- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoeveel films heb je in totaal gezien?
Hoeveel films heb je in totaal gezien?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus je bent 40 jaar? Maar dat betekent tog niet, dat je sinds je geboorte al 100 films per jaar kijkt 
Maar 100 is niet echt veel vind ik, beetje aan de lage kant.
Maar ja, je hebt het over een gemiddelde..
Tja, ik mijn jeugd (tot 14) had je nog tv met slechts twee netten en had vrijwel niemand video...tegenwoordig heb je het dus een stuk makkelijker.... 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Ben actief film beginnen te kijken toen ik twaalf was dat is inmiddels dus zo'n vijf jaar geleden, sinds die tijd heb ik na schatting dus zo'n 12 tot 1500 films gezien, waarvan ik haast alles op video en dvd heb, zal binnenkort als ik niet te doen heb eens gaan tellen 
Het aantal filsm dat ik per week/maand kijkt verschilf vaak maar de laatste tijd heb ik me voorgenomen zoveel mogenlijk films te kijken, kijk momenteel sinds begin februari zo'n 14 films per week en dus ongeveer 56 films per maand en dan dus 672 per jaar maar daar kom je natuurlijk nooit op uit want je hebt natuurlijk niet iedere week zin om precies veertien films te kijken..
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Volgens heeft dat niets met zin hebben van doen, maar met het gebrek aan een sociaal leven.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Mijn sociale leven is dan ook behoorlijk oninteressant maar dat doet hier niet te zaken (daar heb ik het ook liever niet over als je het niet erg vind dat is prive)
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Ik kan jammer genoeg niet zoveel films kijken 
Als ik thuis komt van school, ga ik even mijn mail bekijken daarna Moviemeter en dan nog even battlefield 1942 spelen 
Daarna is het weer blokken en keihard leren voor de volgende
dag(en) 
Dinsdag is het altijd wel saai, hebben we 1 uur extra dus kom je i.p.v. 14:35 naar huis, kom je dan pas 15:35 naar huis 
In de weekenden koop ik altijd films (van af vrijdag) door de weeks nooit, die films probeer ik dan nog te kijken en anders maar een deel. Afgelopen weekend 12 films gekocht, heb er nog maar 3 van gezien. Maar ja, de Indiana Jones die ik ga kopen ga ik wel meteen afkijken lijkt mij wel leuker dan een paar Italiaanse Westerns!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dinsdag is het altijd wel saai, hebben we 1 uur extra dus kom je i.p.v. 14:35 naar huis, kom je dan pas 15:35 naar huis 
Ik heb pas gedaan om 15.45 en op een donderdag zelfs om 16.35 ...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Het aantal filsm dat ik per week/maand kijkt verschilf vaak maar de laatste tijd heb ik me voorgenomen zoveel mogenlijk films te kijken, kijk momenteel sinds begin februari zo'n 14 films per week en dus ongeveer 56 films per maand en dan dus 672 per jaar maar daar kom je natuurlijk nooit op uit want je hebt natuurlijk niet iedere week zin om precies veertien films te kijken..

Vroeger, in een 'grijs' verleden als schoolgaande (pre)puber, jarenlang volgehouden om minimaal 4 films per dag te kijken. Tegenwoordig ben ik wat ingebonden en heb ik voor mijzelf als regel minimaal 7 films per week. Wat betreft het aantal geziene films, is 10000 een realistische en conservatieve schatting. Wat een tijdverspilling als ik hiernaar kijk.
brabusRUS
-
- 1628 berichten
- 2808 stemmen
Ik weet niet of mijn bericht in dit topic kan, maar ik zeg het toch maar.
http://www.moviemeter.nl/user/2646
Dit vind ik echt apart. Deze gebruiken heeft in totaal 3500+ gezien. Dat betekent dat hij vanaf zijn 10e elke dag min. 1 film heeft gezien?
Give me a break!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik keek vroeger gemiddeld twee films per dag vanaf mijn negende, soms heb je gewoon van die fanatici.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
Ja dat kan toch? Het viel me al eerder op dat hij ongeveer 2-4 stemmen per dag plaatst, dan kom je makkelijk op de 3500 wanneer je 19 bent.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Er zijn ook ook zat mensen die maar 10 min van een film kijken of bijvoorbeeld 2 films tegelijkertijd kijken. Heen en weer zappen.
brabusRUS
-
- 1628 berichten
- 2808 stemmen
klopt.
Op BBC komen af en toe onbekende films. Films met 5-15 stemmen. Je ziet dan 6 uur voordat de film begint, al 6 stemmen binnen.
Bij een bekende film ok. Maar bij een onbekende film vind ik het toch raar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik zit nu op 1343 stemmen, vind het best netjes 
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11859 stemmen
kan toch nooit als hij 9 is?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Nee hoor dat is deze en wat die andere gebruiker aangaat hij zal wel 19 zijn.
