• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.161 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

sonyjh

• 546 berichten
  • 570 stemmen

mjk87 schreef:

De sfeer is prima, zeker met dat klokgelui aan het begin. Ik zou zeggen dat enkel dat beeld van voren als het kind gepakt wordt (na 21 seconden) te donker is. Je ziet twee handen en een vaag zwart iets erachter. Verder weinig veranderen. Of je zou de muziek eruit kunnen halen met enkel de klokken en slagen op de achtergrond, vooral omdat dat nog beter werkt voor de spanning. Verder mooie beelden tot aan het laatste shot (baby van achteren gezien). Ik weet niet waarom, maar dat lijkt niet echt bij de rest te passen en vind ik gewoonweg niet mooi. Montage voelt verder prettig ritmisch en juist aan.

Super bedankt voor je opmerkingen! Ik heb daar echt veel aan. Dat shot waar je de baby langs achter ziet is eigenlijk omdat je hier die man iets hoort zeggen (achteraf komen daar nog stemmen op). Maar ik weet idd ook nog niet of dat echt gaat werken. Dat shot na 21 seconden ga ik proberen lichter te maken, ik denk dat ik daar nog wel een halve stop bijkrijg in de montage zonder al teveel ruis.

Bedankt!

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ziet er goed uit, alleen dat laatste shot is inderdaad wat donker en en onduidelijk.

sonyjh

• 546 berichten
  • 570 stemmen

Bedankt!

PimVgorp

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Enthousiast begonnen aan video’s voor op linkedin maar zijn ze zakelijk genoeg?

Het doel: leuke en vermakelijke filmpjes maken voor linkedin die ook nog informatief zijn.

The viral academy ep1 – Wat is een viral?

YouTube - The viral academy ep1 - wat is een viral?

The viral academy ep2 – Thumbnails!?

YouTube - The viral academy ep2 - Thumbnails

Inmiddels hebben we als test aflevering 1 er al op staan omdat we niet wilde wachten en zelf de filmpjes enorm leuk vinden. Maar toen sloegen de twijfels toe.

Feedback meer dan welkom dus.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik vind 'm eigenlijk niet echt boeiend. Jullie zoeken zomaar wat youtube filmpjes op die veel views bevatten en gaan deze in een eventueel vervolg nog bespreken. Ik snap het niet... wat is hier interessant aan? Ik denk dat de gemiddelde kijker liever gewoon zelf een filmpje aanzet dan jullie verklaring aan te horen. Ik vind de presentator eigenlijk ook niet echt overtuigen en grappig is hij al helemaal niet. Verder zijn die vele montage-knips erg vervelend en zo'n witte muur met stalen buizen is niet echt geschikt om iets te presenteren.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

maerk schreef:

Beste mensen,

Afgelopen 9 maanden heb ik met drie vrienden (waaronder mede MM gebruikers Anne J en Yvette0x) hard gewerkt aan onze derde korte film. Hij is nu eindelijk af. Enjoy en laat alsjeblieft weten wat je er van vindt!

(embed)

Goed werk weer Mark . Leuk filmpje om naar te kijken.

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Bedankt!

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Eerste still van mijn afstudeerfilm 'Rood', met Sophie van Winden:

(afbeelding)

(Grote versie)

yannickv

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > portret kortfilm:

Ik moet voor school een portret maken ( karakterstudie), een kortfilm

Ik heb het idee om een portret te maken van een man zonder zijn gezicht te laten zien en om zijn karakter dus op te bouwen door alles behalve zijn gezicht, dus handelingen, lichaam...

Ik wil iets donker en mysterieus maken

iemand ideeen?

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Nieuwe film gemaakt in de vakantie met veel pijn en moeite . Dit keer weer een ander thema gepakt. Ik hoop dat jullie de film leuk vinden.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Chainsaw schreef:

Eerste still van mijn afstudeerfilm 'Rood', met Sophie van Winden:

(afbeelding)

(Grote versie)

Ziet er zeer goed uit. Waar gaat het over?

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

maerk schreef:

Beste mensen,

Afgelopen 9 maanden heb ik met drie vrienden (waaronder mede MM gebruikers Anne J en Yvette0x) hard gewerkt aan onze derde korte film. Hij is nu eindelijk af. Enjoy en laat alsjeblieft weten wat je er van vindt!

(embed)

Ik vind die vent aan het begin, die de sollicitatie afneemt, wel echt briljant trouwens. Sowieso best goede acteursregie in deze film.

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

fappie schreef:

Ik vind die vent aan het begin, die de sollicitatie afneemt, wel echt briljant trouwens. Sowieso best goede acteursregie in deze film.

Acteurs regisseren en vooral dialogen schrijven is erg moeilijk, dus ik ben blij dat je daar positief over bent! We hebben al plannen voor een volgende korte film en we proberen het deze keer veel beter te doen.

Ik vond het uitgangspunt van jouw filmpje erg origineel. Heb nog nooit iets gezien over een moordspel aan de hand van puzzles als zoek de verschillen of Rubix cubes. Tof!

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

maerk schreef:

(quote)

Acteurs regisseren en vooral dialogen schrijven is erg moeilijk, dus ik ben blij dat je daar positief over bent! We hebben al plannen voor een volgende korte film en we proberen het deze keer veel beter te doen.

