• 15.736 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.835 stemmen

Hoeveel films heb je in totaal gezien?

zoeken in:

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

(oorspronkelijk in dvd-kwaliteit topic)

Geinig. Hoeveel meer dan 1000 films heb je gezien Kappeuter?

Enneh, hoeveel films zou ik zelf gezien hebben....? Makes one wonder...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Geinig. Hoeveel meer dan 1000 films heb je gezien Kappeuter?

Enneh, hoeveel films zou ik zelf gezien hebben....? Makes one wonder...

Haha. Spreekwoordelijk natuurlijk, om mijn argument kracht bij te zetten.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Maar ik meen het. heb je enig idee hoeveel je hebt gezien. Ik niet namelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vermoed om en nabij de 1000.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bij mij komt het aantal stemmen redelijk overeen, alles wat ik ooit gezien heb en me herinner heb ik toegevoegd... tel er misschien 50 bij op (gok ik)

er zullen dus VEEL mensen onder mij op de "top stemmers" lijst staan die wel veel meer gezien hebben

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Volgens de MM-stats heb ik gestemd op 406 films. Tel hierbij nog een film of 20 op die ik heb gezien maar die ik het niet waard vind om op te stemmen (te lang geleden als meest voorkomende reden) en een film of 50 die ik in de loop der jaren heb gezien, al dan niet met een half oog of gewoon totaal vergeten, dan komen we op een krappe 500 films.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ohja handig om even een getal te noemen ik gok op 1400, heb er nu op zo'n 1340 gestemd

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Laten we gelijk ook een 'aantal films vs. leeftijd'-overzicht maken

Kijken of ik me moet gaan schamen

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Gokje: meer dan 5000.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ok op verzoek:

43 (dat is dus mijn leeftijd): > 5000

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ik heb nu 731 denk 800 als ik alle films die ik ooit eens half heb gezien of van die tv films waar ik de titel nooit van weet.

Ben 16 jaar overgens.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb er (1430/22,75) =63 per jaar gezien gemiddeld

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

was je er al vroeg bij

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik ben 26. Gesteld dat ik vanaf een jaar of acht bewust films ben gaan kijken is dat 27 films per jaar.. schandelijk

Maar om eerlijk te zijn kijk ik ook pas de laatste vijf, zes jaar films kritisch, en on a regular basis.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

uhm ik zei gemiddeld van die 1430 heb ik er 1000 de afgelopen 5 jaar gezien gok ik

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Ik ben me pas sinds een jaar of twee echt gaan storten op films, ik noem mezelf niet eens een echte filmliefhebber en ik ga haast nooit naar de bios.

Ik denk dat mijn stemmen hier redelijk overeen komen met wat ik heb gezien (sta nu op plek 12), maar ik kijk al heel lang films op tv (ook tv-films), sommige waarvan ik de naam niet meer ken (onbekend, te lang geleden enz.)

Oja, ik ben 25

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

uhm ik zei gemiddeld van die 1430 heb ik er 1000 de afgelopen 5 jaar gezien gok ik

Wanneer je zou stellen dat ik 3/5 van het totaal aantal films (300 dus) de afgelopen 6 jaar heb gezien, kom ik op 50 films per jaar. Ik denk inderdaad dat 1 film in de week wel zo'n beetje het ritme is wat ik momenteel aanhoud.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Petey heeft wel een jaar van zijn leven fulltime besteed aan film kijken, als je het in tijd omrekent.

(met een snel rekensommetje (1,5 x 5000 / 16) kom ik op 469 dagen uit)

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Oja, ik ben 25

Ik feitelijk ook, maar half oktober is voor mij altijd het moment om in informele gesprekken die anderhalve maand er maar vast bij te pakken

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Petey heeft wel een jaar van zijn leven fulltime besteed aan film kijken, als je het in tijd omrekent.

(met een snel rekensommetje (1,5 x 5000 / 16) kom ik op 469 dagen uit)

YEAH! YEAH!

Ik hou wel van dit soort rekensommetjes

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Tellen de films van vroeger op RTL-plus ook mee?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Mijn schatting van 1000 films was wellicht iets te hoog gegrepen. Ik heb hier op 710 films gestemd. Laat ik zeggen dat ik ongeveer 850 films heb gezien.

Ik ben 29 jaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Tellen de films van vroeger op RTL-plus ook mee?

Hehe Die heb ik zelf niet meegeteld, HP films ook niet.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

HP films ook niet

Maar op zich is dit wel een geinig onderwerp (aantal films, [edit]). Ik heb eens met een vriendinnetje in de trein naar Zwolle gezeten, da's een heel eind vanuit Eindhoven, en de hele reis (letterlijk!) elkaar getriggerd om filmtitels die we hadden gezien. Heel veel "O, maar heb je dan ook die-en-die"-momenten.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

er is toch pas 1 Harry Potter

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

er is toch pas 1 Harry Potter

LOL!

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb op 1561 films gestemd en iedere dag kan ik er wel weer een paar stemmen bij optellen. Soms verbaas ik me er echt over hoeveel ik al gezien heb. Ik denk dat ik zo'n 2000 films gezien heb, maar het kunnen er ook meer zijn. Film is voor veel mensen hier op de site, including me, een leefwijze en ik weet niet of dat wel gezond is.

En ik ben pas 24.

Dadelijk kom ik op het eind van mijn leven bij die Hemelse Poort en vraagt Petrus me wat ik van mijn leven gemaakt heb........en dan zal ik misschien antwoorden......'uhhhhhh....ik heb zo'n 10000 films gekeken???!!!.....kweet niet of dat echt de bedoeling is!!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

LOL

(beter dan 10.000 keer LINGO me dunkt )

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

In dienst: "Waarom is dat in hemelsnaam afgeschaft ?" huurde ik regelmatig 10 films per dag...en heb er daar wel 16 maanden maal gemiddeld 3 per dag gezien: is zo'n 2 duizend films; een aantal daarvan was wel erotisch prikkelend (10%) en daar kan ik wel een aparte database van opbouwen..

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Verder keek ik alles wat bewoog sinds 1968 ...Heb vele weekends gehad dat ik de videotheek leegplunderde: 10 films per weekend. Heb verder veel op tv gezien dus moet het wel meer dan 10.000 geweest zijn...

En Film kijken blijft genieten, zelfs met K.. films

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.