- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films heb je in totaal gezien?
Hoeveel films heb je in totaal gezien?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik denk dat ik nu dik 1500 films gezien heb. Ik ben pas 15.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ik denk dat ik zo een +/- 10.000 films heb gezien.
Ik ben er al meer vergeten dan het aantal waarvoor ik gestemd heb.
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11856 stemmen
ik heb er ook zeker 1000 gezien
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Maar lang niet alles. Ik ben zo in de late uurtjes een beetje op de site aan het toeren en wat aan het zoeken 'op acteur' en ik verbaas me over de grote hoeveelheid films waar ik niet op gestemd heb. 3497 stemmen tot nu toe maar ik mis vooral veel films uit mijn jaren 90 videotheektijd. Ik heb er echts spijt van dat ik van mijn 10e tot mijn 20e nooit een schriftje heb bijgehouden of zo.
Ik heb op 6 films met Louis de Funes gestemd. 6!? Dat is gewoon bizar weinig want ik heb ontieglijk veel films van de Funes gezien. Maar welke? En welke score moet ik er aan kwijt?
Ik zag vrijwel alle films met Chuck Norris, vrijwel alles met Bud Spencer en Terence Hill, vrijwel alles met Don 'The Dragon' Wilson, David Bradley, Lorenzo Lamas, Billy Blanks (for crying out loud), Cynthia Rothrock, Loren Avedon, Jaral Merhi, Richard Norton etc.
En wat zou ik gezien hebben van Shannon Tweed? 
En dan was er ook nog zo'n grote Duitse vechtersbaas met foute blonde ponytail. En films met halfnaakte vrouwen en machineguns, en middeleeuwse adventures met blauwe en rode laserstralen (meen ik) etc. Dat ben ik allemaal kwijt helaas. Dat zal deels komen omdat het merendeel zooi was, maar ik had het toch graag gedocumenteerd gehad.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ik heb er echts spijt van dat ik van mijn 10e tot mijn 20e nooit een schriftje heb bijgehouden of zo.
Dan alsnog. Ik weet nog wel toen de toevoegfunctie hier aan de site werd toegevoegd en ik door mijn schriften ging heen bladeren om te kijken welke ik allemaal wel niet erop kon gaan zetten.... Nooit de discipline gehad om echt alles op te schrijven met datum; soms zat er echt een gat van een week in zo'n ding. En zie die dingen dan nog maar eens goed te bewaren. Heb er nog eens eentje per ongeluk met het oud papier weggegooid.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Maximaal 750. Als ik films meetel die ik voor meer dan 20 min op tv heb gezien, maar niet afgekeken, dan zou ik ik boven de duizend uitkomen, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Nou minstens 850.. want die heb ik thuis zelf.. en natuurlijk nog veel andere films gezien in de bios, bij vrienden/vriendinnen.. op tv... dus denk dat ik dan rond de 1500 uitkom. Weet het niet precies.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Weet ik veel. Hou het niet echt bij.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ik denk een stuk of 2500 in mijn ganse leven. Een aantal jaren geleden keek ik wel bijna geen films en er was ook geen internet.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14439 stemmen
Ik heb sinds 1990 bijgehouden wat ik heb gezien. Als ik zo terug kijk is dat enorm veel. Een stuk of 10609 (zal wel iets meer zijn, aangezien niet alles wat ik heb gezien op MM staat)!
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Zo rond de 2000 schat ik. Heb de afgelopen tijd wat lopen snoeien in mijn stemmen..
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja Stephan, ik kwam laatst die lijst al eens tegen, kon me nauwelijks voorstellen dat je echt zoveel gezien hebt.. Wauw.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14439 stemmen
Ja Stephan, ik kwam laatst die lijst al eens tegen, kon me nauwelijks voorstellen dat je echt zoveel gezien hebt.. Wauw.
