• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.900 stemmen

Hoeveel films heb je in totaal gezien?

zoeken in:

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Goldenskull schreef:

Ik heb zelf in 2008 800 films gezien.

Even serieus, hoe krijg je dat voor elkaar?

Zelf heb ik waarschijnlijk rond de 450 films gezien.. Toen ik wat jonger was stemde ik nog niet en ik ben onderhand vergeten welke films het waren.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Roel- schreef:

(quote)

Ik deed nooit wat voor school en op brakke zondagen keek ik 6/7 films op een dag. Gaat snel dan. De eerste vijf maanden van 2008 zelfs geen dag zonder film gehad. Had daarnaast nog genoeg tijd voor de sociale dingen en werk. Destijds keek ik 2 films achter elkaar met misschien 2 minuten ertussen, dat doe ik tegenwoordig eigenlijk ook nooit meer. Bovendien ben ik gaan studeren. Als ik nu meer dan 2 films op een dag kijk is dat veel. Ik heb het afgelopen jaar denk ik nog geen dag meer dan 4 films gezien. In 2008 was dat de normaalste zaak van de wereld.

edit: één keer 5 films, filmavondje met een maat van me, wat overigens ook vanavond zal gebeuren.

Nog een kleine aanvulling: ik slaap vrij weinig.

Films gekeken in 01-08: 098

Films gekeken in 02-08: 097

Films gekeken in 03-08: 097

Films gekeken in 04-08: 093

Films gekeken in 05-08: 063

Films gekeken in 06-08: 045

Films gekeken in 07-08: 058

Films gekeken in 08-08: 071

Films gekeken in 09-08: 032

Films gekeken in 10-08: 050

Films gekeken in 11-08: 046

Films gekeken in 12-08: 050

Films gekeken in 2008: 800

Overigens is het puur toeval dat ik op precies 800 ben uitgekomen. Handvol herzieningen tellen niet mee.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Roel- schreef:

(quote)

Zelf heb ik waarschijnlijk rond de 450 films gezien.. Toen ik wat jonger was stemde ik nog niet en ik ben onderhand vergeten welke films het waren.

Ik snap het ook wel ergens. Ik ben met een kameraad bezig om wat filmmarathons te houden (Scream, Mortal Kombat, Killer Tomatoes, ...) Dan geraak je wel snel aan veel titels.

kobe bryant fan

• 445 berichten
  • 355 stemmen

Raar topic eigenlijk omdat het bij iedereen toch op hun profiel staat.

Stephan 73 mooi aantal.

Stefanhuissoon

• 7 berichten
  • 1208 stemmen

Oke, hoe krijgen jullie het voor elkaar dat uberhaupt te weten? tellen?

Ik denk dat ik wel tegen de 500 films aan zit.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat zou ik niet precies weten. In elk geval veel meer dan de 503 films waarop ik hier gestemd heb.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Tussen de vijftienhonderd en tweeduizend. Weet niet precies hoeveel.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Goldenskull schreef:

Films gekeken in 01-08: 098

Films gekeken in 02-08: 097

Films gekeken in 03-08: 097

Films gekeken in 04-08: 093

4 maanden lang 3 films per dag kijken. Dat wil er niet in bij mij.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Tering, dat is wel erg veel. Ik ben nog jong en ik heb nu 715 stemmen gezet. Heb ook ongeveer ook wel zoveel films gezien denk ik, misschien ietsje meer.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit nu op de 1400 stemmen maar als ik stemmen zou brengen op elke film die ik heb gezien zit ik op de 1500 denk ik.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Iets zegt me dat jij geen 14 bent. Ikzelf zal rond de 1100 stemmen hebben. Redelijk wat films dat ik al gezien heb maar nog veel te weinig van weet.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Stu-Pot schreef:

Iets zegt me dat jij geen 14 bent..

Je hebt tegenwoordig met een paar klikjes al een film binnen. Zeker als je jong bent heb je zeeën van vrije tijd, dus het zou makkelijk kunnen. Echter besteedde ik mijn tijd op die leeftijd aan andere dingen (wat geen oordeel is!)

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Maar 14 jaar en 1400 films? Lijkt me heel onwaarschijnlijk behalve als je van 's ochtends tot 's avonds alleen maar film kijkt.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Maar 14 jaar en 1400 films? Lijkt me heel onwaarschijnlijk behalve als je van 's ochtends tot 's avonds alleen maar film kijkt.

Ik denk dat ik per dag ongeveer 2 films kijk en in het weekend zijn het er veel meer .