Ik vond het uitgangspunt van jouw filmpje erg origineel. Heb nog nooit iets gezien over een moordspel aan de hand van puzzles als zoek de verschillen of Rubix cubes. Tof!

Ja idee was wel leuk inderdaad, maar uitwerking faalde een beetje volgens mij. Maar shit happens.

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

Een videoclip (op J.J. Cale's "Mama Don't") die ik geregisseerd heb samen met een paar studiegenoten, voor een praktijkvak op de universiteit. Eén dag filmen, één dag monteren. Voor wat we voor ogen hadden vinden we hem uiteindelijk toch meer dan geslaagd, vooral door het spel van de hoofdrolspelers.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Haha, leuk gedaan hoor . Leuke videoclip.

anne J

• 1525 berichten
  • 976 stemmen

O ja, die clip was leuk, props! Heb zitten lachen toen ik 'm keek

Ik heb 'm ook doorgestemd bij het AFF (maar geen idee wat de rest heeft gedaan).

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Van de week gemaakt. Naar mijn mening niet helemaal gelukt.

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

anne J schreef:

O ja, die clip was leuk, props! Heb zitten lachen toen ik 'm keek

Ik heb 'm ook doorgestemd bij het AFF (maar geen idee wat de rest heeft gedaan).

Ah nice, dank voor het compliment

Starmaster501

• 882 berichten
  • 174 stemmen

Binnenkort zal onze, kortfilm, in opdracht van school en gebaseerd op S.T.A.L.K.E.R. online gaan, een kortfilm heeft natuurlijk ook een kort trailer nodig!

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

fappie schreef:

(embed)

Van de week gemaakt. Naar mijn mening niet helemaal gelukt.

Ik snap misschien wat je bedoeld. De opbouw ontgaat me een beetje; de hoofdpersoon gaat een huis controleren op CO, en treft daar een bewusteloze man en een hoop tijdbommen aan. Dat masker is wel heel erg vet, alleen kon ik natuurlijk de uitdrukking niet goed zien, dus ik begreep niet zo goed of die man nu wist wat hij deed of handelde in blinde paniek. Het voelde allemaal een beetje willekeurig aan, wat misschien ook wel de bedoeling was. Ik vond het trouwens wel erg vet dat we de hele film lang eigenlijk bijna geen gezichten zagen. Gewaagde keuze.

Starmaster501 schreef:

Binnenkort zal onze, kortfilm, in opdracht van school en gebaseerd op S.T.A.L.K.E.R. online gaan, een kortfilm heeft natuurlijk ook een kort trailer nodig!

(embed)

Ziet er spannend uit! Ben benieuwd...

NYSe

• 1749 berichten
  • 1611 stemmen

Hier nóg een filmpje (ook gemaakt voor dat practicumvak voor de uni, dus vandaar dat ze elkaar zo vlot opvolgen), waarvoor ik de montage gedaan heb. Voor het eerst trouwens.

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Hele sterke film NYSe, was echt heel erg onder de indruk.

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Ik snap misschien wat je bedoeld. De opbouw ontgaat me een beetje; de hoofdpersoon gaat een huis controleren op CO, en treft daar een bewusteloze man en een hoop tijdbommen aan. Dat masker is wel heel erg vet, alleen kon ik natuurlijk de uitdrukking niet goed zien, dus ik begreep niet zo goed of die man nu wist wat hij deed of handelde in blinde paniek. Het voelde allemaal een beetje willekeurig aan, wat misschien ook wel de bedoeling was. Ik vond het trouwens wel erg vet dat we de hele film lang eigenlijk bijna geen gezichten zagen. Gewaagde keuze.

Ja dat was de bedoeling inderdaad. Een onverwachtse situatie creeren. Je aandacht gaat uit naar die koolmonoxidevergiftiging, maar je komt iets anders tegen wat je niet verwacht. Meer een soort experiment, maar het werkt niet echt. Maar bedankt voor je reactie.

Brimmi

• 344 berichten
  • 1362 stemmen

Hele korte film over writer's block, met een paar onverwachte plottwists

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Leuk gedaan hoor

ik geef dit filmpje 3,5*

fappie

• 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Brimmi schreef:

Hele korte film over writer's block, met een paar onverwachte plottwists

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

(embed)

Gezien en geliked. Cool filmpje.

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Hier mijn laatste creatie: 'Rouwe $hit', een wrange komedie (16 minuten) over MC Tracteur, een amateurrapper uit een klein Belgisch dorpje, die het wil maken in de grote stad.

YouTube - ROUWE $HIT

720p kwaliteit is aanbevolen.

Ik studeer aan het Rits in Brussel (2de jaar), maar deze film is met eigen materiaal gerealiseerd.

Starmaster501

• 882 berichten
  • 174 stemmen

Onze kortfilm S.T.A.L.K.E.R. Shadows in Daylight staat sinds kort online. We zijn geen pro filmmakers en acteurs maar dit is wat we ervan gemaakt hebben:

mvhemmen

• 81 berichten
  • 1382 stemmen

Een korte film die ik voor me studie (media&entertainment management) heb gemaakt;

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.