Vraag me alleen niet wat er in staat, want ik heb van een groot gedeelte echt geen idee meer wat voor film het was. Jammer ook, dat ik nooit heb bijgehouden wat ik ervan vondt.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Kan ik me wel voorstellen met zo veel films. Wel goed idee trouwens om zo'n lijst bij te houden
Heeft je zeker wel enorm lang geduurd om hem samen te stellen 
Green Destiny
-
- 254 berichten
- 1396 stemmen
Vraag me alleen niet wat er in staat, want ik heb van een groot gedeelte echt geen idee meer wat voor film het was. Jammer ook, dat ik nooit heb bijgehouden wat ik ervan vondt.
Waarom stem je eigenlijk niet op alle films die je hebt gezien?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Waarom stem je eigenlijk niet op alle films die je hebt gezien?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Kan ik me wel voorstellen met zo veel films. Wel goed idee trouwens om zo'n lijst bij te houden
Is deze site daar dan niet handig in --> www.whatiwatch.net
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ik heb sommige films in mijn collectie meer dan 8x gezien. Telt dat dan ook mee als 8, of gewoon als 1?
PS: ''Hoeveel films heb je gezien in totaal?''
Dat klinkt toch niet goed? Ik dacht dat het:
''Hoeveel films heb je in totaal gezien?''
was. Of het zal wel aan mij liggen...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik heb sommige films in mijn collectie meer dan 8x gezien. Telt dat dan ook mee als 8, of gewoon als 1?
PS: ''Hoeveel films heb je gezien in totaal?''
Dat klinkt toch niet goed? Ik dacht dat het:
''Hoeveel films heb je in totaal gezien?''
was. Of het zal wel aan mij liggen...
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Wat als ik het wel serieus bedoel? Gaat de wereld dan ten onder of wat 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat Legan wil zeggen dat het gewoon een stomme vraag is
.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14439 stemmen
Ik ben nu 19 jaar bezig met het bijhouden van deze lijst. Eerst begonnen om het in een schriftje bij te houden, maar dat was geen doen. Toen maar een tekstfile gemaakt.
Probleem was dat mijn computer wel eens wilde crashen en ik het dus moest doen met een verouderde back-up. Heb toen ook maar besloten hier op MM een lijst bij te houden.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Wat Legan wil zeggen dat het gewoon een stomme vraag is
.
Ik noem jouw toch ook niet dom of stom. Een beetje respect aub! Die vraag was absoluut niet stom. Als iemand in een berichtje: ''slecht?'' plaats (dus met daarachter een vraagteken) dan denk ik dat zijn vraag is: Wat is slecht.
En misschien bedoelde ik het wel sarcastisch of helemaal niet zoals jullie dachten, maar in ieder geval niet zoals jullie het dachten, maar zoals ik het dacht. Wat een gedoe zeg allemaal, allemaal voor niets er is helemaal niets aan de hand allemaal. We gaan gewoon weer door waar dit topic voor is, dat lijkt mij een goed idee om te doen in ieder geval is dat wel het beste.
Einde discussie.
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Hoe kun je hier nu op antwoorden, zelfs een schatting is amper mogelijk.
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11856 stemmen
Sinds eind 2007 heb ik het aantal films gezien waar ik nu op gestemd heb. Hier kun je er zeker nog wel 500+ bij optellen. Op deze films heb ik ook niet gestemd omdat ik me er weinig van kan herrineren!
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3122 stemmen
Laat ik het maar op ziekelijk veel houden 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb eigenlijk wel op elke film die ik ooit heb gezien gestemd. Of ik moet er wat totaal vergeten zijn, maar dan komt er ooit nog wel een stem.
Dus, bijna 1100 films gezien. Moet wel zeggen dat ik vroeger weinig tot geen films keek. Mijn enorme filminteresse is vooral van de laatste pakweg 5-8 jaar. Heb de laatste jaren erg veel films gezien. Heerlijk avondvermaak, filmpje kijken.