MrEd
-
- 338 berichten
- 2910 stemmen
Weer even terug naar het topic 'hoeveel films heb je gezien....' Ik heb er op zo'n 1300 gestemd en ben bijna 40. Uitgaande van ca. 25 jaar film kijken komt dit neer op 1 film in de week (25*50=1250). Ik denk echter wel dat het er veel meer zijn maar aangezien ik pas vanaf mijn 25ste begon bij te houden welke films ik heb gezien zal ik er deze niet op MM plaatsen. Ook moeilijk voor te stellen dat er gebruikers zijn die al 5-10x zoveel stemmen hebben geplaatst wat neer komt op 1 film per dag voor 20-30 jaar, ik weet niet of dat gezond is. Er is trouwens iets wat ik nog steeds niet begrijp: dat sommige gebruikers, terwijl ze al sinds een jaar of 2 gebruiker zijn, nog steeds dagelijks op >10 films stemmen . Ik kan me niet voorstellen dat ze elke dag zoveel films kijken. Ik weet van mijzelf wel dat ik het eerste half jaar meer films per dag plaatste omdat ik zelf al een lijst had voordat ik MM ontdekte maar dat houd toch een keertje op. Ik krijg het gevoel dat dit gebruikers zijn die graag in de top 10 willen staan en dan een titel van een film zien en denken oja die heb ik ook nog in 1988 gezien vond ik toen wel aardig ofzo.
MrEd
-
- 338 berichten
- 2910 stemmen
Ik weet niet of mijn bericht in dit topic kan, maar ik zeg het toch maar.
http://www.moviemeter.nl/user/2646
Dit vind ik echt apart. Deze gebruiken heeft in totaal 3500+ gezien. Dat betekent dat hij vanaf zijn 10e elke dag min. 1 film heeft gezien?
Give me a break!
Zie mijn reactie hier boven, deze mensen zijn of een beetje vreemd of lopen de boel te flessen
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
- elke dag worden films toegevoegd die ze al gezien hebben
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
idd. en bij updates zie je vaak weer films voorbij komen die je al gezien hebt maar het bestaan inprincipe niet meer van weet tot dat je de titel onder je neus krijgt, er zullen heus wel bedriegers tussen zitten maar als ik naar me zelf kijk (ik stem dan wel niet) is het toch echt wel goed mogelijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- elke dag worden films toegevoegd die ze al gezien hebben
Er zijn verschillende gebruikers waarbij ik nooit geloof dat ze al de films waarvoor ze stemmen ook effectief gezien hebben.
Als je na twee, drie jaar nog altijd een tiental films per dag stemt, dan klopt er iets niet.
En ja, er worden elke dag films toegevoegd, maar het overgrote gedeelte zijn films die weinig of geen kijkers hebben of hadden en er zijn ook veel prenten die nog moeten uitkomen.
Probeer per dag drie volledige films te bekijken en voor de rest nog een beetje een sociaal leven te hebben en je zal zien dat het haast niet bij te houden is. Ik spreek van ondervinding. 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Misschien zijn die mensen die op een dag op een film of tien stemmen wel recencisten ofzo, al lijkt het me dan nog erg moeilijk en haast niet haalbaar.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Kijk je echt 3 films per dag. Dan moet je toch alles goed organiseren en over de dag verdelen. Zelf zou ik het niet halen om 3 films per dag te kijken. Gemiddeld kijk ik 1 film per dag.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Misschien zijn die mensen die op een dag op een film of tien stemmen wel recencisten ofzo, al lijkt het me dan nog erg moeilijk en haast niet haalbaar.
Het gaat er niet over dat ze op één enkele dag op tien films stemmen, maar elke dag op tien films stemmen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Een tijd terug heb ik 3 dagen achter elkaar op Min. 10 films gestemd, maar dat kwam meer doordat ik een kist met films van vroeger aan het doorkijken was. Maar iedere dag dat kan na 3 Jaar inderdaad niet meer.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Gaat makkelijk hoor. Als ik vroege dienst draai (14.15 uur afgewerkt) dan komen er wel eens dagen voor waarop ik een film of 5 kijk. Dat het dan nachtwerk kan worden neem ik dan maar voor lief.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Met gemak inderdaad, zeker in de vakantie.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En het totale aantal films dat ik gezien heb? Dat nummer ligt hoger dan het aantal films waar ik hier op gestemd heb. Bijvoorbeeld de films van Laurel & Hardy. Waarschijnlijk heb ik ze allemaal gezien, toch heb ik maar op 3 films gestemd destijds. ik kon me enkel die 3 titels voor de geest halen. En regelmatig kan ik ook weer een stemmetje plaatsen als er weer een geweldige film met Don 'The Dragon' Wilson aan de database wordt toegevoegd. Dan heb je er dus echt dagen tussen zitten dat je 6 a 7 stemmen kan plaatsen. Nu nog steeds.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
of iemand nu op 10 films per dag stemd vind ik minder erg dan dat er klakkeloos met 5* en 0,5* gestrooit worden.
en nu maar weer on-topic.
ik denk dat ik zo een +/- 10.000 films heb gezien.