- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Werk dat dit jaar is uitgekomen:
Spek voor uw Bek (17 min. comedy): SPEK VOOR UW BEK / Sizzlin' Bacon - short film - YouTube
http://www.cinevox.be/wp-content/uploads/2016/11/SPEK3-800x301.jpg
Muziekvideo: Loïc Nottet - Doctor - YouTube
https://i.ytimg.com/vi/pSWxPFPqfgE/maxresdefault.jpg
Comments zijn welkom!
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Spek voor uw Bek (17 min. comedy): SPEK VOOR UW BEK / Sizzlin' Bacon - short film - YouTube
(afbeelding)
Muziekvideo: Loïc Nottet - Doctor - YouTube
(afbeelding)
Comments zijn welkom!
Beide heel tof! De korte film is goed, de introductie geweldig. Ben vooral weg van de muziek video, die ga ik niet vergeten. Brengt 2018 meer muziek videos of ander werk? Post vooral!
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Thanks Maerk! Ik ben aan het meeschrijven aan een nieuwe kortfilm, een horrorkomedie. Zien of ik er productiesteun voor kan vinden, het is een ambitieus project.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Dat hardcore trackje moet je toch ff uitleggen goongumpa. Niet meteen een genre met een gebrek aan nummers of waar de licentiekosten érg hoog zullen uitvallen. Waarom dan met zoiets derderangs/flauws komen? Het klinkt-niet-als-discotheek-muziek-maar-bij-het-biospubliek-komen-we-wel-mee-weg-misschien cliché is er eentje wat ik echt niet begrijp 
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
De hardcore track is een origineel nummertje van Deidream / Audiotist. Ik zat erlangs toen het ontstond, dus vind het uiteraard wel werken
. Al moet ik toegeven dat ik niet bepaald kenner v/h genre ben.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Thanks Maerk! Ik ben aan het meeschrijven aan een nieuwe kortfilm, een horrorkomedie. Zien of ik er productiesteun voor kan vinden, het is een ambitieus project.
Als je film korter dan 6 minuten is dan kan De Ontmoeting misschien wel iets voor jou zijn. De Ontmoeting
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Niet te serieus nemen... Scarface intro op de beelden van de recente Europese vluchtelingen crisis, ipv van de Cubaanse gezinshereniging.
Fonzzz002
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Heb een nieuwe video gemaakt omtrent films. Gaat over wat een actiescene (naar mijn idee) goed maakt. Ik hoor graag feedback
.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Ook eens een reclamespotje gemaakt:
Fonzzz002
-
- 328 berichten
- 0 stemmen
Ben de laatste tijd erg weinig bezig met films kijken (zo goed als niet), vandaar dat ik nauwelijks meer heb gepost op moviemeter. Heb in die tussentijd me wel bezig gehouden met een video over populaire films die ik eigenlijk maar niks vind. Voor de geïnteresseerde, deze kun je hier terugvinden:
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Ik heb de afgelopen twee jaar gewerkt aan een film die een klein uur duurt.
Ik maakte al langer shortfilms en ik wilde eens een langere film maken.
Het is een whodunit geworden die helaas niet door festivals is geselecteerd.
Hij wordt in januari nog wel op een kunstfestival gedraaid en daarna op Youtube geplaatst.
Hieronder de trailer:
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Knap gemaakt sowieso. Qua regie en stijl zit het wel goed. Persoonlijk sprak het verhaal mij niet aan. De hoofdpersoon is ook vrij onsympathiek. Aan de andere kant heb ik ook wel vaak gelachen. Desalniettemin zie ik zeer veel talent. Deze shortfilm was niet echt mijn ding, maar ik kan mij voorstellen dat velen dit geweldig vinden. Qua filmmaking skills ben ik wel onder de indruk natuurlijk 
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Hey all, eindelijk na veel werk hebben we toch onze eerste horror kortfilm online kunnen zetten 
Hopelijk bevalt ie.
groeten
(embed)
Leuke shortfilm. Met veel plezier gekeken. Veel mooie shots en opzich een prima verhaal.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Mijn afstudeerfilm, twee jaar geleden gemaakt en nu online te zien.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Ik bied acteurs de mogelijkheid om een scene te draaien voor hun showreel. Met mijn nieuwe Sony a7III ziet het er best oké uit.
In dit geval vond ik dat de dame in kwestie wel Kim Novak trekjes had
dus het werd Vertigo.
In een paar uurtjes gedraaid. Mijn zoon hengelde het geluid
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3218 stemmen
In een paar uurtjes gedraaid. Mijn zoon hengelde het geluid
Ziet er goed uit trouwens ook!
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Bij deze mijn eerste langere film. Een whodunit die zich afspeelt in 1 kamer:
Daphne nodigt een paar vrienden uit voor haar verjaardag. Als ze haar cadeaus uitpakt,
vindt ze een mysterieuze envelop met een kogel erin. Daphne is erg van streek, omdat het haar
herinnert aan het feit dat ze in het verleden gestalkt is. Wie van haar vrienden gaf haar deze kogel?
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Misschien kan je hem zelfs op MM zetten fappie! Al heb ik geen idee of dat wel, of niet toegestaan is.
Haha, goed idee. Hij heeft niet echt op festivals gedraaid, geen grote in ieder geval. En distributie heb ik ook niet echt. Volgens mij zijn dat de eisen. Hij heeft wel in wat filmhuizen gedraaid. En er staan wel wat films van 50 min op MovieMeter. Is er een beheerder hier die mij wil matsen misschien
?
Shadowed
-
- 11345 berichten
- 6677 stemmen
Haha, goed idee. Hij heeft niet echt op festivals gedraaid, geen grote in ieder geval. En distributie heb ik ook niet echt. Volgens mij zijn dat de eisen. Hij heeft wel in wat filmhuizen gedraaid. En er staan wel wat films van 50 min op MovieMeter. Is er een beheerder hier die mij wil matsen misschien
?
Ik zeg, niet geschoten is altijd mis. Gewoon een schot wagen!
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Indiegogo campagne voor mijn nieuwe korte film, alle kleine beetjes helpen!
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
SHORTFILM DWAALSPOOR
Iets minder dan een jaar geleden was ik weer begonnen aan een nieuw script waaruit deze film is voortgekomen. In het genre 'Mysterie'. Uiteindelijk duurde het nog 4/5 maanden voordat die af was. Het is een redelijk shortfilm geworden vind ik, maar ik ben ook benieuwd naar jullie mening
. Ook viel het mij op dat mensen verschillende opvattingen hebben over de betekenis van de film.
Ik heb het script geschreven, geregisseerd, geproduceerd en het geluid gedaan.
Synopsis:
Justin en Inge gaan naar een doolhof en krijgen ruzie bij de ingang. Als Inge het doolhof inloopt, blijft Justin buiten op haar wachten. Als ze het doolhof uitkomt, merkt Justin dat zijn vriendin zich anders gedraagt. Ze hebben geen ruzie meer en Inge is plotseling lief en zorgzaam. Wat is er gebeurd in het doolhof?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Deze clip pakweg 2 jaar geleden gedraaid in Bulgarije:
Vorig jaar ook nog deze reeks spotjes voor het kinderprogramma 'Tik Tak' geregisseerd:
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Behoorlijk grote hit geweest, niet? Werd je op voorhand benaderd of pas toen het nummer populair werd?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Op voorhand benaderd en de clip gemaakt voor een schijntje
.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Op voorhand benaderd en de clip gemaakt voor een schijntje
.