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Elineloves schreef:

Kun je beter hier zetten, denk ik.

De Site >> Gebruikers >> Hoe vaak ben je dit jaar naar de bios geweest?

Woeps verkeerde topic, merci. Bij deze aangepast.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dan nog blijft het ontiegelijk ongeloofwaardig, want je begon echt niet op 3 jarige leeftijd met kijken, zelfs op 6 jarige leeftijd boeit kinderen dat nog niet. Vanaf 10/11 jaar kan ik inkomen, maar of je dan aan 1500 komt.. *zucht*

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ongeveer op mijn 8ste begon ik echt serieus met films kijken.

En mijn ouders hadden heel veel volwassen films die ik toen nog niet mocht zien dus als ze niet thuis waren keek ik ze altijd stiekem .

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Gezien ik sinds mijn 12de bijna dagelijks een film kijk moet ik inmiddels tegen de 5000 zitten denk ik.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Als ik alles bij elkaar op zou tellen (incluis films die ik in mijn vroege jeugd zag), zal ik rond de 2500/2600 uitkomen.

jaberico

• 8 berichten
  • 272 stemmen

Als filmfan moet ik ondertussen ongeveer aan een 10.000 films zitten

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

10.000 is veel hoor. Ik ben ook flink filmfan, maar haal de helft nog niet eens....en zo veel schelen we niet.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

dominion schreef:

Ongeveer op mijn 8ste begon ik echt serieus met films kijken.

En mijn ouders hadden heel veel volwassen films die ik toen nog niet mocht zien dus als ze niet thuis waren keek ik ze altijd stiekem .

Hoe kan je nou op je achtste serieus film kijken?

Kinderen van 8 snappen toch al die serieuze onderwerpen niet? En sowieso kunnen de meeste kinderen van 8 nog geen Engels en kunnen ze niet erg snel lezen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat hij met 'volwassen films' een genre bedoeld zonder veel tekst.....

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Denk dat hij met 'volwassen films' een genre bedoeld zonder veel tekst.....

Vaak Slashers en zombiefilms .

movierobert

• 168 berichten
  • 1829 stemmen

Heb nu bijna 666 films gezien Maar ik heb zeker 800 gezien en nu zecht iedereen al jij kent ook alle films dus ik vind alles boven de 1000 al echt veel hoor. Helemaal als ik mezelf na ga hoeveel avondjes al mijn films & series kijken heeft gekost

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Mijn stemmen zeggen 490, maar er zullen wel zeker een stuk of 100 films zijn die ik heb gezien en niet op gestemd.

Van mijn 5 tot 12 jaar brachten we onze zomers door in een chalet met een grote tuin. We hadden geen internet, geen kabel televisie, alleen een dvd speler. Dus ik keek zonder te overdrijven 3 maanden lang elke dag films. Op sommige stem ik niet omdat ze te lang geleden zijn, maar zo heb ik toch enorm veel films gekeken (voor mijn leeftijd, niet te vergelijken met mensen met 2000 stemmen.) Zo ben ik eigenlijk enorm geinteresseerd geraakt in films.

disneystore

• 1760 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

want je begon echt niet op 3 jarige leeftijd met kijken, zelfs op 6 jarige leeftijd boeit kinderen dat nog niet. Vanaf 10/11 jaar kan ik inkomen, maar of je dan aan 1500 komt.. *zucht*

Ik was echt al enorm veel bezig met films rond mijn 4/5 jaar. Weliswaar niet met horror, drama of thriller films, maar wel degelijk met films. Rond mijn 7 ben ik begonnen met enorm veel ondertitelde films te kijken, dus wat wij op school de "volwassen films" noemden. In één week tijd heeft de hele klas Lord Of The Rings gezien denk ik, op maandag 3 kinderen, op dinsdag 4 kinderen en op woensdag 3 kinderen enzovoort...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

De teller staat nu op 4692

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

ik zou het echt niet weten maar denk dan toch aan duizenden films.

van veel films weet ik of de titel niet meer of weet niet zeker of ik de film wel/niet gezien heb.

hier stem ik alleen op films waarvan ik het zeker weet of na herzien te hebben.

tja als ik alleen al aan de afgelopen 30 jaar denk...ik zou het echt niet precies weten.

momenteel kijk ik twee films per dag ook regelmatig films die ik vaker gezien heb.

het hangt ook vaak af van de evt series die ik op tv volg,op dit moment staat dat op een

laag pitje dus kijk ik meer films.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.