beste korte Nederlandse films van dit jaar. Hierdoor is de film verzekerd van een groot internationaal publiek!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Cool!

'Onze...' Q & Q filmproducties?

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Filmscène van 3 minuutjes geschreven & geregisseerd.

Klik even door en kijk in HD

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

In De Site > Gebruikers > Help Maikeru's locatiescouting!:

Beste MM'ers,

Ik heb jullie hulp dringend nodig om een mooie film te maken...

Voor een korte fictiefilm is onze crew op zoek naar een locatie om in te filmen:

- Een woonhuis dat zich bevindt in de natuur - weg van de bewoonde wereld.

- Dit huis kan qua uitstraling variëren van vervallen krakerspand tot klassiek herenhuis. Modern moet het niet zijn.

Ken je zo'n locatie in of nabij Nederland? Of ken je iemand die misschien zoiets kent? Laat het mij dan zo snel mogelijk weten! Elke tip is welkom!

Hier is een moodboard die de stijl vrij goed illustreert:

http://i60.tinypic.com/ngf2oo.jpg

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Je zou eens kunnen kijken naar het huis waarin de clip van De Formule van De Jeugd van Tegenwoordig gedraaid is. Bevindt zich wel in een wijk, zo te zien.

De regisseur ervan zit ook op Moviemeter, ontdekte ik ooit toevallig. Maar ik ben zijn gebruikersnaam vergeten.

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Bedankt voor de tips! Het huis in de clip van JVT is vrees ik iets te boers en inderdaad bevindt het zich in een wijk. In Oud Amelisweerd zit vrees ik een wandtapijtenmuseum die als interieur niet geschikt is. Nieuw Amelisweerd had ik nog niet eerder gezien en ga ik achteraan!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Oud Amelisweerd is tegenwoordig het Armando museum. Heeft vele kostbare wandtapijten. Daar zou ik wat meer respect voor tonen

Nieuwe Amelisweerd wordt deels gebruikt door een biologische bakkerij / tuinderij. Sowieso mooie plek. Ik zal nog eens op mijn werk navragen of er iets is.

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Haha, mijn excuses! Ik heb mezelf verbeterd. Ik zou het erg op prijs stellen als je het kan navragen.

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

'Mannen met vrouwengezeik.' Aldus Pieter Kuijpers over onderstaand filmpje.

Ik snap de kritiek, maar gezien de beperkte tijd die we erin hebben gestoken zijn we er, zeker wat betreft het camerawerk en de montage, toch best tevreden over.

OnckoBillyFilm

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Nieuws > Oncko & Billy Kinderfilm Trailer online:

Hallo filmfans. De trailer van de kinderfilm 'Oncko & Billy en de diefstal van het schilderij' staat in HD online. Te vinden op de website van de kindervrienden Oncko en Billy. www.onckobilly.nl

De productie van deze spannende Nederlandse kinderfilm is op zoek naar investeerders om deze vrolijke 80 minuten film voor kids verder te produceren. Belangstellenden kunnen mailen of bellen. [email protected] of Tel.: 0646992899

sonyjh

• 546 berichten
  • 570 stemmen

hallo!! Dit is de trailer van mijn nieuwe kortfilm:

Kritiek is altijd welkom.

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

sonyjh schreef:

hallo!! Dit is de trailer van mijn nieuwe kortfilm

Hola, dat ziet er toch al geen amateurisme meer uit!

BTW: de link op uw profiel werkt niet.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

sonyjh schreef:

hallo!! Dit is de trailer van mijn nieuwe kortfilm:

(embed)

Kritiek is altijd welkom.

Ziet er erg goed uit. Geen kritiek. Ben benieuwd naar de volledige film.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Ik heb de afgelopen maanden een videoclip gemaakt voor een band uit de Achterhoek. Ik was verantwoordelijk voor de productie, de regie, het scenario en het camerawerk. Laat me weten wat jullie ervan vinden. Verbeterpunten zijn altijd welkom.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.